Avensis T25 2.2 D4D 2005 - труден студен старт ?
Публикувано на: 26 Яну 2016 18:52
Здравейте,
От няколко дни имам Авенсис 2.2 D4D Elegance модел 2005 година, рег. 2006 година. Закупих го след преглед в Тойота Бургас - не ми казаха, че има някакъв проблем. В Бургас собственикът ми каза, че не е имал проблем с палене, защото я държал в гараж. След като я взех бях няколко дни в Шумен, където температурите бяха доста по-ниски от Бургас. Първата вечер стоя навън и сутринта не успях да запаля ( пробва се да върти, но все едно не й достига малко ). Втория ден ми дадоха ток с кабели и запалих след въртене около 10 секунди на ключа. Третия ден я вкарахме в гараж като включихме зарядно на акумулатора и той се зареди напълно след 2-3 часа. След това я карах градско и вечерта отново я оставих на зарядно. Следващата сутрин веднага след като махнах зарядното запалих без проблем в гаража на -4 градуса, а навън и предните дни беше около -15. Отново карах градско след това извънградско и снощи я оставих навън в София на около 2-3 градуса и днес сутринта пак се опитвах да запаля, но отново върти, но все едно не достига малко, за да запали. Сега вечерта подадох ток и отново след въртене около 10 секунди запали. Изгасих я след 5 мин и след това запалих без проблем. Акумулаторът е Бош 74ач, 650А според думите на продавача е на 2-3 години. От магазин за акумулатори го измериха и им показа, че е на около 65% и ми казаха, че би трябвало да издържи и тази зима. Дали може да е от акумулатора или е възможно да има и нещо друго? Извинявам се за дългия текст, но съм нов с опита с тойота и реших да съм изчерпателен. Благодаря предварително.
От няколко дни имам Авенсис 2.2 D4D Elegance модел 2005 година, рег. 2006 година. Закупих го след преглед в Тойота Бургас - не ми казаха, че има някакъв проблем. В Бургас собственикът ми каза, че не е имал проблем с палене, защото я държал в гараж. След като я взех бях няколко дни в Шумен, където температурите бяха доста по-ниски от Бургас. Първата вечер стоя навън и сутринта не успях да запаля ( пробва се да върти, но все едно не й достига малко ). Втория ден ми дадоха ток с кабели и запалих след въртене около 10 секунди на ключа. Третия ден я вкарахме в гараж като включихме зарядно на акумулатора и той се зареди напълно след 2-3 часа. След това я карах градско и вечерта отново я оставих на зарядно. Следващата сутрин веднага след като махнах зарядното запалих без проблем в гаража на -4 градуса, а навън и предните дни беше около -15. Отново карах градско след това извънградско и снощи я оставих навън в София на около 2-3 градуса и днес сутринта пак се опитвах да запаля, но отново върти, но все едно не достига малко, за да запали. Сега вечерта подадох ток и отново след въртене около 10 секунди запали. Изгасих я след 5 мин и след това запалих без проблем. Акумулаторът е Бош 74ач, 650А според думите на продавача е на 2-3 години. От магазин за акумулатори го измериха и им показа, че е на около 65% и ми казаха, че би трябвало да издържи и тази зима. Дали може да е от акумулатора или е възможно да има и нещо друго? Извинявам се за дългия текст, но съм нов с опита с тойота и реших да съм изчерпателен. Благодаря предварително.