Спекта Ауто - Бургас - лошо непрофесионално отношение - /щастлив край/
Публикувано на: 21 Яну 2016 11:27
Здравейте,
от съвсем скоро съм собственик на Тойота Авенсис и бих желал да споделя впечатленията си от официалния представител за Бургас, Спекта Ауто. Автомобила го закупих в края на миналата година от мой съгражданин. Преди сделката поисках да му направя необходимата проверка в споменатия сервиз, който е и официален представител на марката за Бургас. От предишния собственик бях уверен, че той само там я е поддържал. Той впрочем е първият собственик. След диагностика ми издадоха протокол в който бяха описани неизправностите, цената на всяко едно и общата сума за ремонта включително и труда. Дотук добре. Разбрахме се, че ще правя съответните ремонти в началото на януари. На 30.12.2015г. се обадих и съгласно издадения протокол си запазих час за смяна на гарнитурата на капака на клапаните и уплътненията на дюзите. Дадоха ми първия ден и час от новата работна седмица, а именно 04.01.2016г., 09:00. Въпросният ден съвпадна с онзи прословут ден в който зимата и снега за пореден път успяха да ни изненадат. Закарах колата до сервиза, където още организирваха снегопочистването и при посрещането ми от приемчика ми беше заявено, че нещата за смяна "били" с предварителна поръчка. Супер. Попитах момчето каква е била причината да не бъда известен по-рано, а в деня на ремонта. Първите два въпроса от всеки техен служител при телефонен разговор са номер на автомобила и мобилен номер на клиента. Той ми заяви, че са ми нямали номера. Пълен абсурд. Помолих го да погледнем заедно протокола в който е отбелязан и моят мобилен номер. Светкавично ми беше отговорено, че той всъщност ми е звънял, но на въпросния записан номер отговарял друг господин. Отново поисках да видим протокола чието копие беше в мен както и да проверим номера. Започвайки да диктува набрания от него номер забелязах, че обърква една от цифрите. Казах му за грешката, а той отвръща " Ами то виж как е написано?!". Шах!! В същия момент колегата му с който контактувах при първата диагностика и попълващ протокола заявява "Айде сега аз съм ти виновен?!". Мат!!
След недоумението в което изпаднах и очевидно нелепата грешка краснопис и липса на комуникация между двамата се разбрахме да поръчат нещата и да ме потърсят за записване на час след като пристигнат "сряда, четвъртък; 06-07.01.16". Към днешна дата 21.01.16 още не съм потърсен. Минаха няколко сряди и четвъртъци. Междувременно на 05.01 получих обаждане от центъра относно впечатленията и удовлетвореностха ми от предлаганите услуги. Разказах за случката. Получих извинение и второ обаждане от отговорно в сервиза лице за договаряне условията на заплащане при ползване на услугите им.
Няколко дни по-късно звъннах в сервиза с молба за параметрите на железни джанти за моя автомобил. След "паролата" за продължаване на разговора, а именно номер на автомобил и телефон бях помолен да изчакам проверка от тяхна страна и позвъняване. Няколко минути по-късно ми беше казано, че джантите за моята кола са 16 инча за гуми с размери 205/55/16 и еди колко си струвал броя. Стана ми много смешно, но съвсем спокойно обясних на жената, че тези параметри са ми извести от пръв поглед, и че ме интересуват другите като офсет, междуболтово разстояние и т.н. Отсреща ми казаха "Само това имам в системата". Шах и мат с пешката! Официалният представител и сервиз на марката за Бургас нямали информация?!? До сега не съм им ползвал ремонтните услуги. На тях сякаш им е все едно.
от съвсем скоро съм собственик на Тойота Авенсис и бих желал да споделя впечатленията си от официалния представител за Бургас, Спекта Ауто. Автомобила го закупих в края на миналата година от мой съгражданин. Преди сделката поисках да му направя необходимата проверка в споменатия сервиз, който е и официален представител на марката за Бургас. От предишния собственик бях уверен, че той само там я е поддържал. Той впрочем е първият собственик. След диагностика ми издадоха протокол в който бяха описани неизправностите, цената на всяко едно и общата сума за ремонта включително и труда. Дотук добре. Разбрахме се, че ще правя съответните ремонти в началото на януари. На 30.12.2015г. се обадих и съгласно издадения протокол си запазих час за смяна на гарнитурата на капака на клапаните и уплътненията на дюзите. Дадоха ми първия ден и час от новата работна седмица, а именно 04.01.2016г., 09:00. Въпросният ден съвпадна с онзи прословут ден в който зимата и снега за пореден път успяха да ни изненадат. Закарах колата до сервиза, където още организирваха снегопочистването и при посрещането ми от приемчика ми беше заявено, че нещата за смяна "били" с предварителна поръчка. Супер. Попитах момчето каква е била причината да не бъда известен по-рано, а в деня на ремонта. Първите два въпроса от всеки техен служител при телефонен разговор са номер на автомобила и мобилен номер на клиента. Той ми заяви, че са ми нямали номера. Пълен абсурд. Помолих го да погледнем заедно протокола в който е отбелязан и моят мобилен номер. Светкавично ми беше отговорено, че той всъщност ми е звънял, но на въпросния записан номер отговарял друг господин. Отново поисках да видим протокола чието копие беше в мен както и да проверим номера. Започвайки да диктува набрания от него номер забелязах, че обърква една от цифрите. Казах му за грешката, а той отвръща " Ами то виж как е написано?!". Шах!! В същия момент колегата му с който контактувах при първата диагностика и попълващ протокола заявява "Айде сега аз съм ти виновен?!". Мат!!
След недоумението в което изпаднах и очевидно нелепата грешка краснопис и липса на комуникация между двамата се разбрахме да поръчат нещата и да ме потърсят за записване на час след като пристигнат "сряда, четвъртък; 06-07.01.16". Към днешна дата 21.01.16 още не съм потърсен. Минаха няколко сряди и четвъртъци. Междувременно на 05.01 получих обаждане от центъра относно впечатленията и удовлетвореностха ми от предлаганите услуги. Разказах за случката. Получих извинение и второ обаждане от отговорно в сервиза лице за договаряне условията на заплащане при ползване на услугите им.
Няколко дни по-късно звъннах в сервиза с молба за параметрите на железни джанти за моя автомобил. След "паролата" за продължаване на разговора, а именно номер на автомобил и телефон бях помолен да изчакам проверка от тяхна страна и позвъняване. Няколко минути по-късно ми беше казано, че джантите за моята кола са 16 инча за гуми с размери 205/55/16 и еди колко си струвал броя. Стана ми много смешно, но съвсем спокойно обясних на жената, че тези параметри са ми извести от пръв поглед, и че ме интересуват другите като офсет, междуболтово разстояние и т.н. Отсреща ми казаха "Само това имам в системата". Шах и мат с пешката! Официалният представител и сервиз на марката за Бургас нямали информация?!? До сега не съм им ползвал ремонтните услуги. На тях сякаш им е все едно.
