Страница 1 от 2
Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI
Публикувано на: 24 Сеп 2016 21:58
от Ivanov
Здравейте, новобранец съм тук. От два месеца се радвам на комфорт и удоволствие от шофирането на Carina E 1.6 GLI, 107 hp.
Много съм доволен от случайно попадналата ми за покупка Карина. Имам обаче един въпрос относно мощността: Преди да се кача на този автомобил, карах една древна, текезесарска вектра със същата кубатура, също така банзин - газ като Каринчето и с 30 кончета по - слаба. Не знам дали е в реда на нещата, но по - сериознте баири, които с дойче тротинетката вземах на 5 - а скорост, с Каринчето ги качвам на 3 - та. Направи ми впечатление, че доста мудно ускорява и на светофар трябва да я натисна до 3500 об/мин, за да не изостана от околните коли. Газовата е монтирана прецизно - при превключване на горивата няма никаква загуба на мощност, или придърпвяне. При 120 км/ч използвам 5 мм от хода на педала (на равно и в лек баир). Не ми харесва загубата на мощност при по - сериозните баири. Разходът на газ е комичен - 7.5/100. Пипа масло около 800 ml на 2000 км. Забелязах, че и на бензин и на газ празният ход пада с около 150 об/мин, след спиране. Чек - ът ми свети, когато съм на бензин, на газ не свети, ГО има и емулатор. Свети ми и ABS. Ауспухът духа нормално, има малък слой сажди и леко се намокря при каране сутрин, когато е хладно. Мощността на газ и бензин ми се вижда еднаква. Въпросът ми е да търся, ли проблем относно мощността?
Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI
Публикувано на: 25 Сеп 2016 13:18
от max-2
Скоростите на карината са доста дълги. Отпусни малко газчица, този разход е много нисък, затова не върви. Сигурно бензиновите инжектори са малко позапушени.
Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI
Публикувано на: 25 Сеп 2016 14:54
от Ivanov
Благодаря, max - 2. Ще опитам по този нчин и ще пиша.
----------------------------
Благодаря и на bass - man
! | Съобщение от: Akima |
Добре дошъл.
За подобни мнения има система за рейтинг - палците вдясно от всеки полезен пост. |
Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI
Публикувано на: 25 Сеп 2016 20:35
от Ivanov
Здравейте отново, здравей max - 2. Отворих кранчето на газ - та отначало с половин оборот и после с още четвърт. Мощността се вдигна и сега само "галя" педала. Мокрото по ауспуха е повече. Очаквах да започне да се дави, но явно е била "скопена". Заредих газ догоре, утре имам 100 км преход и ще пиша как се държи в баир. Като заредя отново, ще сметна и разхода. Благодаря отново!

Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI
Публикувано на: 25 Сеп 2016 21:19
от G.Panayotov
Виж защо ти свети check engine, предполагам по описаното има проблем с О2 сензор или както каза колегата инжектори, но на диагностика ще си каже най-добре.
Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI
Публикувано на: 26 Сеп 2016 14:42
от Ivanov
Здравейте, момчета! Аз съм объркан!

Никакъв резултат от пускането на повече газ. Сетих се обаче да проверя въздуха: Запуших с длан дупката, която е изрязана на кутията на филтъра заради АГУ (заводският вход е запушен със сребърно тиксо), очаквайки колата да угасне... ДАЖЕ НЕ СИ ПРОМЕНИ ОБОРОТИТЕ!!!

Дори се форсира като дръпнах газ - та!!!
??? Огледах дебелия маркуч - здрав... Има едно пластмасово съдче - здраво! Всички скоби - натегнати! ???

Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI
Публикувано на: 27 Сеп 2016 18:59
от Ivanov
Здравейте отново, свалих свещите, и четирите бяха със сиви електроди, но едната имаше около 5 мм кафяв пръстен на керамичния изолатор, веднага от шестограма нагоре. Помислих, че е масло, но не се изтри с парцал, а започна са се чисти като понатиснах с нокът. Забелязах и, че след форсиране, при връщането на оборотите надолу, има припукване в изходния колектор и на газ, и на бензин. .. Дали е от свеща?
Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI
Публикувано на: 28 Сеп 2016 21:24
от Ivanov
Здравейте пак. Прочетох, че кафявия пръстен по свеща е от йонизирани газове и не означавало, че е свършила. Преди малко направих друга проба: Издърпах четвъртитите гумени капачена по дължина на кабелите така, че да мога да виждам дупките, в които са лулите на свещите. Запалих и форсирах, но не видях никаква искра извън лулите, а си беше доста тъмно... След форсаж, докато се връщат оборотите, има припуквания в колекторите. По - изразени са, когато горивото е газ (пропан - бутан, де). Споменах и, че като запуша дупката, от която смуче въздух, двигателят дори не губи оборотит, камоли да гасне... Колеги, моля ви, кажете ми от къде този двг може да смуче въздух?

дебелият маркуч е здрав и здраво стегнат...
Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI
Публикувано на: 29 Сеп 2016 16:09
от tora
Не знам коя дупка е запушена с тиксо, и в кой край. Направо на филтърната кутия? Никога не съм се доближавал и не ми е представлявало интерес алтернативно гориво, за това питам. На коли, които съм имал, след началото на въздухозаборника по твърдата част има по 2-3 отвора, предполагам направени за избягване засмукване на вода. Други имат и втори заборник, смучещ топло от колектора.
Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI
Публикувано на: 29 Сеп 2016 16:32
от Ivanov
tora написа: Не знам коя дупка е запушена с тиксо, и в кой край. Направо на филтърната кутия? Никога не съм се доближавал и не ми е представлявало интерес алтернативно гориво, за това питам. На коли, които съм имал, след началото на въздухозаборника по твърдата част има по 2-3 отвора, предполагам направени за избягване засмукване на вода. Други имат и втори заборник, смучещ топло от колектора.
Някъде след дебелия маркуч смуче. След дебелия маркуч, който свързва кутията на филтъра с металния корпус на смукателния колектор. Там къде може да смуче се чудя? ...
Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI
Публикувано на: 29 Сеп 2016 18:26
от G.Panayotov
Ако пръскаш с възпламеним спрей от където смуче въздух ще се повишат временно оборотите и по този ще намериш локацията ако изобщо от някъде има пробойна.
Ако дърпаше въздух оборотите щяха да скачат или да са завишени, така че не мисля че ти е от там проблема.
Заведи си колата на елкон ~20лв ще ти струва някъде(зависи къде ще отидеш) вместо да налучкваш на проба грешка.
Така ще ти се спести време и излишни разходи.
Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI
Публикувано на: 29 Сеп 2016 20:36
от Ivanov
Локализирахме проблема с помощта на двама майстори. Не смуче вуздух след филтъра. Мембраната на изпарителя вкарва антифриз в цилиндрите. При 15 км яко юркане на бензин антифризът не мръдна, а на газ намалява. Бях забравил да спомена, че пипа антифриза. Има и кабел, или свещ за смяна, защото припукването го има слабо и еднократно на бензин. Ще отида и на комп, ама на заплата. Благодаря на всички

Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI
Публикувано на: 07 Окт 2016 00:35
от Ivanov
Тема с продължение: въздушният филтър не пасва на кутията, тя не може да се затвори плътно и покрай него влиза въздух. Филтърът е с овали вместо ъгли и от там влиза и нефилтриран въздух изотдолу. Най - интересното е, че е даден по каталог за тойота Карина...

.
Моля ви, дайте някаква снимка на филтър за моята toyota carina E 1.6 gli, 107 hp, 1994???
Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI
Публикувано на: 07 Окт 2016 07:20
от max-2
Има два вида. Този с овалните ъгли е твърд пластмасов корпус с черно гумено уплътнение. Другия е мек и се състои само от хартия, залята с пореста гума със светъл цвят.
Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI
Публикувано на: 07 Окт 2016 07:29
от Ivanov
Овалният не става определено. Не знам защо предишният собственик го е набутал в тази кутия. Тя стои с 5 мм отворена и леглото й е правоъгълно. Ще търся другия.