Страница 1 от 1
Avensis T27 2.2 2AD-FTV D4D 150HP - липса на мощност - турбо - РЕШЕН - управление на турбо
Публикувано на: 10 Юни 2016 17:57
от macavensis
Здравейте на всички.
Имам проблем и не зная как да се оправя.
Предварително благодаря на тези, които ще се отзоват с информация.
Avensis T27 2.2 2AD-FTV D4D 150HP не върви грам ( към 50 коня се усеща).
Бях в Люлин в Тойота, да я прочетат за грешки - няма такива.
Съвет от там:
1.Да сменя горивния филтър - сменен е вече;
2.Да почистя EGR - Още не съм.
3.Съвет от други колеги да сменя за проба датчика за управление на турбото - било лесно.
Моля някой да даде и други съвети или решение, ако се е сблъскал с този проблем или подобен.
Сменено е маслото на мотора, филтър маслен, филтър горивен, филтър въздушен - с филтри Mahle.
Гориво: от хубавия дизел.
Avensis T27 2.2 2AD-FTV D4D 150HP - липса на мощност - турбо - РЕШЕН - управление на турбо
Публикувано на: 14 Юни 2016 11:19
от macavensis
Здравейте,отново.
След почистване на EGR - нищо.
След смяна на вакума и датчика на EGR - нищо .
И след смяна на вакумите и датчика за управление на турбото всичко вече е наред.

Avensis T27 2.2 2AD-FTV D4D 150HP - липса на мощност - турбо - РЕШЕН - управление на турбо
Публикувано на: 02 Авг 2016 19:13
от D_Daniel
Здравей
,колега
.
Днес имах сходен с твоя проблем с
Avensis T25 2.2 2AD-FHV D-CAT 177HP 2006.
При пълна газ прекъсва и влезе в авариен режим - грешкта е
P1251 step motor for turbocharger control circuit /intermittent/.
По принцип върви перфектно.
Въпрос
ът ми е скъп ли е датчика за управлението на турбото нов и ако може да споделиш повече инфо
рмация за твоя проблем и решението м
у.
Благодаря предварително
.
! | Съобщение от: Akima |
Моля попълнете си населеното място в профила - по правилата. |
Avensis T27 2.2 2AD-FTV D4D 150HP - липса на мощност - турбо - РЕШЕН - управление на турбо
Публикувано на: 03 Авг 2016 15:37
от Akima
Avensis T27 2.2 2AD-FTV D4D 150HP - липса на мощност - турбо - РЕШЕН - управление на турбо
Публикувано на: 26 Сеп 2016 17:33
от D_Daniel
Здравейте отново,
След смяна на вакум клапана на турбото проблема не се реши, според майсторите трябва да се свали турбото и да си види дали лопатките се движат и евентуално да се почисти. Турбото е с променлива геометрия. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели инфо и дали има ефект от тая гимнастика
Avensis T27 2.2 2AD-FTV D4D 150HP - липса на мощност - турбо - РЕШЕН - управление на турбо
Публикувано на: 26 Сеп 2016 17:36
от D_Daniel
Забравих да отбележа, че EGR и DPF софтуерно и механично са премахнати
Avensis T27 2.2 2AD-FTV D4D 150HP - липса на мощност - турбо - РЕШЕН - управление на турбо
Публикувано на: 26 Сеп 2016 18:53
от memorex
Аз бих отишъл при тези дето са правили модификациите да си оправят бакиите.Казвам го защото не е гаранция че, след почистването което е полезно, няма пак да се затлачи със сажди .
Avensis T27 2.2 2AD-FTV D4D 150HP - липса на мощност - турбо - РЕШЕН - управление на турбо
Публикувано на: 07 Ное 2016 16:33
от Bodhid
Здравейте колеги, и аз имам едно питане, но не видях друга тема за тази грешка Р1251. На колега с Toyota Avensis 2.0 d4d 2009 вече за 5-ти път му светка чека за тази грешка /в рамките на около 1 г. и 30 000 км./. Всеки път ходи в ТМ Ауто, чистят му я и казват карай, тези имат софтуерен дефект

. Колата е в перфектно състояние, върви си и няма никакви други симптоми освен тази грешка, мотора работи перфектно. Някакви идеи или кой може да я види в София ?
D4D P1251 Step Motor
Публикувано на: 09 Яну 2017 16:41
от ikobek
Здравейте Колеги!
Имам един проблем с авенсиса При изпреварване ми светнаха
CEL,
TRC OFFи
VSC заедно. Нямаше мощност.
Спрях и запалих отново. Колата се оправи, но лампите продължават да светят. Закачих на диагностика. Имам грешка
P1251 Step motor for turbocharger control circuit intermittent.
Изтрих всичко. Направих тест и пак точно на 3 или на 4 предавка 2200 оборота стана пак по същия начин. Същата грешка.
Какво е този степ мотор? Предполагам някакъв датчик на турбото.
Какво трябва да направя?
Благодаря ви предварително
! | Съобщение от: Akima |
Не ползвате търсачката!
Не е ясно и кое от трити поколения имате.
Всичко е описано - докладвайте ЧАК като изпълните описаното от мен и колегите. |
D4D P1251 Step Motor
Публикувано на: 10 Яну 2017 22:47
от Митхат
P1251
DTC Detection Condition-Turbocharging pressure is higher than the requirement for 0.5 seconds.(1-trip detection logic)
и евентуалните виновници са....
Trouble Area
-E-VRV for turbocharger control
Open or short in E-VRV circuit
Turbocharger
Vacuum hose
EGR valve
ECM
Няма да стане с гадаене ,трябва да започнеш един по един да погледнеш написаните по горе.
Така тук някой да ти каже кой е виновника трябва да е нещо масово .
Аз лично бих огледал първо вакумните пътища.
Avensis T27 2.2 2AD-FTV D4D 150HP - липса на мощност - турбо - РЕШЕН - управление на турбо
Публикувано на: 11 Яну 2017 16:22
от ikobek
mfandakov написа: P1251
DTC Detection Condition-Turbocharging pressure is higher than the requirement for 0.5 seconds.(1-trip detection logic)
и евентуалните виновници са....
Trouble Area
-E-VRV for turbocharger control
Open or short in E-VRV circuit
Turbocharger
Vacuum hose
EGR valve
ECM
Няма да стане с гадаене ,трябва да започнеш един по един да погледнеш написаните по горе.
Така тук някой да ти каже кой е виновника трябва да е нещо масово .
Аз лично бих огледал първо вакумните пътища.
Благодаря ти Колега! Малко по горе колегата е казал, че оправил проблема след смяна датчик на управление на турбото. E-VRV for turbocharger control предполагам това е. Аз нямам проблем със свръх надуване или по-малко. Поне от описанието на кода на грешката така разбирам. Някъде има прекъсване. Може ли малко инфо за този датчик. Някакъв сериен номер и къде се намира директно да го сменя или да го почистя.
Avensis T27 2.2 2AD-FTV D4D 150HP - липса на мощност - турбо - РЕШЕН - управление на турбо
Публикувано на: 11 Яну 2017 19:45
от Митхат

- a163195e01.png (50.29 KiB) Преглеждано 5500 пъти
Колега прегледай вакумните пътища първо според мен.
Ориентираш ли се по горе за клапата.
P.S На този клапан може да му се направи тест с програма, и да се види дали работи коректно.