Lexus IS200 XE10 2.0 1G-FE 155HP 6M/T - синхронизатори на 2-ра и 3-та предавка - ATF към маслото на ръчната ск.кутия?
Публикувано на: 24 Ное 2016 17:36
Здравейте колеги.
Понеже форума на лексус в България се оказа доста бъгав, реших да попитам тук следното. Имам прехрупване при включване на 2-ра и 3-та(синхронизатори несъмнено). Проблемът дори се оказва едва ли не фабричен и го имат 90% от колите дори още преди навъртяни 100000км. според чужди форуми. Така де, маслото ми е ново castrol syntrans 75w-90 gl-4 точно каквото е предписано по специфокация. Останах обаче с впечатлението че малко след като взех колата(още с вероятно фабричното масло, преди да го сменя) хрупането поне на 2-ра го нямаше, а на 3-та бе по рядко. Ако проблема е в маслото, бих веднага налял Redline MT-90, каквото в щатите посочват като решение на проблема при is200,но тук няма такова. Светнаха ме обаче друго. Прибавяло се ATF масло 20 до 50% към това за ръчна и по този начин значително се подобрявала работата на синхронизаторите. Някой тук има ли опит, наблюдения?
Понеже форума на лексус в България се оказа доста бъгав, реших да попитам тук следното. Имам прехрупване при включване на 2-ра и 3-та(синхронизатори несъмнено). Проблемът дори се оказва едва ли не фабричен и го имат 90% от колите дори още преди навъртяни 100000км. според чужди форуми. Така де, маслото ми е ново castrol syntrans 75w-90 gl-4 точно каквото е предписано по специфокация. Останах обаче с впечатлението че малко след като взех колата(още с вероятно фабричното масло, преди да го сменя) хрупането поне на 2-ра го нямаше, а на 3-та бе по рядко. Ако проблема е в маслото, бих веднага налял Redline MT-90, каквото в щатите посочват като решение на проблема при is200,но тук няма такова. Светнаха ме обаче друго. Прибавяло се ATF масло 20 до 50% към това за ръчна и по този начин значително се подобрявала работата на синхронизаторите. Някой тук има ли опит, наблюдения?
