Avensis T22 2.0 1CD-FTV D4D 110HP 2000 - перките на радиатора не се включват/изключват се избирателно - РЕШЕН
Публикувано на: 11 Авг 2015 00:04
Не знам в кой подфорум трябва да е ... ел проблеми или двигател, за това тук, местете ако решите.
Колата е Avensis T22 2.0 1CD-FTV D4D 110HP 2000.
Днес мисля че най-после открих защо ми вдига градуси колата - левия (ако си седнал) вентилатор не включва ИЗОБЩО, а десния включва, работи малко и изключва (подозирам че работи само във втора степен). Отне ми доста време да го разбера, защото има само един малък ъгъл под който може да се види дали му върти перката или не. На външен вид не виждам да има изгорели бушони, но нямам мултицет или умението да седна да меря по-едрите (40-50). Климатика не оказва никакво влияние.
Каква е процедурата, за да установя възможно най-точно проблема? Знам че може да са много неща - датчици, релета, бушони, четки и какво ли още не. Някакви конкретни насоки? Някой знае ли кое е точно релето и/или бушона за лявата перка? Fan 1 или Fan 2 се води?
По това което съм чел е, че ако изгори едната перка, другата продължава да работи само на втора степен - което изглежда е и моя случай.
Само че под 'да изгори' какво се разбира?
Моторът, бушонът, релето, датчик?
Поздрави
Колата е Avensis T22 2.0 1CD-FTV D4D 110HP 2000.
Днес мисля че най-после открих защо ми вдига градуси колата - левия (ако си седнал) вентилатор не включва ИЗОБЩО, а десния включва, работи малко и изключва (подозирам че работи само във втора степен). Отне ми доста време да го разбера, защото има само един малък ъгъл под който може да се види дали му върти перката или не. На външен вид не виждам да има изгорели бушони, но нямам мултицет или умението да седна да меря по-едрите (40-50). Климатика не оказва никакво влияние.
Каква е процедурата, за да установя възможно най-точно проблема? Знам че може да са много неща - датчици, релета, бушони, четки и какво ли още не. Някакви конкретни насоки? Някой знае ли кое е точно релето и/или бушона за лявата перка? Fan 1 или Fan 2 се води?
По това което съм чел е, че ако изгори едната перка, другата продължава да работи само на втора степен - което изглежда е и моя случай.
Само че под 'да изгори' какво се разбира?
Моторът, бушонът, релето, датчик?
Поздрави