Страница 1 от 3
supra vs amg
Публикувано на: 01 Май 2007 20:53
от toyo_bg
Да ви се похваля вчера се гоних на 400 м с един 500 сел
и го оставих на 30 метра след мен ,оня се нервира и извика един негов приятел с 600 сек АМГ 440 коня и него духнах с 15-20 метра
Публикувано на: 01 Май 2007 21:01
от El Camino
Не стана нито ясно кой си, нито какво караш, нито с кой двигател, нито как сте се гонили, нито той дали е знаел.
Ако караш Супра се учудваш, че изпреварваш кола с 5 пълноценни места и електроника с тегло 500кила, правена да вози меко и леко?
Важното е да си щастлив естествено и в тоя смисъл споделеното щастие ...

Публикувано на: 01 Май 2007 22:08
от Xeku
Е, Каминов, недей така с лошо!

Похвалил се човека, лошо няма, може пък другия път да разкаже и за колата си, че да си представим картинката. Иначе да биеш прасе като SEL-a не е чак толкова уникално постижение, особено ако е сток, виж AMG-тo e друга работа. Браво на колегата!

Публикувано на: 01 Май 2007 22:12
от ALTEZZA
kvi sa tezi modeli "сел" i "сек"?
i kav e tozi 600 AMG? az shto si mislia che kogato e AMG e s dve cifri modela? kat naprimer 55AMG ili 65AMG
Публикувано на: 01 Май 2007 23:02
от slowtraveler
Пък аз вчера се возих в една Маздичка6 biggrin.gif
Включихме специализирано компютърче в OBD.
0-100км/ч с трима човека в колата - 5.74с
Усещането е невероятно biggrin.gif
Това нещо върви изключително добре, а си е нормален сток седан, без нищо олекотено или модифицирано по него (е - MPS си е . biggrin.gif )
Пробвах го. Отдавна автомобил не ме беше впечатлявал така.
Прави точно каквото му 'кажеш', а мощност си има достатъчно.
Но най впечатляващо е сцеплението - с изключен тракшън оставя следи не повече от 3-4м, въпреки, че гумите са му 215/55/18.
Само дето не бях карал турбо и ми направи впечатление, че при превключване на скоростите за около 0.3 - 0.5с мощността рязко спада (превключвах от около 6500 към около 4500об/мин).
Явно трябва практика за каране на турбото...

Ама туй да си бъзикаш колата и вкарваш луди пари за да изстискаш 0.1-0.2с не го разбирам (не става въпрос за рали - там си е бизнес)...
Публикувано на: 01 Май 2007 23:03
от El Camino
ALTEZZA написа:kvi sa tezi modeli "сел" i "сек"?
i kav e tozi 600 AMG? az shto si mislia che kogato e AMG e s dve cifri modela? kat naprimer 55AMG ili 65AMG
Много правилно си мислиш Алтеза. Обикновенно когато биеш некой дет не знае, че се гони почваш да слагаш всевъзможни буквички - ей така за престиж. Дали ГТИ пасва със ТД в такъв случай е все едно biggrin.gif . А да - и пускаш две теми, че да не ти затрият гордостта.
Иначе браво на колегата! Все така направо и нагоре!

Публикувано на: 01 Май 2007 23:08
от slowtraveler
El Camino написа:......Обикновенно когато биеш некой дет не знае...........
Ха ха ха.
Верно El Camino - и аз мога да се похваля - оня ден бързах и с авенсиса (1.6) накъсах едно AMG55 с поне 50м между два светофара, ама той не знаеше, че го накъсвам biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Публикувано на: 01 Май 2007 23:27
от toyo_bg
А верно че сам непознат за вас ама имах супра 2,8 още 91 година а сега имам 2 91 и 92 година едната е с десен волан и двете са турбо версии а 600 сек амг е 97 година модел и е 440 кс а обикновения двигател 6.0 на мерцедеса е 395 коня и писах че доиде специално да се пробваме на 400 м и не ми говорете че сток мерцедес АМГ не мои да варви
Публикувано на: 01 Май 2007 23:29
от jamie
Smeshno vi e na vas ama az kato si kupih Cromata dokato otkria problema (vacuum leak) pod 3000 RPM ne mojeh bordiur da izkateria.
I vse s mrysna gaz po sfetofari potegliania - sto Golfove mi se miataha stoto si misliat che si pravia startove s tiah.... kak da im obiasnia na horicata che zora e syvsem syvsem razlichen

Публикувано на: 01 Май 2007 23:34
от ALTEZZA
abe niakoi she mi pokaje li vse pak snimka na tova chudo "97 600 сек амг", az za prav pat chuvam za podoben model.
kolkoto do Suprata, prez 91 i 92 ima 2.5L i 3.0L. 2.8L do kolkoto si spomniam sa 5M i 6M dvigatelite, ako ne se laja poslednia im jivot e prez 1986 ili neshto takova.
Публикувано на: 01 Май 2007 23:46
от toyo_bg
супрата беше 82 година модел , а аз я купих 91 година от германия
Публикувано на: 01 Май 2007 23:49
от El Camino
toyo_bg написа:супрата беше 82 година модел , а аз я купих 91 година от германия
Става интересно

. Ще разкажеш ли за супрата си от 82ра малко повече?
Тия новите не са чак толкова интересни, освен ако не си правил нещо по тях?
Публикувано на: 01 Май 2007 23:56
от toyo_bg
Значи правеше 7800 об/м сигурно е била чипосана ,ама тогава кой да ти знае за чипове и т.н. та колата по оборотомер правише 6500 об/м на 5-та което ще рече над 260 км/ч
Публикувано на: 02 Май 2007 01:07
от Xeku

Не било толкова лошо 5МGE-то дори през 90-те!

Щом е от Германия би трябвало да е била над 170 кончета, нали така? Пусни някоя снимчица на колата, не че не знаем как изглежда, но малко останаха в България и трябва да се знаят.

Публикувано на: 02 Май 2007 01:45
от ugabuga
sigurno e imala stroker kit