Страница 1 от 1

"включване на ограничител" след 3000 :-)

Публикувано на: 10 Дек 2016 18:25
от petersp
Здравейте колеги,

След сваляне на акумулатор за зареждане се получи проблем с тойотката от подписа. Ефекта е като на включване на ограничител :-) след 3000 оборота, просто имам усещането, че колата не ще обороти над 3000 :-)

Като предистория : от април се загуби турбо ускорението. Направих поредица от диагностики при уважавани от мен хора, но така и не успяхме да хванем проблема.
та питането ми е :1 колко катализатора има тази чудна машинка и дали мога да ги проверя - не дали работят, а дали са запушени.
Благодаря предварително

"включване на ограничител" след 3000 :-)

Публикувано на: 11 Дек 2016 13:03
от spiridoncho
Колега, трудно ще ти отговори някой за колата от подписа когато няма такъв. Вижда ти се името в подписа. На Аватара ти се вижда някаква Тойота комби ама каква ли е не знам. Чак такъв физиономист не съм wink.gif .

"включване на ограничител" след 3000 :-)

Публикувано на: 11 Дек 2016 14:33
от petersp
Мда, пропуснал съм.
Корола 2002 2.0 d4d 90 к.с.

"включване на ограничител" след 3000 :-)

Публикувано на: 11 Дек 2016 14:34
от WoLF
Ето са освежаване на паметта: http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=23& ... 98#p303998
Как не сте му запомнили колата пък Вие tooth.gif

"включване на ограничител" след 3000 :-)

Публикувано на: 11 Дек 2016 14:55
от slowtraveler
Хм... Не разбрах дали проблема се е получил от свалянето на акумулатора, или от април няма мощност във високите...
При сваляне на акумулатор на съвременен автомобил винаги се губят временните корекции. И ще е необходимо шофиране на 50-100км за да си натрупа двигателя нова статистика и заработи нормално...
Обаче ако турбото не работи добре - мощност във високите пак няма да има...
Проходимостта на катализаторите би трябвало да се измери с манометър... При мен излиза и като параметър към компютъра (т.е. може да се прочете електронно)...

"включване на ограничител" след 3000 :-)

Публикувано на: 11 Дек 2016 19:39
от petersp
Проблема си се влачи от тогава, за съжаление се развива към по-зле. Дано сега има изявена причина, че да се свършва.
Благодаря за Напомнянето :-)

"включване на ограничител" след 3000 :-)

Публикувано на: 12 Дек 2016 16:57
от hallowe_en
Здрасти колега,аз имам същия проблем - стигне ли 3000 оборота повече мощност не мога да очаквам. Съответно изпреварванията стават много рискови. Имах спукан маркуч на съединител и когато са го сменявали им е трябвало място.Съответно са сваляли маркучите на турбото. Като ходих да я проверят маркучите си се надуваха добре, но това е на неутрална предавка където според мен няма как да се развърти хубаво турбото.Заподозрял съм турбо пътищата и защото имам омасляване около маркуча който влиза в интеркулера. Щом излиза малко масло от там на въздуха ще му е още по-лесно. Планирам да отделя 2-3 часа покрай празниците и ще ти пиша какво е станало.
ПС.не съм запознат с твоя мотор, може и да няма интеркулер, но маркучи от турбото има :)

"включване на ограничител" след 3000 :-)

Публикувано на: 13 Дек 2016 17:42
от petersp
маркучи бол :-) Благодаря