Страница 1 от 2

Avensis Verso 2.0 D4D 1CD-FTV - неустановен проблем с налягане ?

Публикувано на: 27 Юни 2015 19:41
от hangelov
колега оправи ли проблема? Аз смених и клапаните и дюзите и помпата ремонтирах,и турбото проверих и маф сензора и клапана на турбината и егр-а изолирах и дебитомера абсолютно всичко възможно освен комютъра и проблема си остана

Avensis Verso 2.0 D4D 1CD-FTV - неустановен проблем с наляга

Публикувано на: 27 Юни 2015 19:45
от Akima
hangelov написа:колега оправи ли проблема? Аз смених и клапаните и дюзите и помпата ремонтирах,и турбото проверих и маф сензора и клапана на турбината и егр-а изолирах и дебитомера абсолютно всичко възможно освен комютъра и проблема си остана
На колата от подписа ли?

Re: RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - липса на мощност във високи

Публикувано на: 27 Юни 2015 19:54
от hangelov
Akima написа:
hangelov написа:колега оправи ли проблема? Аз смених и клапаните и дюзите и помпата ремонтирах,и турбото проверих и маф сензора и клапана на турбината и егр-а изолирах и дебитомера абсолютно всичко възможно освен комютъра и проблема си остана

На колата от подписа ли?
Да и забравих и катализатора след турбото го махнах и нямам нито един катализатор вече, два пъти смених клапаните с нови и чисто нови дюзи. При мен почна както при колегата и сега вече е страшно когато на нея и е кеф забива предницата и край до там докато няма сила. Преди до 3000 оборота самолет и след 3000 ускорява едвам едвам сега вече и на 1500 го прави, и компресията ми я мериха само на един цилиндър е 2 единици под максимума на другите три е с 1 по-малко. Колата е на 315000 км, купил съм я на 180000 преди три години и половина , на всеки 8000 километра сменям маслото с Кастрол 5v40 и филтрите( горивен, маслен , въздушен и на купето). Резервоара е чустен и заваряван че течепе, единственото място което не съм правил нищо е на устройството за което е закачен горивния филтър.
Един съвет от мен ако ви стане мудна колата клапана на турбото се сваля разглобява, чисти и се разпъват малко пружинките при мен се подобри като пъргавина но проблема с това да си забува муцуната когато на нея и кеф си остана. Най-интересното е че като сваля акумулатора за 15 минути колата за известно време върви много добре и след 15-тина километра си става пак така

Re: RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - липса на мощност във високи

Публикувано на: 28 Юни 2015 20:56
от sako
Все още не съм я оправил колега, понеже ми предстоят доста разходи след седмица. Имам предположения за твоя проблем, но според мен трябва човек с опит с диагностиката да ти я прегледа в движение за да се установи причината, вместо да се купуват клапани и какво ли още не.

Re: RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - липса на мощност във високи

Публикувано на: 28 Юни 2015 21:46
от hangelov
sako написа:Все още не съм я оправил колега, понеже ми предстоят доста разходи след седмица. Имам предположения за твоя проблем, но според мен трябва човек с опит с диагностиката да ти я прегледа в движение за да се установи причината, вместо да се купуват клапани и какво ли още не.
Карах я при всякакви майстори, карах я и в тойота и излиза турбото че му пада налягането когата му е кеф на него. Прегледахме цялата система свързана с турбото всичко е наред. Последното което остана и не съм гледал е това устройство над филтъра и не знам там има ли какво да се гледа и настройките на компютъра се преинсталира нов софтуер защотото има съмнение че пипана в германия и от това могат да идват проблемите.

Re: RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - липса на мощност във високи

Публикувано на: 01 Юли 2015 15:33
от hangelov
Някой знае ли до колко трябва да издува турбината защотото на диагностиката ми излиза че моята издува до 206 MPA после спада на 60 Mpa от 2000 оборота на там спада когато на нея и е кеф?Аз мисля че 100Mpa са развни на 1 бар което се равнява на 2.06 bara и кое може да го кара да се изкючва като види нанагорнище?

