Страница 1 от 1

Auris E15 1.4 VVTi 2009 - няма мощност на баир ?

Публикувано на: 03 Юли 2015 13:48
от vsn
Здравейте,

купих автомобила втора ръка. Ползвам го главно в града, върви нормално. Пътувах от София до Монтана през Ботевград.
На дългите изкачвания не мога да поддържам скоростта, налага се да минавам на по-ниска предавка, пада скоростта.

Нормално ли е за автомобил 97 к.с.?
Къде може да е причината за липсата на мощност?

Благодаря.

Re: Auris E15 1.4 VVTi 2009 - няма мощност на баир ?

Публикувано на: 07 Юли 2015 12:47
от Akima
С този мотор баирите се качват на 4-та предавка и 3-та предавка.

Моторът е високо оборотен TwinCam - максималният въртящ момент е разположен на 4180 оборота/мин. :thumbsup:

Да не си карал дизел преди това?

Ако все още се тревожиш направи една диагностика.

Без детайли за колата друг отговор няма да получиш.

Успех.

Re: Auris E15 1.4 VVTi 2009 - няма мощност на баир ?

Публикувано на: 19 Авг 2015 17:40
от StaKo
Колко натоварена е била ?
С какви обороти "атакуваш" баирите?
В никакъв случай не трябва да падаш под 2500, с доста газ и то ако не си натоварен.
Ако си натоварен поне 3000 - 3500 и настъпена здраво.

Re: Auris E15 1.4 VVTi 2009 - няма мощност на баир ?

Публикувано на: 20 Авг 2015 11:03
от mirott
vsn написа: Къде може да е причината за липсата на мощност?
В производителя...
А сега сериозно-какво си очаквал от 1.4 бензинов мотор без турбо? Най-вероятно количката си е ок, просто толкова си може...

Re: Auris E15 1.4 VVTi 2009 - няма мощност на баир ?

Публикувано на: 20 Авг 2015 14:20
от LEXUS
Не познавам този път. За какви баири става въпрос, за какви обороти и предавка при изкачване. Аурис действително е по-тежък и по-тромав с този двигател. С Corolla hatchback 1.4 VVT-i София-Варна-София като пример не помня да съм свалял 5-та предавка,където пътят позволява. Двигателят никак не е слаб и определено е сред най-мощните в класа си. 100 к.с. от 1.4 си е типично по японски, а VVT-i системата нагласява тайминга според натоварването и в по-ниски обороти. Доколкото четох 80% от Nm. са налични от 2000 об./мин., въпреки това двигателят обича и форсиране по стара традиция на японските мотори, така че и това не му пречи.Но пак повтарям - Аурисът е по-тежък и по-тромав с този двигател от Корола хечбек, но не мисля,че това му пречи да изкачва баири на висока предавка.