Страница 7 от 8

Не пали при първи старт сутрин Корола 1.4 VVT I

Публикувано на: 23 Дек 2016 12:42
от e 10
... под горивото rolleyes.gif .

Не пали при първи старт сутрин Корола 1.4 VVT I

Публикувано на: 23 Дек 2016 12:44
от slowtraveler
Да, под горивото докато не го засмуче помпата :)

Не пали при първи старт сутрин Корола 1.4 VVT I

Публикувано на: 18 Яну 2017 21:56
от Georgi05
Прочетох цялата тема сега.Какво стана,намери ли проблема?Купил си кола на 14 години не знам от какво си разочарован от Тойота.Купи я нова,карай 14 години и на 15тата се ядосай,че не пали зимата от раз :D Набора tarikat89 ти е дал хубава идея.Аз имам корав 4 2001 2.0 vvt-i.Карам я 6-та-7-ма година и от втората до сега същия проблем зимата и се влошаваше.Не е на газ колата и се усещаше промяна в ускорението.Първото запалване за деня при студено време беше трудно,но като загрее след това няма проблем.Стартера въртеше,чуваше се чаткане при запалване и аааааха уж запалва и изгася.Промяна в разхода на гориво нямаше.Сега я засичах градско гори кило,две над обявените стойности,но -11 -16 температурата навън,паля я гася,изстива,загрява,кара се на ниски предавки.Скоро я оставих за ремонт и реших покрай другото да ми почистят с ултразвук и дюзите(не е скъпо)-проблема се реши.Поздрави и пиши като намериш решение.
 ! Съобщение от: Akima
Моля да си попълните населеното място в профила - по правилата.

Не пали при първи старт сутрин Корола 1.4 VVT I

Публикувано на: 19 Яну 2017 10:46
от Toyota Fan Forever
Здравейте aznikilan за съжаление наистина Вашия проблем е малко разочароващ, ако е това което предполагам. От 2003/02 в Toyota забелязват проблема с 4ZZFE натрупан от оплаквания от около година и сменят компютъра /BOSCH/ на а-лие произведени в Турция с подобрен софтуеър (проблем за клиентите с лизингови автомобили, чийто 2-ри ключ в БГ е в лизингодателя и не успява да бъде препрограмиран). Ефектът е поразителен пали като с DENSO. В БГ има около 50-на засегнати по кампанията коли. 08996102732 е номера на един от ECU с подобрения софтуер, който решава проблема, разбира се само на нов комп, имобилайзера (ако има такъв) може да бъде автоматично програмиран. Иначе (при втора ръка) без Master ключ и без да е известен броя на програмираните преди това ключове гаранция за успех НЯМА. Съвета ми е да си търпите проблема.
Що се отнася до горивните филтри всичко това е така, само ще вметна, че в Toyota US, където тази фамилия двигател е въведена за първи път горивни филтри НЕ сменят изобщо на EFI- разчита се на качеството на горивата, именно и Toyota махна всички външни филтри и остави само потопяеми елементи в резервоара, които НЕ се елемент от периодичното обслужване, но БГ Еееех все пак сме в БГ!

Не пали при първи старт сутрин Корола 1.4 VVT I

Публикувано на: 19 Яну 2017 10:53
от Akima
Toyota Fan Forever написа: В БГ има около 50-на засегнати по кампанията коли. 08996102732 е номера на един от ECU с подобрения софтуер, който решава проблема, разбира се само на нов комп, имобилайзера (ако има такъв) може да бъде автоматично програмиран. Иначе (при втора ръка) без Master ключ и без да е известен броя на програмираните преди това ключове гаранция за успех НЯМА. Съвета ми е да си търпите проблема.
Добре дошъл.
Възможно е добавяне на ключове без наличие на мастър - няма да влизам в подробности - генератори има.
Постът ви с цел реклама ли е - защо предоставяте телефонни номера на непознати хора и дори не сте предоставили име?
 ! Съобщение от: Akima
С колегата изяснихме, че става дума за парт номер.

Не пали при първи старт сутрин Корола 1.4 VVT I

Публикувано на: 19 Яну 2017 11:53
от Toyota Fan Forever
Съжалявам за недоразумението! За технически форум трябва да се прави разлика между телефонни номера и каталожни номера на резервни части! Не сне нито в Базар нито в Продавалник!
--------------
Всъщност виждам, че съм направил грешка, за което се извинявам! 08961-02732. Едно време само с тирета се пишеха именно за да няма и такива грешки. Още веднъж извинявам се!

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002 - не пали при първи старт сутрин ?

Публикувано на: 19 Яну 2017 12:42
от Akima
Офтопик
► Виж съдържание
Toyota Fan Forever написа: 08961-02732
За съжаление по този номер не излиза нищо.

