MR2 SW20 2.0 3S-GE 1992 - гори масло при високи обороти и DTC 22 - ABS соленоид.
Публикувано на: 22 Фев 2016 10:35
Добър ден!
Имам два въпроса на които не мога да намеря отговор от известно време и не знам какво да правя.
1. Имам Toyota MR2 SW20 1992 NA (3SGE мотор) която гори масло.Проблема е,че пропушва само когато я натисна,ако се кара внимателно и леко почти не пипа масло,но при натоварване започва да гори сравнително много.Интересното е че двигателя за сега работи идеално,свещите са идеални...имаше скъсан маркуч за картерната вентилация (този които излиза от капака на клапаните и влиза в дроселната клапа) той беше много омаслен,след като прегледах всмукателния колектор,открих че и той е доста омаслен отвътре.Като цяло двигателя няма никакви външни следи от масло по него,навсякъде е сух,има само едно омаслено място по него и това е на ръба на картера,вижда се насъбиране на масло но никога не е капало по земята когато колата е спряна.Знам че трябва да измеря компресията но имам малко затруднение да намеря уреда.Но ако може да се съди по работата на двигателя за компресията - би трябвало да е доста добра,както казах - двигателя работи страхотно за сега.Другото което ще направя е да изчистя картера и ще кача колата на подемника,ще я запаля и ще следя да не би насъбирането на масло около ръба на картера да няма друг източник.Въпроса ми е - според вас какво може да кара една добре работеща кола (пали веднага,работи гладко,няма клопания или някакви лоши и ненормални звуци,не пуши без да се натисне стабилно,върви си прилично и т.н.) да гори масло само при натоварване,без да цапа свещи...разхода на масло които ми дава е грубо около 1 литър на 1700 + км.
2. Другият ми въпрос е свързан с АБС-а,светеше ми АБС-на на таблото,направих диагностика и ми даде код 22 който гласи - прекъсната или свободна връзка на трипътен соленоид на предно ляво колело.Моля ако можете,обяснете какво е това и къде да го търся защото съм тотално отчаян вече.Питах много хора и никой не може да ми каже. Благодаря предварително,хубав ден!
Имам два въпроса на които не мога да намеря отговор от известно време и не знам какво да правя.
1. Имам Toyota MR2 SW20 1992 NA (3SGE мотор) която гори масло.Проблема е,че пропушва само когато я натисна,ако се кара внимателно и леко почти не пипа масло,но при натоварване започва да гори сравнително много.Интересното е че двигателя за сега работи идеално,свещите са идеални...имаше скъсан маркуч за картерната вентилация (този които излиза от капака на клапаните и влиза в дроселната клапа) той беше много омаслен,след като прегледах всмукателния колектор,открих че и той е доста омаслен отвътре.Като цяло двигателя няма никакви външни следи от масло по него,навсякъде е сух,има само едно омаслено място по него и това е на ръба на картера,вижда се насъбиране на масло но никога не е капало по земята когато колата е спряна.Знам че трябва да измеря компресията но имам малко затруднение да намеря уреда.Но ако може да се съди по работата на двигателя за компресията - би трябвало да е доста добра,както казах - двигателя работи страхотно за сега.Другото което ще направя е да изчистя картера и ще кача колата на подемника,ще я запаля и ще следя да не би насъбирането на масло около ръба на картера да няма друг източник.Въпроса ми е - според вас какво може да кара една добре работеща кола (пали веднага,работи гладко,няма клопания или някакви лоши и ненормални звуци,не пуши без да се натисне стабилно,върви си прилично и т.н.) да гори масло само при натоварване,без да цапа свещи...разхода на масло които ми дава е грубо около 1 литър на 1700 + км.
2. Другият ми въпрос е свързан с АБС-а,светеше ми АБС-на на таблото,направих диагностика и ми даде код 22 който гласи - прекъсната или свободна връзка на трипътен соленоид на предно ляво колело.Моля ако можете,обяснете какво е това и къде да го търся защото съм тотално отчаян вече.Питах много хора и никой не може да ми каже. Благодаря предварително,хубав ден!