Страница 1 от 1

Carina T17 1.5 3E & 2.0 2C /1988–1992/ - обща тема за въпроси и проблеми

Публикувано на: 16 Юли 2016 20:03
от kostenec
Здравейте на всички.
Искам да ви попитам дали някой има Carina T17 от 1988 година и какво е правил по нея? tongue.gif

Благодаря Ви за вниманието.

Carina T17 1.5 3E & 2.0 2C /1988–1992/ - обща тема за въпроси и проблеми

Публикувано на: 17 Юли 2016 23:45
от Akima
kostenec написа: някой има Carina T17
Добре дошъл.
Търсене с форумната търсачка показва 0 теми за този ретро автомобил.
Оставям ви тази с редактирано заглавие - вие сте единствения притежател на такъв модел в този момент във форума.

Моля прочетете правилата, важните теми и си попълнете населеното място в профила.

Carina T17 1.5 3E & 2.0 2C /1988–1992/ - обща тема за въпроси и проблеми

Публикувано на: 21 Юли 2016 15:04
от kostenec
И много сложен за поддръжка за съжаление.
 ! Съобщение от: Akima
Моля прочетете правилата, важните теми и си попълнете населеното място в профила.

Carina T17 1.5 3E & 2.0 2C /1988–1992/ - обща тема за въпроси и проблеми

Публикувано на: 21 Юли 2016 15:39
от ufer
То и аз май съм един с МР2, оригинална 1-ва генерация. Има още една червена близо до Бургас, но тя е тунингована - друг двигател с много коне, специално окачване и т. н. Не съм виждал някой във форума да се е обадил... И както е казал поетът: "Тежко, тежко - вино дайте...!". drunk.gif

Carina T17 1.5 3E & 2.0 2C /1988–1992/ - обща тема за въпроси и проблеми

Публикувано на: 21 Юли 2016 16:33
от e 10
kostenec написа: И много сложен за подръжка за съжаление
И какво му е толкова сложно на поддръжката? Фактът, че едва сега питаш дали някой нещо е правил по такъв автомобил, ме навежда на мисълта, че или скоро си закупил колата, или нищо не ти се е налагало да правиш по нея :thumbsup: .

Carina T17 1.5 3E & 2.0 2C /1988–1992/ - обща тема за въпроси и проблеми

Публикувано на: 22 Юли 2016 01:08
от kostenec
Ами колата я имам от 10 години. Но едва този месец се наложи ремонт на двигателя,проблема не беше голям. Но се учудих,че като чуят по магазините за такава toyota и ме гледат някак си учудено. Вярно че точно този модел е само една в този раьон но се оказа,че за един семеринг и два маншона се оказа трудно да ги намерят но все пак свършиха работа. Иначе за ремонт освен масло,филтри,ремъци и два накрайника не съм пипал нищо по нея.

Carina T17 1.5 3E & 2.0 2C /1988–1992/ - обща тема за въпроси и проблеми

Публикувано на: 22 Юли 2016 08:36
от e 10
Колега, ти си жив за оплакване, както е написал Akima в оценката си на мнението ми! За 10 години - един семеринг и два маншона :) ! В по-новите коли това го сменяш, за да достигнеш до същността на ремонта и то не след 25 години (след толкова от тях жив ще е само споменът). Напиши повече коя година е колата, с какъв мотор, колко й е пробегът (ако ти е известен). Интересно ми е, защото такива железа вече не се правят. И на мен с 22-годишната Корола ми е малко скучно във форума, защото и аз за 17 години съм сменил маншон на полуоска и една биелетка. Няма и какво да питам - при тези дърти кошници всичко е ясно. Между другото, едва ли са голям проблем частите за тези Карини - ето какво излиза като потърсих така за обща култура: http://t-auto.bg/%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0% ... D0%BB.html

Carina T17 1.5 3E & 2.0 2C /1988–1992/ - обща тема за въпроси и проблеми

Публикувано на: 22 Юли 2016 16:21
от kostenec
Колата е 88 година 122 коня,на километраш е 336400 но незнам колко са реални. :D :D То ако беше само семеринг и маншони ще е добре,на трети цилиндър ми превъртяха лагерите на колянов вал.Мина на шлайф.Някога предния собственик е правил на дясната полуоска лагера и не са намерили на времето,бяха ги свършили едни глупости там и в следствие на това ремонтирах и диференциал на колата и с нов лагер. Намериха ми го в германия оригиналния и ми го донесоха. Да се уточня паразитния лагер не на главината.Общо взето е това иначе както казах нормалните консумативи не ги смятам за проблем worthy.gif иначе като цяло съм доволен от колата,не ми е правила почти никакви проблеми

Carina T17 1.5 3E & 2.0 2C /1988–1992/ - обща тема за въпроси и проблеми

Публикувано на: 25 Юли 2016 17:03
от e 10
Те изброените проблеми не ти ги е правила колата, а предишният(те) собственик(ци) с неграмотната поддръжка на този иначе безпроблемен автомобил. Да не забравяме, че и най-съвършената машина в ръцете на дивака се превръща в обикновено парче желязо bash.gif !

Carina T17 1.5 3E & 2.0 2C /1988–1992/ - обща тема за въпроси и проблеми

Публикувано на: 31 Юли 2016 18:35
от angelo64
kostenec написа: Здравейте на всички.
Искам да ви попитам дали някой има Carina T17 от 1988 година и какво е правил по нея? tongue.gif

Благодаря Ви за вниманието.
Здравей,колега! Имам Карина Т171 от 1989г.Моторът е 4A-FE LB 102 HP.Сменил съм амортисьорите и задните биалетки.

Carina T17 1.5 3E & 2.0 2C /1988–1992/ - обща тема за въпроси и проблеми

Публикувано на: 01 Авг 2016 20:35
от kostenec
punk.gif за дивака съм съгласен

Carina T17 1.5 3E & 2.0 2C /1988–1992/ - обща тема за въпроси и проблеми

Публикувано на: 10 Сеп 2016 15:33
от kostenec
e 10 написа: Колега, ти си жив за оплакване, както е написал Akima в оценката си на мнението ми! За 10 години - един семеринг и два маншона :) ! В по-новите коли това го сменяш, за да достигнеш до същността на ремонта и то не след 25 години (след толкова от тях жив ще е само споменът). Напиши повече коя година е колата, с какъв мотор, колко й е пробегът (ако ти е известен). Интересно ми е, защото такива железа вече не се правят. И на мен с 22-годишната Корола ми е малко скучно във форума, защото и аз за 17 години съм сменил маншон на полуоска и една биелетка. Няма и какво да питам - при тези дърти кошници всичко е ясно. Между другото, едва ли са голям проблем частите за тези Карини - ето какво излиза като потърсих така за обща култура: http://t-auto.bg/%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0% ... D0%BB.html
worthy.gif