Страница 1 от 2
RAV4 XA20 2.0 D4D 2003 - проблем с горивен филтър ?
Публикувано на: 05 Юли 2015 09:46
от Kanada_vn
Здравейте,
Моля Ви за помощ.Пиша тук, защото този проблем възникна отново и сме напълно озадачени

.
Предварително се извинявам, ако тази тема съществува вече-аз не открих нищо по този въпрос.
История:
- на 01,06,15-светна лампа за горивен филтър (с форма на капка)-сменихме го (беше замърсен доста);
- на 11,06,15- същата лампа отново светна-закарахме колата отново в сервиза (в този, който ни смениха филтъра 10 дни по-рано)-отново замърсен, но по-малко. Казаха, че резервоара е най-вероятно замърсен-почистиха го и отново сложихме нов горивен филтър;
- на 04,07,15-пак светна същата лампа.
Предварително благодаря на всеки, който ми пише.

Re: Рав 4 2003-2,00-проблем с горивен филтър?!
Публикувано на: 05 Юли 2015 10:41
от veso_hds
Тази лампичка светва при наличието на вода във филтъра.Откъде зареждаш нафта?
От държача на филтъра излиза кабел с букса.Нека да я види електричар,да не би там да прави нещо беля.
Между впрочем как чистихте резервоара,сваляхте ли го?
Re: Рав 4 2003-2,00-проблем с горивен филтър?!
Публикувано на: 05 Юли 2015 12:33
от Kanada_vn
Здравей,
Нафтата я зареждаме от 'ЕКО". Втория път като светна лампата и като смъкнаха филтъра имаше вода във филтъра (смъкнаха го пред мен и видях водата).
Резервоара не го смъкваха: доколкото ми е известно го чистиха с промиване (казаха, че има от къде да се източи отдолу,на удобно място било и не се стигна до сваляне).

Re: Рав 4 2003-2,00-проблем с горивен филтър?!
Публикувано на: 05 Юли 2015 15:25
от veso_hds
На нашите равки резервоара се почиства след сваляне отдолу.Има доста игра,защото трябва да се сваля кардана.Така,че най-вероятно нищо не са почистили.Съветвам те да отидеш тук:
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=5&t=11597
Колегата е много точен,а можеш да си вземеш от него оригинален филтър.

Re: RAV4 XA20 2.0 VVTi 2003 - проблем с горивен филтър ?
Публикувано на: 05 Юли 2015 15:37
от Kanada_vn
Благодаря за информацията.

Re: RAV4 XA20 2.0 VVTi 2003 - проблем с горивен филтър ?
Публикувано на: 15 Юли 2015 21:00
от Kanada_vn
Здравейте,
Пиша отново с въпрос към Вас:
Има ли вариант от някъде да се смесва с нещо друго нафтата, нещо в колата да я прави такава?!
- нафтата изглежда като "боза" и след като източваха и чистиха резервоара на 12,06,15 ( 10л. нафта в това състояние "боза" сме прибрали за разпалване на камината)
- и пак след като сменяха за последно горивния филтър на 05,07,15г. нафтата,която изтече от горивния филтър изглежда по същия начин.
До момента не е светнала лампата и се молим да не става

.
Благодаря Ви за предположенията.
Лека вечер.
Re: RAV4 XA20 2.0 VVTi 2003 - проблем с горивен филтър ?
Публикувано на: 15 Юли 2015 22:03
от memorex
И последно колата дизел или бензин е?

Re: RAV4 XA20 2.0 VVTi 2003 - проблем с горивен филтър ?
Публикувано на: 15 Юли 2015 22:28
от Kanada_vn
Здравей,
Дизел е колата -2003г, 2.00 двигател, 116 к.с., ръчка.
Re: RAV4 XA20 2.0 VVTi 2003 - проблем с горивен филтър ?
Публикувано на: 16 Юли 2015 08:08
от ffsolutions
Колега, много странно наистина. Възможно е да имаш силно замърсен резервоар. Да си карал колата скоро под резервата, след което да е заредена? Ако нивото на гориво вътре е паднало драстично е възможно след това при зареждане да са раздигани разни утайки.
Аз зареждам само от Еко и след една година (при малко над 12 хил.) смених горивен филтър, който изглеждаше като нов. Това обаче не означава, че не е възможно да си сипал кофти нафта. Мога да те посъветвам да опиташ и да налееш една добавка на Bardahl в резервоара, визирам BDC. Предназначена за постоянно ползване и се дозира по 30 мл. на цял резервоар, една от функциите и е да не позволява конденз на вода. Дано това да ти помогне и да се преустанови смяната на горивни филтри през 2 седмици, поне докато заредиш отново.
Освен това намери кой да ти почисти резервоара със сваляне, е не по друг начин. И може да смениш конкретното Еко с някое друго, за всеки случай (и при тях се срещат кофти франчайзинг бензиностанции), въпреки че проблемът може и да не е в самата нафта.
Успех!

Re: RAV4 XA20 2.0 D4D 2003 - проблем с горивен филтър ?
Публикувано на: 16 Юли 2015 13:36
от Akima
Хубаво е да споделиш наистина откъде точно зареди горивото.
Зареждал ли си резервоара до горе скоро?
Re: RAV4 XA20 2.0 D4D 2003 - проблем с горивен филтър ?
Публикувано на: 16 Юли 2015 15:28
от Kanada_vn
Здравейте,
Скоро до горе не е зареждано, но до половината постоянно. Зареждах от:
- ЕКО до Елдом Инвест;
- ЕКО до ЖП гара в гр. Варна.
След последната смяна на горивния филтър зареждам от ОМW.
Вече започвам да си мисля, че колата я смесва с нещо и бензиностанцията няма значение?!
Благодаря на всички за отговорите.
Re: RAV4 XA20 2.0 D4D 2003 - проблем с горивен филтър ?
Публикувано на: 16 Юли 2015 15:48
от Akima
То може да се смеси масло и антифриз,но горивото се впръсква и щом рейката не тече няма откъде.
Резервоара огледахте ли го хубаво?
Re: RAV4 XA20 2.0 VVTi 2003 - проблем с горивен филтър ?
Публикувано на: 16 Юли 2015 16:36
от veso_hds
Kanada_vn написа:Здравейте,
Пиша отново с въпрос към Вас:
Има ли вариант от някъде да се смесва с нещо друго нафтата, нещо в колата да я прави такава?!
- нафтата изглежда като "боза" ......
Това наистина е странно!ПРеди десетина дена сменях моя филтър на 30хил.км.Изляхме нафтата от него в прозрачна пластмасова чаша-беше чиста като сълза(филтъра бе оригинален ДЕНСО).
Остава само резервоара.На мой приятел от резервоара на Мерцедеса му изкараха половин кофа нещо като утайка,кал,батак....
Re: RAV4 XA20 2.0 D4D 2003 - проблем с горивен филтър ?
Публикувано на: 16 Юли 2015 21:07
от Kanada_vn
Благодаря на всички за споделените мнения.
Лека вечер.
Re: RAV4 XA20 2.0 D4D 2003 - проблем с горивен филтър ?
Публикувано на: 17 Юли 2015 16:17
от Georgy
Здравейте, имах подобен случай и прецаках доста дюзи. Докато не свалих резервоара и не го почистих, а вътре беше ужас. Едвам го измих,една мазнина се беше полепила по стените. Преди това два пъти източих и изхвърлих мръсна нафта,вадих я през сондата. И си мислих като го напълня до горе и нещо да е останало няма да има поражения. Дюзите са в пъти по-скъпи от свалянето на резервоара! Успех колега.