Високи обороти след ремонт - Corolla Е11 1.6 VVTi 110HP 2001
Публикувано на: 26 Юни 2015 13:13
Добър ден,колеги,
Преди близо 2 години купих колата и беше за сегменти - смених ги и всичко е ок в началото.
След известно време започна сама да си дига оборотите на 1500 - 2000 на празен ход и на скорост и беше за малко, след време започна да седи така постоянно и реших че е от дросела и стъпковия мотор взех втора ръка и се пооправи за няколко седмици.
Пак почна да си дига обороти,но при форсиране се оправяше и си карах така наскоро почна постоянно преди да дигне работна температура да си ги дига и карам докато загрее и форсирам до към 5 000 rpm и пускам съединителя рязко като съм на 4 - 5 предавка и се оправи.
След известно време почна когато е студена да не си държи оборотите сякаш прекъсва и гаснеше с мъки и тресене.
Преди няколко дни я оставих в Toyota да разберат от какво е,но уви те нищо не разбраха.
И така преди 3 дена почна постоянно да е на около 2000 оборота като позагрее и през цялото време си държи такива обороти (на студено винаги не си ги държи).
Днес реших да почна сам да ръчкам и реших да махна буксата на датчика ляво на капака на клапаните (когато си срещу мотора мисля че е за ввт то) и уви запалих светна чека дигна високи обороти, форсирах и си закова на нормални. Показах малко без него и пак взе да си дига,но се оправяха при форсиране форсиране.
Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем моля да сподели мнения и съвети
+ преди ми се е случвало да ми святка чека за за ден два но угасна, преди да я оставя в тойота чека беше светна и при тях изгасна. С безжичен четец тия китайските не мога да се свържа с колата за да видя поне каква грешка е отчело( преди можех)
ПС. Извините за грешки пиша от телефона.
Преди близо 2 години купих колата и беше за сегменти - смених ги и всичко е ок в началото.
След известно време започна сама да си дига оборотите на 1500 - 2000 на празен ход и на скорост и беше за малко, след време започна да седи така постоянно и реших че е от дросела и стъпковия мотор взех втора ръка и се пооправи за няколко седмици.
Пак почна да си дига обороти,но при форсиране се оправяше и си карах така наскоро почна постоянно преди да дигне работна температура да си ги дига и карам докато загрее и форсирам до към 5 000 rpm и пускам съединителя рязко като съм на 4 - 5 предавка и се оправи.
След известно време почна когато е студена да не си държи оборотите сякаш прекъсва и гаснеше с мъки и тресене.
Преди няколко дни я оставих в Toyota да разберат от какво е,но уви те нищо не разбраха.
И така преди 3 дена почна постоянно да е на около 2000 оборота като позагрее и през цялото време си държи такива обороти (на студено винаги не си ги държи).
Днес реших да почна сам да ръчкам и реших да махна буксата на датчика ляво на капака на клапаните (когато си срещу мотора мисля че е за ввт то) и уви запалих светна чека дигна високи обороти, форсирах и си закова на нормални. Показах малко без него и пак взе да си дига,но се оправяха при форсиране форсиране.
Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем моля да сподели мнения и съвети
+ преди ми се е случвало да ми святка чека за за ден два но угасна, преди да я оставя в тойота чека беше светна и при тях изгасна. С безжичен четец тия китайските не мога да се свържа с колата за да видя поне каква грешка е отчело( преди можех)
ПС. Извините за грешки пиша от телефона.