Страница 1 от 2
смес супра
Публикувано на: 04 Апр 2007 01:52
от IVOtuning
здравеите
днес малко се позаиграх с колата
резултатите са следните
на 3та скорост
сток след 3800-4000 об/мин пада сместта рязко до около 10.50 4е и по надолу
след като коригирах малко сас сафц-то зелутатът е малко по добър около 11.7-11,8
настроил съм го от 3800 об/мин -6% и така последователно до 6000об/мин стигат до -12%
оба4е разлика във вървенето не усещам
е все о6те сам без буст контролер(по то4но кран4е

) налягането е около 0,55 бар
Публикувано на: 04 Апр 2007 02:02
от IVOtuning
една снимка как стана отвътре и
снимка на екрана със двата фаила (на смотания ми компутер не му работи принт скриина

)
горе е коригирано долу -сток
Публикувано на: 04 Апр 2007 03:21
от ugabuga
chovek mnogo visoki temperaturi na gazovete!!
900 e kritichnata . Az riadko stigam 800 i tova se sluchva pri okolo 7000rpm sled dulgo boostvane i osven tova az sam na 1 bar naliagane
ste triabva da butnesh timing-a malko, predi da stopish butalata, ama neka Lorda da si kaje dumata.
Публикувано на: 04 Апр 2007 07:40
от LordDigital
Normalno e sicko ,samo ne znam zasto ne usestas razlika vyv vyrveneto. Pone na visok naduv e dosta osezaema.
EGT-to dokato e pod 850 problemi nema. Pri mene stiga 845 primerno i ne se kacva gram poveche.
Публикувано на: 04 Апр 2007 23:03
от IVOtuning
ами на мен със сток настроиката дига до около 820- 825 а сега като проверих вси4ки графики н аи голамата е 855
над 860 няма
смятам 4е е добре така
Публикувано на: 05 Апр 2007 00:22
от LordDigital
IVOtuning написа:ами на мен със сток настроиката дига до около 820- 825 а сега като проверих вси4ки графики н аи голамата е 855
над 860 няма
смятам 4е е добре така
Abe principno ne e nikak zle da pomislis za InterCooler. Kitaiski ot Lycho za eftini pari ,sha ti vyrsi perfekta rabota.
Zavodskia e 1.Mnogo malyk ,2.Mnogo restrictive (golem pad na naduva i silno uvelichavane na Obratnoto naliagane ,koeto ti kacva EGT-to i ti spyva kolata).
P.S. Taka i ne razbrah tez ot performance foruma sto glasuvat protiv kandidaturata ti?? az ne moga da glasuvam za syzalenie
Публикувано на: 05 Апр 2007 01:56
от IVOtuning
мерси за подкрепата оценавам я много
не знам и аз защо става така
явно не съм се "обяснил" добре пък аз във форумите пове4е питам отколкото пиша
а за егт температурата маи има връзка и запалването
сега е нагласено както пише в мануала на тоуота 12 преди гмт
4етох из супрафорум 4е е добре да се настрои на 8
като си взема буст контролера 6те видим как е на по-високи налягания
Публикувано на: 05 Апр 2007 03:10
от ugabuga
IVOtuning написа:мерси за подкрепата оценавам я много
не знам и аз защо става така
явно не съм се "обяснил" добре пък аз във форумите пове4е питам отколкото пиша
а за егт температурата маи има връзка и запалването
сега е нагласено както пише в мануала на тоуота 12 преди гмт
4етох из супрафорум 4е е добре да се настрои на 8
като си взема буст контролера 6те видим как е на по-високи налягания
az ti kazvam che mnogo timing ima vii ne mi viarvate. 850C za drag sa ok no prodaljitelno boost-vane niama nachin da ne se opeche neshto
Публикувано на: 08 Апр 2007 14:54
от IVOtuning
настроих запалването на 8 преди гмт и ми дигна егт-то
сега като я настъпя след 5400 об дига до 870-880 градуса
Публикувано на: 09 Апр 2007 04:49
от ugabuga
ha sia de ...