Re: RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - липса на мощност във високи

Публикувано на: 01 Юли 2015 15:46
от Akima
Май ще търсиш друго ECU.

Не съм те забравил - даже коментирах с един руснак твоя случай,но толкова неща си наскубал и сменил,че диагностиката е направо кошмарна.

Re: RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - липса на мощност във високи

Публикувано на: 01 Юли 2015 15:57
от hangelov
Akima написа:Май ще търсиш друго ECU.

Не съм те забравил - даже коментирах с един руснак твоя случай,но толкова неща си наскубал и сменил,че диагностиката е направо кошмарна.
купих части за толкова пари колкото да си купя още една, днес смених и помпата дигнах 180 и после като тръгнах по-леко нанагорнище и издаде багажа.Дали един ремап на компа и после чип ще я оправи?

Re: RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - липса на мощност във високи

Публикувано на: 02 Юли 2015 14:44
от sako
Колеги, не съм на вътре с тойотите, но до сега карах хонди и може да се каже, че "стоплям". Това, че турбото ти не вдига налягане може да е в следствие на няколко неща. Може да е от спад на налягането на горивото в следствие проблем в SCV, може да е от проблем в датчика за налягането на горивото който стои на рейката. Може да е от проблем с мап сензора. Трябва да се закачи на диагностика и да се види коя друга стойност се променя освен налягането на турбото и ще си покаже какво иска. Не вярвам проблема да ти е в ECU-то все пак японец го е мислил.

Re: RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - липса на мощност във високи

Публикувано на: 02 Юли 2015 14:47
от hangelov
sako написа:Колеги, не съм на вътре с тойотите, но до сега карах хонди и може да се каже, че "стоплям". Това, че турбото ти не вдига налягане може да е в следствие на няколко неща. Може да е от спад на налягането на горивото в следствие проблем в SCV, може да е от проблем в датчика за налягането на горивото който стои на рейката. Може да е от проблем с мап сензора. Трябва да се закачи на диагностика и да се види коя друга стойност се променя освен налягането на турбото и ще си покаже какво иска. Не вярвам проблема да ти е в ECU-то все пак японец го е мислил.
имам два чифта SCV и двата са купувани чисто нови и с двата прави същотото. При теб как се оправи проблема?

Re: RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - липса на мощност във високи

Публикувано на: 02 Юли 2015 16:28
от memorex
hangelov написа:
sako написа:Колеги, не съм на вътре с тойотите, но до сега карах хонди и може да се каже, че "стоплям". Това, че турбото ти не вдига налягане може да е в следствие на няколко неща. Може да е от спад на налягането на горивото в следствие проблем в SCV, може да е от проблем в датчика за налягането на горивото който стои на рейката. Може да е от проблем с мап сензора. Трябва да се закачи на диагностика и да се види коя друга стойност се променя освен налягането на турбото и ще си покаже какво иска. Не вярвам проблема да ти е в ECU-то все пак японец го е мислил.
имам два чифта SCV и двата са купувани чисто нови и с двата прави същотото. При теб как се оправи проблема?
Ко ега здравей,
Като ти чета мненията оставам с впечатление че след като първоначално не сте открили причината ,след това сте си създали сам сериозни проблеми.Колегата преди теб правилно е казал кои са евентуалните причини ,е има и още някои но основно е така.Според мен след като сте премахнали всички катализатори сега на изхода на турбината съпротивлението на газовете е вече толкова ниско че самата турбина се развърта със по-високи от номиналните обороти , също така и пренадува и компютъра просто я изключва в този момент с цел защита.
PS.Споменаваш по–напред за МАФ И Дебитомер което е едно и също но за МАП не забелязах да сте проверявали.Вярно не е евтин както и всичко друго но ролята му към споменатите проблеми е доста решаваща.Лесно се сменя и ако се намери такъв само за проба ще се елиминира като евентуален проблем

