Страница 1 от 1

Corolla E12 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP 2004 TS - мудна между 2000 и 3000 оборота ?

Публикувано на: 09 Апр 2016 17:30
от fds89
Здравейте,
от известно време забелязах по различно поведение на колата м/у 2000 и 3000 оборота.
На по-голяма предавка се усеща повече, също така, когато колата не е загряла се усеща в пъти повече.
Във въпросните обороти колата е доста по-мудна и спъната.

Мислех си дали някой е имал подобен проблем, и дали имате идея от какво може да е?

Аз си мисля за:
1.дебитомер;
2.ламда сонда;
3.дросел.


Благодаря Ви за помощта.
От София съм.

Corolla E12 1.8 VVTL-i TS (192Hp)

Публикувано на: 09 Апр 2016 22:52
от KrasIs7a
Изчисти си дебитомера,вероятността да се реши проблема е доста висока,моята ги правеше тия номера само ,че на 1зз мотора.Беше мудна,при потегляне трябваше да припомпвам на педала няколко пъти докато тръгне нормално.Свали дебитомера,и със спрей за почистване на дискове (обезмаслител) го измий вътре
Изображение
През това време махни клемата на акумулатора за 10-тина минути за да се изчисти компютъра и виж ще има ли разлика

Corolla E12 1.8 VVTL-i TS (192Hp)

Публикувано на: 10 Апр 2016 09:12
от fds89
Благодаря за предложението.
Днес ще си купя такъв спрей за почистване на дебитомери и ще пробвам.
А за компютъра имам OBD кабел и съм я сканирал - няма грешки.

Corolla E12 1.8 VVTL-i TS (192Hp)

Публикувано на: 10 Апр 2016 15:02
от KrasIs7a
Не става въпрос за грешки в компютъра,а за записани работни стойности на дебитомера,които трябва да се анулират и след като си изчистил дебитомера,да си запише новите. wink.gif

Corolla E12 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP 2004 TS - мудна между 2000 и 3000 оборота ?

Публикувано на: 11 Апр 2016 02:58
от Akima
fds89 написа: дебитомер
Почистване със подходящ спрей,а не с каквото ви попадне:
ИзображениеИзображение
fds89 написа: лаМда сонда
Диагностика с Techstream 10 - наличие на DTC.
fds89 написа: дросел
Чистене на ръка.


Още:
  • OCV филтър - смяна.
  • PCV - проверка.

    Непопълнени данни:
  • Данни за колата? bash.gif
  • Сработва ли Lift-ът - сменени ли са болтовете навреме?
Успех и ползвай търсачката!

Corolla E12 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP 2004 TS - мудна между 2000 и 3000 оборота ?

Публикувано на: 11 Апр 2016 23:29
от fds89
Това с дебитомера (кислороден датчик) го пробвах, нямаше особен ефект.
На първо време мисля да погледна тези филтри:
OCV филтър - смяна.
PCV - проверка.
Като се разчетох за тях разбрах колко са важни, имам колата от 30к километра, преди това е обслувана в ТМАуто, дано да не е късно, за смяната им.
Akima, не разбрах какво точно имаш предвид с това "Сработва ли Lift-ът - сменени ли са болтовете навреме?", за кой болтове говориш, лифта сработва. BTW мерси за поста горе.

Corolla E12 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP 2004 TS - мудна между 2000 и 3000 оборота ?

Публикувано на: 12 Апр 2016 00:47
от Akima
fds89 написа: Akima, не разбрах какво точно имаш предвид с това "Сработва ли Lift-ът - сменени ли са болтовете навреме?", за кой болтове говориш, лифта сработва
Търсачката ме разбра... biggrin.gif
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f ... ве#p294552

Corolla E12 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP 2004 TS - мудна между 2000 и 3000 оборота ?

Публикувано на: 13 Апр 2016 14:34
от fds89
Ще дам малко инфо:
Преди 1500 км смених маслото с по гъсто 10w40 на статойл, проблема си го имаше и преди, но като че ли сега се усеща повече. Смених маслото с по гъсто защото ми губеше масло по литър на 15 хиляди. Преди това карах с 5w40 castrol magnatec C3. Също така имам въпрос като отворя това:
Изображение
Има ли гарнитура, как се казва тази гарнитура, има ли я в повечето магазини.
Като почетох из форума видях че за тази кола препоръчителното масло е 10w60 или 5W-30 A1, проблем ли е според вас да карам с 10w40 или да го сменям пак с Castrol 5W-30 A1

Corolla E12 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP 2004 TS - мудна между 2000 и 3000 оборота ?

Публикувано на: 13 Апр 2016 21:13
от мехаННика
fds89 написа: Има ли гарнитура
Да, и се вижда на снимката.
fds89 написа: как се казва тази гарнитура
Казва се гарнитура за "това" .
fds89 написа: има ли я в повечето магазини.
Не, може да я поръчаш при колегата от форума или в Тойота.

Corolla E12 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP 2004 TS - мудна между 2000 и 3000 оборота ?

Публикувано на: 04 Май 2016 13:55
от fds89
Здравейте отново колеги, днес смених свещите с denso sk20r11 защото през идните дни ми даде следните грешки:
Изображение
От първата снимка се вижда че има грешка в запалването на 3 ти цилиндър, обаче не бях сигурен свещ или бобина и е и за това размених бобината на 3 и 4 ти. Следователно ако даде грешка в 3-ти е свещ, ако даде в 4 е бобина. От 2-та снимка се вижда, че даде грешка в 3 ти.
Изображение
След смяната обаче нещата не се оправиха много, когато колата работи на празен ход и отидеш до ауспуха, през няколко секунди се чува по силна детонация. :angry1:
Майстора ми каза че това може да е от MAF сензора също така от изгорели клапани или леглата им. Въпроса ми е някой да препоръча качествена диагностика на двигателя за СОФИЯ, с която могат да разберат дали е MAF-а или е друго, звънях на TM auto, 130лв. и след 2 седмици запазен час, което не ме устройва.
Помагайте че не се издържа, като ми е болна колата stretcher.gif

Corolla E12 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP 2004 TS - мудна между 2000 и 3000 оборота ?

Публикувано на: 04 Май 2016 14:15
от Akima
fds89 написа:качествена диагностика на двигателя за СОФИЯ
мехаННика :thumbsup: