skoro shte podnovya web stranicata si :)
Публикувано на: 12 Фев 2005 18:14
tiya dni rabotyua po podnovyavane na web stranicata si, i na angliiski, i na bulgarski ezik, ta skoro shte ya kacha, obeshtavam... biggrin.gif
TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
veche ya podnovih, i stana po-aktualna...punkara написа:tiya dni rabotyua po podnovyavane na web stranicata si, i na angliiski, i na bulgarski ezik, ta skoro shte ya kacha, obeshtavam... biggrin.gif
mi pri poveche vreme, shte i sloza edin shpeer na diferenziala, i zadni diskovi spirachki, dali originalni ili ot celica supra, shte vidya na mesto.Speed_Demon написа:Poglednah q![]()
...kolata e stanal prosto unikalna.....
![]()
kakvo oshte smqtash da i pravish?
emi nali sum napravil diagrama, tya e ot yasna po yasna!bad_dog написа:Супер е страничката, Пънки!
С нетърпение чакам да опишеш подробно инсталацията на EDIS + Megasquirt. Включително прекраване на кабели, настройки, промени, и т.н. Това ми предстои и на мен все пак.![]()
![]()
Диаграмата е ясна.punkara написа: emi nali sum napravil diagrama, tya e ot yasna po yasna!![]()
Имах предвид по-скоро харнеса, дали си правил нов или просто си направил конектори от тойота ЕКУ към МС.punkara написа: kazi tochno kakvo te interesuva po zicite, i shte ti kaza.
Еми като стигна дотам ще се обадя. Още доста части ми трябват....punkara написа:Nai-dobre e kato stignesh do tam, da doida i na mesto da gi napravime, shtoto e mnogo po-lesno taka....
Значи това, което планирам да слагам не е същото като твоето (Jamie работи по въпроса). Т.е. не е базирано на Моторола, а на Атмел АВР. Би трябвало да е доста по-ефективно, макар да е същото като настройки.punkara написа:nastroikite... shte pisha otdelna statiya zatova, a i tryabva da napisha tochnite promeni v samiyat megasquirt, na stranicite na james murry gi ima, ama moite sa malko po-drugi...
za MAP sensora li stava duma?bad_dog написа: Значи това, което планирам да слагам не е същото като твоето (Jamie работи по въпроса). Т.е. не е базирано на Моторола, а на Атмел АВР. Би трябвало да е доста по-ефективно, макар да е същото като настройки.
http://www.vems-group.org/
osven tova taka e mnogo po-lesno!...bad_dog написа:Аз мисля да си запазя харнеса както си е и да му сложа преходник накрая. Така ако реша ще мога да се "върна назад".
predpolagam e standartniyat, s 40mm gushki za bielite. Vizdal sum i po-kusni takiva, i te sa po 40mm. interesnoto pri 4AFE-to e che vsichki boltove sa zatagnati dosta poveche ot tezi na 4AG-to... taka gi davat po manuala, koeto shte reche, che moje i da izdurzat na poveche natovarvane, vupreki che ima risk vse pak.bad_dog написа:Пънки,
имаш ли идея какъв е вала на 4AFE от '91?
Я, обясни по-подробно за буталата - аз с какви съм според теб. Ако съм около 9:1 няма ядове директно да турбинирам. Само сегменти и лагери ще сменя и съм готов. Аз мислех, че на bluetop е 9,5:1, което вече отива на границата. Но дори и там с wideband 02 (каквото мисля да сложа) ще е относително безопасно. К'во мислиш по въпроса?Punkara написа: tvoite butala s tezi s po-niskata kompresiya (vidyah gi kato beshe mahnal glavata), i tova e dobre za turbinata, neznam dali stigat do 8.9:1 kompresiya, no 9.1:1 sigurno sa, shtot nai-silnite sa 9.4:1, sled tova ima edni po-niski, i tvoite sa nai-niskite, taka che ne vizdam problem, da izkara dvigatelyat dulgo vreme na low boost ot 06 bar, koeto shte ti dokara baya koncheta, ta shte se chudish kak da gi spirash!!!