Avensis Verso 2.0 D4D 1CD-FTV - неустановен проблем с наляга

Публикувано на: 02 Юли 2015 20:31
от hangelov
memorex написа:
hangelov написа:
sako написа:Колеги, не съм на вътре с тойотите, но до сега карах хонди и може да се каже, че "стоплям". Това, че турбото ти не вдига налягане може да е в следствие на няколко неща. Може да е от спад на налягането на горивото в следствие проблем в SCV, може да е от проблем в датчика за налягането на горивото който стои на рейката. Може да е от проблем с мап сензора. Трябва да се закачи на диагностика и да се види коя друга стойност се променя освен налягането на турбото и ще си покаже какво иска. Не вярвам проблема да ти е в ECU-то все пак японец го е мислил.
имам два чифта SCV и двата са купувани чисто нови и с двата прави същотото. При теб как се оправи проблема?
Ко ега здравей,
Като ти чета мненията оставам с впечатление че след като първоначално не сте открили причината ,след това сте си създали сам сериозни проблеми.Колегата преди теб правилно е казал кои са евентуалните причини ,е има и още някои но основно е така.Според мен след като сте премахнали всички катализатори сега на изхода на турбината съпротивлението на газовете е вече толкова ниско че самата турбина се развърта със по-високи от номиналните обороти , също така и пренадува и компютъра просто я изключва в този момент с цел защита.
PS.Споменаваш по–напред за МАФ И Дебитомер което е едно и също но за МАП не забелязах да сте проверявали.Вярно не е евтин както и всичко друго но ролята му към споменатите проблеми е доста решаваща.Лесно се сменя и ако се намери такъв само за проба ще се елиминира като евентуален проблем
Колега благодаря, но всичко съм проверил на 8 майстора мина колата всеки вика такава чудо не съм виждал и само сменям неща. Лошото в че не знам някой който може да бърка по комютъра.

Re: Avensis Verso 2.0 D4D 1CD-FTV - неустановен проблем с на

Публикувано на: 02 Юли 2015 21:38
от memorex
Здравей Ангелов,
Дано накрая случиш на майстор.Обикновено след толкова много майстори последния който евентуално ще оправи проблема ще трябва нерви да има като корабни въжета и трябва голям късмет да имаш за да го намериш. smile.gif
Не каза обаче този сензор за буста на турбината проверихте ли ? Заедно с маркучето и филтърчето.
Относно това ЕКУ аз доколкото съм чувал трудно се пипа даже и не съм чувал някой да може поне в БГ но това само от форуми и тем храни.
Успех

Re: Avensis Verso 2.0 D4D 1CD-FTV - неустановен проблем с на

Публикувано на: 02 Юли 2015 22:03
от Akima
Точно,защото рядко се "чупят" ECU-та бих го проверил - след толкова сменени компоненти.

Изображение

Виртуална бира за първия,познал какво не е "наред" на снимката.

Re: Avensis Verso 2.0 D4D 1CD-FTV - неустановен проблем с на

Публикувано на: 02 Юли 2015 22:06
от hangelov
memorex написа:Здравей Ангелов,
Дано накрая случиш на майстор.Обикновено след толкова много майстори последния който евентуално ще оправи проблема ще трябва нерви да има като корабни въжета и трябва голям късмет да имаш за да го намериш. smile.gif
Не каза обаче този сензор за буста на турбината проверихте ли ? Заедно с маркучето и филтърчето.
Относно това ЕКУ аз доколкото съм чувал трудно се пипа даже и не съм чувал някой да може поне в БГ но това само от форуми и тем храни.
Успех
Аз имам още 2 тойото превия и корола версо и от тях също вземам части всичко съм проверил. Единсвеното което не работеше и на трите беше клапъна на турбото който го свалих изчистих го , опънах пружинките пробвам го на 12 волта и трите коли в ниските обороти им се появи турбото,дърпат се на оси. Превията я карах на по-дълго разтояние два пъти и на двете ми даде 5.0 на борд компютъра, а преди да го оправя под 5.8 не е слизал никога.