Страница 1 от 1

[ТЕСТ]Corolla Verso AR10 D4D - 100 000 км по-късно /от 150к/

Публикувано на: 27 Сеп 2015 16:24
от kiks
И така, едно ревю по примера на Auto Bild, само, че не от 0 от 100 000 км, а от 150 000 до 250 000 км., малко по характерно за България!
И така - Corolla Verso AR10 2.2 D4D SOL 136HP - закупена на 152 800 км. от 1-ви собственик в България:

05.2011: И така, колата веднага леко придърпва при каране с минимално количество дизел. По последна фактура обслужена с филтри Alco. Филтри без никакви указания за произход по опаковки / кутии. След задълбочено търсене произведени в Кипър. На следващо обслужване заменени с Мahle. Не се забелязва тоя проблем.

11.2012: Изчезване на декоративно капаче под огледало, след каране по път в ремонт. Доста скъпо за парче пластмаса.

05.2013, 192 000 км.: Виене в предницата - преден лагер на главина. Сменен в Toyota със заместител J4702057, Jakoparts. Проблема решен!

06.2013, 194 000 км.: Усещане за мудност на колата, малко повече дим при потегляне. Естествено чистене на ERG. Има ефект, колата отново в пъргава. Последни чистене по сервизна книжка на 122 000 км.

01.2014, 208 000 км.: Зима е, колата не пали от раз. Замерване на подгревни свещи. Смяна на 4 те оригинални свещи (нито една не работи) с BERU. Проблема е решен!

05.2015, 230 000 км.: Колата се люлее по неравни пътища, гумите шумят, без видими причини по окачването. Диагноза: Предни амортисьори! Закупени SACHS. Замяна на оригиналните, като преден ляв е яко в червена зона при шок тест. Останалите 3 са в зелена зона. За всеки случай стенд на предница, със съвсем леки кореции на сходимост (-0`06 и -0`07) по предния мост.

08.2015, 245 000 км.: Отново виене в предницата. След преглед в Toyota: "Еми нормално пак да е лагер, не сте сложили оригинален" Естествено не са казали, че тоя заместител, ще изкара само 50 000 км. Тоя път закупен SKF (Made in Chine) след препоръки. Тоя път смяна при свой човек. При свалянето се указа, че лагера, няма никакви видими причини за виене, или да е разбит, напълно здрав и с големи съмнения, че може да е от тоя лагер. Първи км, всичко е ок. Заминал лагер на 53 000 км.

09.2015, 254 000 км.: И така общ пробег 101 200 км. Сума по горе указаните ремонти/действия 1060 лева. В момента има леко тръгнали маншони на биелетките. Напълно здрава предница. (Бусово окачване)

Колата не гори масло, не се долива и грам масло, до 150 000 км е била с масло Тоyota 5W30, после с Aral 5W40. Карана само с Maxx motion diesel (само от едно ОМВ), а сега от време на време с новия Ecto (много по добър от стария). За разлика в горивото са отишли поне 1 000 лв / 100 000 км., но засега никакви проблеми с дюзи / двигател. Никога не са слагани добавки. Карана с NOKIAN Z G2 205/55 R16 94W XL - много тихи гуми, стабилни, бавно износване, но за 50 000 км, борда много се нацепи/изгоря. Сега 62 000 км. с VREDESTEIN Sporttrac 5 91 H - прекалено шумни в сравнение с Nokian, но борда е ок.

Re: [ТЕСТ]Corolla Verso AR10 D4D - 100 000 км по-късно /от 1

Публикувано на: 27 Сеп 2015 20:36
от slowtraveler
Добър отчет... :thumbsup:

Re: [ТЕСТ]Corolla Verso AR10 D4D - 100 000 км по-късно /от 1

Публикувано на: 29 Сеп 2015 00:30
от LEXUS
Поредният здрав модел на Тойота.Браво. В най-добрите традиции на японските коли.

Re: [ТЕСТ]Corolla Verso AR10 D4D - 100 000 км по-късно /от 1

Публикувано на: 29 Сеп 2015 20:43
от iliikata91
Чудесен автомобил, поздравления... леко с носталгия се сещам, тъй като преди 1 година нашето го откраднаха! Адски здрав автомобил беше! :)))

Re: [ТЕСТ]Corolla Verso AR10 D4D - 100 000 км по-късно /от 1

Публикувано на: 24 Ное 2015 01:15
от stenly27
Добър отчет... :thumbsup: