Страница 1 от 1
Toyota corolla verso 1.6 Vvt-i трудно запалване
Публикувано на: 13 Авг 2016 22:20
от jordani82
Здравейте колеги,проблема ми с трудното палене си остава неразгадан.При първо палене за деня са нужни 5-6 секунди или 8-10 оборота на стартера без значение лято,зима.След това ако запаля до 10 мин.пали сравнително бързо,но ако е повече време трудното палене се повтаря.Преди 2 дни помпата е свалена,почистена и е сменен филтъра на нея.Налягането от помпата е 3,5 атмосфери и не пада,смениха и свещите с нови,закачена е на елком и не показва нищо нередно,но проблема си остана.Ако някой може да даде идея какво се пропуска ще бъда благодарен.
Toyota corolla verso 1.6 Vvt-i трудно запалване
Публикувано на: 13 Авг 2016 23:38
от мехаННика
Половината източна България ги "закачате на елком", другата половина на "елкон"?! Да пукна ако знам какво е това. Не всеки ентусиаст с лаптоп е диагностик, и не всяка програма е задължително приложима за марката. Нали не очакваш този мотор да пали като дизел от 85-та година?
Toyota corolla verso 1.6 Vvt-i трудно запалване
Публикувано на: 13 Авг 2016 23:54
от jordani82
Здравей колега,не знам какво имаш в предвид за дизела от 85 г. но си мисля,че това не е нормалното палене на този двигател.Устройството е Delphi и по думите на момчето в сервиза няма как да не покаже ако има проблем някъде по системата.
Toyota corolla verso 1.6 Vvt-i трудно запалване
Публикувано на: 13 Авг 2016 23:58
от jordani82
А относно Елком или Елкон ,прав си.Цитат: "Елкон това е производител на диагностична апаратура от Полша и просто марката е придобила статут на техническо понятие в нашия език".
Toyota corolla verso 1.6 Vvt-i трудно запалване
Публикувано на: 14 Авг 2016 08:16
от мехаННика
Изпуска ти някой инжектор, и всеки път след престой стартира без нужното налягане в рейла. Предполагам, естествено.
Toyota corolla verso 1.6 Vvt-i трудно запалване
Публикувано на: 14 Авг 2016 23:02
от VVT-I
мехаННика написа: Изпуска ти някой инжектор, и всеки път след престой стартира без нужното налягане в рейла. Предполагам, естествено.
Видно само предполагаш,рейъл на двигател с принудително запалване??? А и явно налягането не пада, видно от написаното по-горе!
Toyota corolla verso 1.6 Vvt-i трудно запалване
Публикувано на: 15 Авг 2016 00:27
от Двигателист
Да, бензиновите двигатели придобиват ”рейл” доста преди дизелите.
Да разбирам ли, че оставяш манометъра и след няколко часа, налягането не е спаднало?
Toyota corolla verso 1.6 Vvt-i трудно запалване
Публикувано на: 15 Авг 2016 07:37
от мехаННика
VVT-I написа:
Видно само предполагаш,рейъл на двигател с принудително запалване??? А и явно налягането не пада, видно от написаното по-горе!
Как се нарича тръбата в която са набодени инжекторите? Ти сигурен ли си по какъв начин е поставен манометъра и къде е измерено налягането? С този пост помагаш ли на някого или демонстрираш някакви непълни познания?
Toyota corolla verso 1.6 Vvt-i трудно запалване
Публикувано на: 15 Авг 2016 09:40
от slowtraveler
VVT-I написа: ....
Видно само предполагаш,рейъл на двигател с принудително запалване??? А и явно налягането не пада, видно от написаното по-горе!
МехаННика е прав - позаинтересувай се какъв е принципа на работа на горивната система на инжекторните бензинови двигатели (и основно - защо налягането на помпата е по-високо от на карбураторните двигатели, защо има регулатор на налягане на обема към до инжекторите, и на какъв принцип се определя количеството гориво, което ще впръснат инжекторите) - сам ще се убедиш, че горното ти мнение показва непознаване на материята....

Toyota corolla verso 1.6 Vvt-i трудно запалване
Публикувано на: 07 Ное 2016 16:47
от VVT-I
Виждам колеги колко сте заинтересувани да помагате по теми във форума. Първо си изяснете терминологията после се научете да пишете на технически грамотен език и чак тогава давайте мнения кой е компетентен и кой не.
Не стига че не можете да пишете ами и не четете както трябва. За такива корифеи като Вас много стойностни и технически грамотни хора спряха да постват а можеха безусловно да помагат за разрешаване на проблеми.
Приятно обикаляне на сервизите в големите градове и столицата и раздаване на баснословни суми.
Много поздрави от непознаващия материята инженер ДВГ VVT-I !!!
Toyota corolla verso 1.6 Vvt-i трудно запалване
Публикувано на: 07 Ное 2016 17:03
от slowtraveler
Та освен квалификации на колегите успя ли да отговориш на някои от въпросите, зададени от мехаННика или от започналия темата?
Ако наистина си инженер ДВГ, би трябвало да ти е станала ясна причината за конкретните въпроси... А ако не ти е станала ясна - говори лошо за образованието....
Между другото колегите са задали въпроси, отговорите на които могат да насочат 'форумния колективен мозък' към някакви предположения, но виждам, че пусналия темата явно няма намерение да отговаря на тях... ???
Ако е решил проблема - ще е полезно за всички да сподели...
А ако не е решил проблема - все пак би било коректно да отговори...