Страница 1 от 1

Въпрос за парно на Avensis Т25 2005г.

Публикувано на: 30 Окт 2016 10:47
от dygy
Здравейте на всички, искам да попитам един може би глупав въпрос, но все пак важен за мен. Предстои ми първата зима с Тойота Авенсис Т25 2005 г. 2,0 D4D. Въпросът ми е как работи парното? Въобще доволни ли сте от отоплението на колата - тези, които карат такъв автомобил?
Вчера ходих до Пловдив, реших да го пробвам, нагласих го на 23,5 градуса от двете страни, без да включвам копчето за фреона (A/C), но сякаш вкарва хладен въздух. Трябва ли да го наглася на повече - примерно на 30, което ми се струва малко прекалено? Трябва ли да включвам и фреона през зимата (A/C)? Колата има и фабрична печка - един бутон под волана. Работи си. Но доколкото прочетох от няколко теми във форума, тя не е за подгряване на купето, а по-скоро за по-бързото достигане на оптималната температура на двигателя. Моля погайте?

Въпрос за парно на Avensis Т25 2005г.

Публикувано на: 30 Окт 2016 21:13
от TATI
При външна температура 18 градуса в района на Пловдив вчера, моя настроен на 24 градуса си духаше леко хладен въздух, което, предвид греещото слънце си беше много приятно усещане в купето.
Днес на прибиране беше по-студено навън и съответно пак на 24 градуса си духаше топъл въздух, като на "Траянови врата", където беше 6 градуса пусна доста по-топъл въздух.
Все пак температурите на въздуха да над нулата и е нормално следейки всички датчици да пуска и хладен въздух от време на време, иначе може да се задушиш в купето.
На моя Авенсис не се оплаквам от парното през зимата.

Въпрос за парно на Avensis Т25 2005г.

Публикувано на: 31 Окт 2016 08:23
от slowtraveler
На Т22 полуавтоматиката бе доста приятна... Там се научих да не пипам копчето с температурата, а просто да проявявам търпение докато си достигне работната температура. Предполагам и на Т25, като развитие на системата, също ще работи достатъчно добре...
АС е добре да се включва периодично (поне веднъж на 2-4 седмици) за да раздвижва компресора и фреона из системата.
Допълнителното преимущество е липсата на запотяване в автомобила когато компресора успее да се включва (има термозащита, която не му позволява да се включи при много ниски температури)...
Но да - на някои автомобили логиката на настройка е по-добра от на други...
Офтопик
► Виж съдържание