Ето номера на ECU-та, излезли по VIN на една от моите E12 4ZZ-FE 2004:
89661 COMPUTER, ENGINE CONTROL
89661-02730 PART NUMBER LABEL=89661-02730 1 € 1,613.21
89661-02731 PART NUMBER LABEL=89661-02731 1 € 1,616.96
89661-02740 PART NUMBER LABEL=89661-02740 1 € 1,613.21
89661-02741 PART NUMBER LABEL=89661-02741 1 € 1,616.96
89661-02B00 PART NUMBER LABEL=89661-02B00 1 € 952.31
89661-02B01 PART NUMBER LABEL=89661-02B01 1 € 952.31
89661-02B10 PART NUMBER LABEL=89661-02B10 1 € 952.31
89661-02B11 PART NUMBER LABEL=89661-02B11 1 € 952.31
89661-02B20 PART NUMBER LABEL=89661-02B20 1 € 952.31
89661-02B21 PART NUMBER LABEL=89661-02B21 1 € 952.31
89661-02B30 PART NUMBER LABEL=89661-02B30 1 € 952.31
89661-02B31 PART NUMBER LABEL=89661-02B31 1 € 952.31
За любознателните немскоговорящи колеги - http://www.hit-karlsruhe.de/aol2mime/to ... 12_ecu.htm. cool.gif
 ! Съобщение от: Akima
До всички останали:
1.Ползвайте търсачката - Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори
2.Моля не отговаряйте на некадърно зададени въпроси и се въздържайте от отговори и спекулации - особено без познания и подготовка.
3."Блажен да е този, който няма какво да каже, но въпреки това мълчи."
4.Темата остава, защото докато ме е нямало са изписани 7 стр. - безсмислено е прехвърляне/сливане.

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002 - не пали при първи старт сутрин ?

Публикувано на: 19 Яну 2017 15:59
от Toyota Fan Forever
Абсолютно вярно! Съжалявам за изгубеното време!

Та колегата aznikilan идентифицира своето ECU с VIN или го поглежда изпод жабката си, ориентираме го дали автомобила му попада в списъка на засегнатите от "Сервизния бюлетин" (TSB), пак поглежда под жабката ако не го е направил, защото вече ще харчи пари (да не би пък да е бил сменен), намира си един комп втора ръка 89661-02732, ориентирате го как да си програмира ключа ако е с имобилайзер, и ако все още има желание ще реши проблема ако не успява да го реши по друг начин.

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002 - не пали при първи старт сутрин ?

Публикувано на: 31 Яну 2017 11:48
от aznikilan
Здравейте. Не съм решил проблема но в момента не ме дразни защото не карам колата от 2 месеца. Дано се включат повече хора които са препатили от това !

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002 - не пали при първи старт сутрин ?

Публикувано на: 02 Фев 2017 11:06
от stefo91
До Akima - не мисля, че всичките 7 страници са безсмислени! Аз съм дал идея, че може трудното палене да се дължи на "датчик на коляновият вал" защото на същата кола със същия мотор, след като го сменихме се оправи а беше със съшия проблем. Наистина не трябва да се спами, НО НЕ СЛАГАЙ ВСИЧКИ ПОД ОБЩ ЗНАМЕНАТЕЛ! ТОВА Е ЕДНА ОТ ОСНОВНИТЕ ИДЕЙ НА ФОРУМА - ДА СИ ПОМАГАМЕ!

Проблем при палене - корола 1.4vvt-i

Публикувано на: 07 Юни 2017 14:30
от venes
Здравейте колеги.След 7 години вярна служба имам следния проблем на корола 1.4 vvti.Сутрин при палене веднага запалва,но оборотите бързо падат и двигателя гасне.При моментално завъртане на ключа,си пали и работи нормално.На празен ход нямам проблеми.Ходих на диагностика,и не откриха записани грешки.Свещите са сменени.Някъкви идеи?
 ! Съобщение от: slowtraveler
Мнението е преместено в по-подходяща тема....

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002 - не пали при първи старт сутрин ?

Публикувано на: 10 Юни 2017 20:06
от tarikat89
След качестеен ултразвук на дюзите, проблема се решава

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002 - не пали при първи старт сутрин ?

Публикувано на: 14 Юни 2017 22:50
от venes
Да и при мен стана така.Почистих и дебитомера.

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002 - не пали при първи старт сутрин ?

Публикувано на: 16 Юни 2017 22:49
от macority
Привет на участниците в темата.
Без да имам намерение да противореча на Akima, при мен проблема се реши след смяна на бензиновата помпа - беше минала от виене на стържене.
Сега колата пали, без да се замисли, независимо колко време не съм я карал. Преди смяната си въртеше дори лятото по няколко оборота преди да запали.
Ще съм на 100% сигурен като застудее, но мисля, че и тогава няма да има проблем.
Дано да съм бил полезен.

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002 - не пали при първи старт сутрин ?

Публикувано на: 07 Авг 2017 10:56
от aznikilan
Здравей, колега. На моята нищо не вие и помпата трябва да си куче да я чуеш при подаване на контакт как работи. Предлагам да продължим събирането на практични съвети за този проблем.