Страница 1 от 1
Celica T18 2.0 3S-GE - "забива" при стартиране ?
Публикувано на: 06 Мар 2016 22:41
от banjo
Здравейте.
Това е втората ми
Celica и имам странен проблем с нея.
При стартиране някой път се получава "забиване" при развър
тането на стартера - напрежението на волтмера пада под
10 V:
- прегледах стартера и след като не се промени нищо направо го смених с друг, но резултатът бе същия.
- пуснах нови кабели (+ и -) без промени.
- коригирах центровката на запалването и имаше защо.Някакъв пишман "майстор" беше поставил центровката на запалването.
- смених акумулатора с чисто нов и пак ядец.
- смених клемореда на контактния ключ.
Констатирах че като не падне
напрежението под 10 V при стартиране всичко е
наред, но падне ли
- сякаш бяга центровката.
МОЛЯ да споделите - някой имал ли е подобна аномалия?
Вече не остана какво да проверявам.
Благодаря Ви за помощта.
Re: Celica T18 2.0 3S-FE / 3S-GE - спад на напрежение при стартиране ?
Публикувано на: 07 Мар 2016 01:15
от Akima
banjo написа:Вече не остана какво да проверявам.
Алтернатор.
Уточнете колата - данни,детайли и т.н. - в момента дори не е ясно за кой от двата мотора говорите.
Моля и да прочетете правилата на форума,ако ви се стои тук.
Re: Celica T18 2.0 3S-FE / 3S-GE - "забива" при стартиране ?
Публикувано на: 07 Мар 2016 07:45
от banjo
Akima написа:banjo написа:Вече не остана какво да проверявам.
Алтернатор.
Уточнете колата - данни,детайли и т.н. - в момента дори не е ясно за кой от двата мотора говорите.
Моля и да прочетете правилата на форума,ако ви се стои тук.
Двигателя е 3S-GE 156PS а автомобила е Celica 2.0 GT-i 16, GT-R (ST182/ST183)
Алтернатора е с подменен иларионов блок ,реле регулатор , четки и лагери. Зарядното напрежение е 14,2V.
Имаше проблеми със зарядния ток но го оправих. Към инсталацията отиваха 15-20-25 А според консумацията (фарове,климатик,вентилатор,нагревател на стъклото) а към акумулатора не повече от 2А. Решението ми бе прескачане бушонерата и да пусна зарядния ток дирекно от алтернатора до акумулатора понеже се получават 6-7 връзки и два предпазителя.
То до тук добре ама алтернатора няма връзка със стартирането а само със зареждането.
Проблема не се поражда постоянно а когато си иска.
Ако някой може да ми даде смислено решение на проблема ще съм благодарен.
Ако има някакво пояснение относно запалителната система ,как работи, може да разчепкаме с общи усилия проблема
Celica T18 2.0 3S-GE - "забива" при стартиране ?
Публикувано на: 08 Мар 2016 22:46
от Vokil
Колега на загряла кола прави ли го ?
Celica T18 2.0 3S-GE - "забива" при стартиране ?
Публикувано на: 15 Мар 2016 08:45
от banjo
Да прави го и загряла и студена.
Celica T18 2.0 3S-GE - "забива" при стартиране ?
Публикувано на: 15 Мар 2016 10:00
от Akima
banjo написа: Да прави го и загряла и студена.
Става интересно.
Стартерът предполагам беше употребяван - този, който се монтирали като втори?
Celica T18 2.0 3S-GE - "забива" при стартиране ?
Публикувано на: 15 Мар 2016 23:50
от Vokil
Аз бих разглобил почистил смазал стартера и бих дал на стругар да му опресни колектора на ротора.
Celica T18 2.0 3S-GE - "забива" при стартиране ?
Публикувано на: 15 Мар 2016 23:55
от Akima
Vokil написа: бих дал на стругар да му опресни колектора на ротора.
Или поне една шкурка да му играе колегата....
Celica T18 2.0 3S-GE - "забива" при стартиране ?
Публикувано на: 16 Мар 2016 23:00
от banjo
Не е стартера. Първия с който взех колата беше разглобен и дефектиран (четки,колектор, роторна намотка, включвател) . На включвателя дори подмених медните пластини, всичко е на ред. След като продължи да прави същите номера смених и самия стартер и захранващите кабели. Смених ,палец, капачка,кабели,свещи ама проблема си е същия.
Celica T18 2.0 3S-GE - "забива" при стартиране ?
Публикувано на: 16 Мар 2016 23:40
от Vokil
Добре тогава нов въпрос губи ли и се охлаждаща течност на тая кола?