Шум от съединител/кутия/лагер - Auris E15 2.0 D4D 126HP 2007
Публикувано на: 13 Окт 2015 09:17
Здравейте, колеги!
След като прегледах форума и изчетох, каквото намерих, реших да отворя нова тема.
Проблемът е следният:
От известно време и от двигателния отсек се чува специфичен шум, който мога да опиша по следния начин:
1. Шумът наподобява "щурче" (това е най-близкото, за което се сетих
). Има определена честота, която се увеличава с подаването на газ.
2. Звъкът не е силен и се чува ако колата работи на място и си извън нея. Може да се чуе и на отворен докрай прозорец, но трябва да няма много околни шумове. Би могъл да се чуе и при бавно движение на първа скорост и свален прозорец. Определено се чува по-скроо в лявата част на двигателния отсек. Не може да се чуе вътре в колата при затворени прозорци.
3. Може би най-насочващия симптом - шумът изчезва при натискане на съединтеля. Спира още с лекото "обиране" на съединителя.
4. Има моменти, в които шумът изчезва. Не открих зависимост в това.
5. Освен този симптом, засега други проблеми не забелязвам - няма притрисане при тръгване, не приплъзва съединителя, не отделя високо, предлът не е твърд, не чувам други шумове.
Така описаните симптоми ме насочиха разбира се в определена посока. Доколкото четох обаче (не само във форума) има изказани мнения, които посочват "двама" основни заподозрени и затова реших да помоля и за мнение тук, ако някои се е сблъсквал с такава ситуация или може да даде информация.
Въпросът ми е:
- Източник на шума и как да се подходи за диагностициране на проблема?
Разбирам, че във форум не може да се прави диагностика и описнието може да е объркващо, но ще се радвам да чуя мнения и предположения.
Предварително благодаря!
Поздрави!
След като прегледах форума и изчетох, каквото намерих, реших да отворя нова тема.
Проблемът е следният:
От известно време и от двигателния отсек се чува специфичен шум, който мога да опиша по следния начин:
1. Шумът наподобява "щурче" (това е най-близкото, за което се сетих

2. Звъкът не е силен и се чува ако колата работи на място и си извън нея. Може да се чуе и на отворен докрай прозорец, но трябва да няма много околни шумове. Би могъл да се чуе и при бавно движение на първа скорост и свален прозорец. Определено се чува по-скроо в лявата част на двигателния отсек. Не може да се чуе вътре в колата при затворени прозорци.
3. Може би най-насочващия симптом - шумът изчезва при натискане на съединтеля. Спира още с лекото "обиране" на съединителя.
4. Има моменти, в които шумът изчезва. Не открих зависимост в това.
5. Освен този симптом, засега други проблеми не забелязвам - няма притрисане при тръгване, не приплъзва съединителя, не отделя високо, предлът не е твърд, не чувам други шумове.
Така описаните симптоми ме насочиха разбира се в определена посока. Доколкото четох обаче (не само във форума) има изказани мнения, които посочват "двама" основни заподозрени и затова реших да помоля и за мнение тук, ако някои се е сблъсквал с такава ситуация или може да даде информация.
Въпросът ми е:
- Източник на шума и как да се подходи за диагностициране на проблема?
Разбирам, че във форум не може да се прави диагностика и описнието може да е объркващо, но ще се радвам да чуя мнения и предположения.
Предварително благодаря!
Поздрави!