Corolla E11 1.6 VVTi 2001 SDN - Замяна на задно гърне и шумен мотор ?
Публикувано на: 06 Май 2016 14:58
Здравейте,колеги.
Задното гърне е вече за смяна - колата е Corolla E11 1.6 VVTi 2001 SDN на 137 000 км.
Беше се скъсала тръбата преди него и майсторите, които я завариха (временно решение
) казаха, че вътре се виждало, че е мазало ...
1.Бихте ли ми препоръчали откъде мога да си взема читаво гърне, на добра цена?
2.И друго, от година, колата е по-шумна ... аз си мислех че е от гърнето (отпред някъде се чува), но я водих на "лекар", който ми каза че било нещо свързано с клапаните, пружинки ли какво, не разбирам и не мога да го обясня добре, но един вид по-добре да не се пипала, щяла да стане по-зле и много щяло да струва ...
3.Някой знае ли за какво точно иде реч и наистина ли няма оправяне?
Търся алтернативно мнение просто
, защото гледам да я държа в перфектно състояние и този "шум" ме дразни.
Иначе майстора, който я гледа първо е много свестен, свърши добра работа по поддръжката на колата и съм склонен да му вярвам, ама не ми се ще.
4.И катализатора - на тези километри той не е ли за смяна/хвърляне вече?
Възможно ли е да прави проблеми - шум, по-висок разход заради запушването му?
Благодаря предварително!
Задното гърне е вече за смяна - колата е Corolla E11 1.6 VVTi 2001 SDN на 137 000 км.
Беше се скъсала тръбата преди него и майсторите, които я завариха (временно решение

1.Бихте ли ми препоръчали откъде мога да си взема читаво гърне, на добра цена?
2.И друго, от година, колата е по-шумна ... аз си мислех че е от гърнето (отпред някъде се чува), но я водих на "лекар", който ми каза че било нещо свързано с клапаните, пружинки ли какво, не разбирам и не мога да го обясня добре, но един вид по-добре да не се пипала, щяла да стане по-зле и много щяло да струва ...
3.Някой знае ли за какво точно иде реч и наистина ли няма оправяне?
Търся алтернативно мнение просто

Иначе майстора, който я гледа първо е много свестен, свърши добра работа по поддръжката на колата и съм склонен да му вярвам, ама не ми се ще.

4.И катализатора - на тези километри той не е ли за смяна/хвърляне вече?
Възможно ли е да прави проблеми - шум, по-висок разход заради запушването му?
Благодаря предварително!