Страница 2 от 4

Въпрос за крик?

Публикувано на: 09 Май 2020 14:46
от slowtraveler
Аз бих го поставил като №1, защото усилието е разпределено върху малко по-голяма площ и вероятността да се смачка прага е по-малка...
А и ако почне да се мачка, ще опре по-горе в прага и отново ще преразпредели усилието върху още по-голяма площ...

Въпрос за крик?

Публикувано на: 09 Май 2020 18:20
от liav_dolen_(no)pedal
слоу, при 1 ръбът на прага не докосва долната част (дъното) на главата на крика, а горната част на главата опира в прага. Всъщност въпросът е какво трябва да опре в главата на крика ръбът на прага или горе на прага?
Аз също съм за №1.

Въпрос за крик?

Публикувано на: 09 Май 2020 19:29
от Hursa
Мисля, че не трябва да опира в прага, а само в реброто. За това, може би трябва да се постави нещо, така, че да не опира в прага - твърда гума може би. Не е подходящ в този си вид (за тази кола) smile.gif
(Само предположение smile.gif)

Въпрос за крик?

Публикувано на: 09 Май 2020 19:40
от liav_dolen_(no)pedal
Hursa написа: 09 Май 2020 19:29 Не е подходящ в този си вид (за тази кола) smile.gif
Това е оригиналният крик на колата Корола Е112 2002 г.

Въпрос за крик?

Публикувано на: 09 Май 2020 19:46
от memorex
Второто положение е правилното.според ръководството.Доколко това е важно не съм мислил

Въпрос за крик?

Публикувано на: 09 Май 2020 19:52
от Hursa
Няма ли някаква вставка? Така, ако натисне прага, може да повреди покритието му, то е меко (до колкото знам). (Според мен, но щом е оригиналния, сигурно греша.)
memorex написа: 09 Май 2020 19:46 Второто положение е правилното.според ръководството.Доколко това е важно не съм мислил
Явно, е полезно да се четат ръководствата smile.gif

Въпрос за крик?

Публикувано на: 09 Май 2020 20:03
от liav_dolen_(no)pedal
Hursa написа: 09 Май 2020 19:52 Явно, е полезно да се четат ръководствата smile.gif
Прав си, постоянно чета, и то преди да задавам въпроси. В ръководството картинката е на друг крик.
postaviane na krika.jpg
postaviane na krika.jpg (17.74 KiB) Преглеждано 3354 пъти

Въпрос за крик?

Публикувано на: 09 Май 2020 20:28
от memorex
Явно наличния е модернизиран. tooth.gif
Позволява завъртане.

Въпрос за крик?

Публикувано на: 09 Май 2020 22:35
от slowtraveler
Да, безусловно трябва да опира на ръба и не на прага... Подведе ме дистанцията между прага и крика в снимката на първият вариант :thumbsup:
И твърдо бих избрал първият вариант АКО не опира в прага - натоварването на ръба би било разпределено на по-голяма площ и дистанция...
Но ако опира в прага - нещата се променят :D

Въпрос за крик?

Публикувано на: 09 Май 2020 22:38
от biro
Както и да се завърти тоя крик прагът е ръждясал и не е добре да се повдига.

Въпрос за крик?

Публикувано на: 10 Май 2020 11:59
от Hursa
Е толкова ръждясал съвсем не изглежда. Това си е силов елемент, не е много тънкостенен, а реброто е поне с двойната дебелина (на така оформения затворен профил) на прага. Не вярвам на много от нас - точно в тази област, колите ни да изглеждат по-добре. (Но ако се постави, като показаното на 2, може би ще се "отпечатат", тези две сравнително тесни повърхности на главата.)

Въпрос за крик?

Публикувано на: 10 Май 2020 17:09
от biro
Аз до сега не съм имал кола с така изглеждащи прагове. Най-старата кола, която съм имал е 16 годишна.

Въпрос за крик?

Публикувано на: 10 Май 2020 20:17
от slowtraveler
Много често решение.. Реално май само на шкодичката бе заварена тръба, в която се вкарваше щифт на крика... :thumbsup:

Въпрос за крик?

Публикувано на: 10 Май 2020 21:55
от liav_dolen_(no)pedal
Излиза No.2 е правилният вариянт. Благодаря!
slowtraveler написа: 10 Май 2020 20:17 Много често решение.. Реално май само на шкодичката бе заварена тръба, в която се вкарваше щифт на крика... :thumbsup:
На осмака имаше квадратна тръба за крика.

Въпрос за крик?

Публикувано на: 10 Май 2020 22:11
от mapamop
За мен е 2:
Не мачка прага
Не знам защо главата на крика е толкова тясна. На Астрата крика беше подобен, обаче двата странични ръба на главата го "заключваха" в прорезите на прага да не се изплъзне настрани, и издадената част лягаше вътре в главата на крика. Съответно крика беше подсигурен да не се изплъзне във всички посоки, освен през долният му крак/пета (което си е моя отговорност, къде и как го ползвам).
Предполагам главата на този се върти за може да не стърчи, когато крика си е на мястото в багажника?