Страница 1 от 1

промивка двигател 7мгте

Публикувано на: 25 Мар 2007 02:03
от IVOtuning
здравеите
кажете ми ако оби4ате с какво мога да си промия двигателя
сега съм с 15в40 минерално масло и 6те му слагам синтети4но 10в60

Публикувано на: 25 Мар 2007 07:51
от Xeku
Напиши "engine flush" в някоя търсачка и си избери! Но поначало мисля, че няма проблем просто да източиш старото масло и да сложиш новото, минималното смесване не е фатално!

Публикувано на: 25 Мар 2007 20:47
от agent dust
продават се много добавки - сипваш на загрял двигател, работи 10-15мин на празен ход и точиш маслото. наистина не е задължително промиването на двигателя при смяна на маслото - прави се само ако маслото е било много старо и гадно и има налепи от него. ама промиване на всяка смяна също не е забранено

Публикувано на: 25 Мар 2007 22:43
от ugabuga
da ne e zadaljitelno no predi da minesh na sintetichno napravi 1-2 promivki
na edno audi sas hidravlichni povdigachi na klapanite mu trakaha klapanite ujasno. napravihme promivka i vsichko zaspa

kato minesh na sintetika niama nujda - sintetikata postoianno ti pravi promivka.purvite niakolko puti go smeniai po na chesto.

Публикувано на: 31 Мар 2007 01:42
от IVOtuning
днес смених маслото
кастрол рс 10в60 и филтър бош
сега държи по високо налягане от 2,2- 2,5 се ка4и на 2.8-3.3 при 3000об/м на загрял мотор
доволен съм об6то взето
вторник или сряда ще си взема буст контролера (ръ4ен) и 6те трябва да нагласям сместта
слойих няколко шаиби на актуатора на уестгеита и сега държи около 0.65 бара до 5200 об/мин после пада на 0,50- 0,55

на 0,55 -0,65 бара до около 3800 об/мин е около 11,5-12,5 после след 3800об/мин пада на 10,2 и маи пове4е не може да я 4ете сондата

Публикувано на: 31 Мар 2007 04:47
от LordDigital
IVOtuning написа:днес смених маслото
кастрол рс 10в60 и филтър бош
сега държи по високо налягане от 2,2- 2,5 се ка4и на 2.8-3.3 при 3000об/м на загрял мотор
доволен съм об6то взето
вторник или сряда ще си взема буст контролера (ръ4ен) и 6те трябва да нагласям сместта
слойих няколко шаиби на актуатора на уестгеита и сега държи около 0.65 бара до 5200 об/мин после пада на 0,50- 0,55

на 0,55 -0,65 бара до около 3800 об/мин е около 11,5-12,5 после след 3800об/мин пада на 10,2 и маи пове4е не може да я 4ете сондата
Смесите са ти нормални ,заводски е ХИПЕР богато ,извън скалата на Сондата. Като я разредш като следтвие ша индуцираш и Предварение и нема да познаеш колата как върви.

Налягане на масло ти е ТОЧНО във нормите.