Avensis T22 2.0 3S-FE - теч на масло близо до капачката за наливане на масло
Публикувано на: 19 Фев 2016 13:55
Здравейте,
имам лек проблем с теч на масло, който си мислих, че е от гарнитурата на капака на клапаните. Маслото се събира върху дясната двойка на пълнителния колектор, отвън и по някое време прелива и надолу. На практика се пада където е капачката за наливане на масло. Самата е гарнитура е сменяна преди няколко месеца, но не от мен. Вчера сложих оригинално уплътнение, с 4 нови оригинални пръстени за втулките на свещите и затегнах с препоръчания момент. Сложих силикон на 8-те точки, както пише в инструкцията. Странното е, че днес като че ли пак омаслява, макар и в по-малка степен. Капака го огледах за деформация и пукнатини. Бях изчистил доста добре повърхностите. От капачката не е със сигурност.
Въпросът ми е – какво пропускам?
Просто мястото отзад е доста ограничено при този двигател.
Благодаря Ви.
имам лек проблем с теч на масло, който си мислих, че е от гарнитурата на капака на клапаните. Маслото се събира върху дясната двойка на пълнителния колектор, отвън и по някое време прелива и надолу. На практика се пада където е капачката за наливане на масло. Самата е гарнитура е сменяна преди няколко месеца, но не от мен. Вчера сложих оригинално уплътнение, с 4 нови оригинални пръстени за втулките на свещите и затегнах с препоръчания момент. Сложих силикон на 8-те точки, както пише в инструкцията. Странното е, че днес като че ли пак омаслява, макар и в по-малка степен. Капака го огледах за деформация и пукнатини. Бях изчистил доста добре повърхностите. От капачката не е със сигурност.
Въпросът ми е – какво пропускам?
- Да няма някоя тапа или някой от болтовете на колектора да е с проходен отвор в главата и течът да е оттам?
- Отворите на болтовете, които държат горивната рейка глухи ли са?
Просто мястото отзад е доста ограничено при този двигател.
Благодаря Ви.