Страница 1 от 1
Toyota corolla e12 3zz-fe.Лампа налягане на масло
Публикувано на: 10 Ное 2016 19:39
от ledze91
Първо привет на всички. Днес купихме въпросния автомобил, регистрирахме го понеже е нов внос от Италия. Предишния ден я гледахме, слушахме и всичко беше ок и съдейки по кошниците където си загубихме времето да гледаме по Пловдив, София и Пазарджик тази направо ме грабна и я взехме. Та почвам с дилемата където ме хвърли колата от Кат дървеница до Люлин никакви проблеми, но на пряката тамън да влезна пред блока ми мигна лампата за налягане на маслото(червената лейка) и след това светна след 20метра. Загасих колата и после я запалих и не светеше. Маслото явно е сменено, защото е чисто...двигателят работи мазно чисто и няма никакво чукане, тракане или някакви шумове. Има малко отлагания на капачката на маслото. Сервизни документи има до 65к километра, а в момента е на 183к има някаква лепенка, че е сменено на 143 хил. км и явно преди да я пуснат за продан са наляли някакво масло. Утре ще я обслужим масла, филтри всичко и ако проблема продължава, ще помоля за някакви насоки
Toyota corolla e12 3zz-fe.Лампа налягане на масло
Публикувано на: 10 Ное 2016 21:17
от Митхат
Аз имах на друга марка кола такъв проблем и след като почистихме филтъра на смукателя в картера,се оправи проблема.
https://www.youtube.com/watch?v=AguI-8r9NO8
Toyota corolla e12 3zz-fe.Лампа налягане на масло
Публикувано на: 11 Ное 2016 09:07
от e 10
При покупка на "италиянка" първата операция трябва да бъде сваляне на картера и щателното му измиване, както и това на масления смукател. Интересни неща могат да се видят

. След това някакво евтино масло и филтър, добавка на Бардал за промиване на системата по инструкция, източване на отработеното масло и наливане на такова, с което ще се кара колата и смяна на маслен филтър с истински такъв.
Toyota corolla e12 3zz-fe.Лампа налягане на масло
Публикувано на: 11 Ное 2016 18:06
от ledze91
Днед го направихме това, с изключение на сваляне на картера и утре ще ходим да замерят налягането на маслото как е, ако има пак нещо ще сваляме картера и пак ново масло

. Интересно беше маслото в скоростите беше станало почти черно, не беше много гъсто, но си беше черно. Да ви попитам хора, че не ми е много ясно с королката, помпата за течността на чистачките. Трябва ли да свалям бронята или само предната кора на подкалника?