Страница 1 от 1

Avensis T22 2.0 1CD-FTV D4D 110HP 2001 - придърпване и загуба на мощност над 2000 rpm ?

Публикувано на: 17 Юни 2016 16:38
от vladika
Здравейте,колеги,
обръщам се за съвет или евентуално някой ако се е сблъсквал с такъв проблем.
Колата е Avensis T22 2.0 1CD-FTV D4D 110HP 2001.
Започвам да съжалявам за покупката й - проблемът е:
Колата върви до 2000 оборота след това се получава едно придърпване в движение и не иска повече от тези обороти.
Какво ли не пробвах и не иска и това си :
  • егр-изолирах;
  • клапани за високо и ниско налягане сложих нови;
  • гнп-то смених;
  • ловеше датчик на колянов вал - смених го;
  • пробвах със шише я захраних да не би да има запушване в резервоара;
  • горивен филтър смених;
  • в движение с диагностиката не показва нищо - никакви грешки не хваща;
  • дебитомер смених;
  • преди година рециклирах дюзите - пращах ги и тях да ги мерят всичко е точно с тях.
Не знам вече какво да правя - намразих я доста и се изнервих.
Проблемът е от 3 седмици и продължава.

Благодаря Ви за помощта.

тойота авенсис 2001 година 2000 D4D проблем над 2000 оборота в движение

Публикувано на: 17 Юни 2016 16:57
от slowtraveler
А турбото как е?

тойота авенсис 2001 година 2000 D4D проблем над 2000 оборота в движение

Публикувано на: 17 Юни 2016 17:16
от vladika
Само нея не съм пипал.

тойота авенсис 2001 година 2000 D4D проблем над 2000 оборота в движение

Публикувано на: 17 Юни 2016 18:03
от slowtraveler
От друга страна едва ли ще 'спъва' толкова - може просто да няма тяга...
Умирането при по-високи обороти обикновено е заради гориво или неправилно газоразпределение.... Или центровка...
Т.е. - козата си сака пръч... Т.е. свестен майстор tooth.gif

тойота авенсис 2001 година 2000 D4D проблем над 2000 оборота в движение

Публикувано на: 17 Юни 2016 20:04
от vladika
И центровката гледах, няма прехвърлил зъб, всичко е на белег

Avensis T22 2.0 1CD-FTV D4D 110HP 2001 - придърпване и загуба на мощност над 2000 rpm ?

Публикувано на: 17 Юни 2016 20:13
от valpp
Здравей.
Провери си интеркулера да не е пълен с масло.
Ако е тръгнала да си "заминава"турбината е възможно да отива повече масло към кулера и в един момент се задръства.
Тогава започва да не му стига въздуха на двигателя и над 2000 оборота е умряла,а в последствие и по-рано.
При мен се е случвало.Колата ми е същата,но 2000 година.