Публикувано на: 09 Апр 2007 07:17
от LordDigital
IVOtuning написа:настроих запалването на 8 преди гмт и ми дигна егт-то
сега като я настъпя след 5400 об дига до 870-880 градуса
Сигурен ли си че си го настроил правилно? Укасяват са 2 неща на Диагностичния и тогаз са мери за да хванеш BaseTiming...
Мога да ти дам една логика на 12градуса EGT да е
по-ниско отколото на 8. Тва обаче е лична моя логика ,която съм си я измислил шото съм наблюдавал подобни аномалии и при мене... Та - на 12 градуса като си бил ,със издърпания бензин ЕКУ-то усеща детонации и овреме още на ниските обороти ти връща аванса една стъпка на заде (един вид limp mode) - което е много повече от 4 градуса във високите обороти т.с. отиваш на таблица която е много консервативна.
Сега като си на 8 ЕКУ-то не вижда детонации във ниските обороти ,а във високите дори и да имаш .... стар 8 битов компютър и софтуер от средата на 80-те определено не слуша над 5000-5500 оборота.
И не на последно място ,аз си разреших проблемите като разкарах заводския кулер и вмених всичките тръби ,съветвам те да направиш същото - температурите са високи ,явно имаш много обратно налягане...
Между другото за Перформасъ напрах всичко което мога ,трябва ни още един одобрителен глас за да приемем

Публикувано на: 09 Апр 2007 11:05
от IVOtuning
timnga е направен добре
а за кулера е ясно 4е 6те взимам друг имам една оферта тук да видим какво ще стане
в4ера си зех буст кран4ето(защото контролер е трудно да му кажа laugh.gif ) и след малко сам на пистата(една права на междуселски път 3 км дължина) и 6те споделя какво 6те стане
за сега на 0,8 бара ще я побвам със сток настроиката да видим какви са температурите и после ще пипам с апексито
Публикувано на: 09 Апр 2007 16:25
от ugabuga
lorda e prav.
kat nastroivash E1 & ET1 (ili neshto takova) se praviat na kuso i lampata check engine pochva da miga.
Sled tva nastroivash. Polse kat mahnesh jichkite i proverish pak timinga shte e kam 20.
Niakoi hora si naglasiat bez da short-vat (kat mene takiva). 20 mi sa vijda mnogo.
Публикувано на: 11 Апр 2007 11:37
от Reptile
И аз да се намеся при ЗНАЕЩИТЕ. Само си казвам мнението без особени претенции.
Щом са много горещи газовете или сместта е бедна(или богата - по-малко вероятно) или предварението на конкретни обороти е малко.
Може да има значение и октановото число. Щом колата е стара трябва да се ползват по-големи основни предварения т'ва казват книгите.
Иначе казано 12 е било по-дбрият вариант(според мен), но не се знае компа к'во мести във високите т.е да ли хваща ранни детонации или си кара по някаква твърда схема, след определени обороти.
Разбирам, че мериш ламбдата и сместта би трябвало да е добре по-твоите думи. Но да не би от високата темеперетура, нещо да доизгаря в тръбите и т'ва да бърка меренето. Според мен т'ва са големи градуси и ще не сатават за постоянно ползване.
Като се изказах "компетентно" да взема и да питам - как да си хвана базовото предварение.
Имаше някакви обяснения - през чек буксата се "хващало", после през игнишъна се коригирало, я обяснете на "незрящите", ако Ви е възможно.
ПОЗДРАВИ
Публикувано на: 11 Апр 2007 18:39
от LordDigital
Reptile написа: Щом колата е стара трябва да се ползват по-големи основни предварения т'ва казват книгите.
Иначе казано 12 е било по-дбрият вариант(според мен), но не се знае компа к'во мести във високите т.е да ли хваща ранни детонации или си кара по някаква твърда схема
ПОЗДРАВИ
На чиста теория е така ,по-голямо предварение => по-малко ЕГТ. ОБАЧЕ ако влезнеш във зоната на детонации нещата са обръщат рязко и става точно обратното. Това е първия мотор на Тойота със Двоен Knock Control ,no vypreki tova e dosta primitiven i ne se polzva ot ECU-to za nad 5500 oborota....