Страница 1 от 1

Celica T18 2.0 3S-GTE I4 turbo биели и бутала - подмяна?

Публикувано на: 13 Апр 2015 21:48
от andrei4
Здравейте колеги не знам дали темата е за тук или за форума : Toyota мания за което се извинявам предварително .
Малко сготвих двигателя на моята Celika (още не съм и се нарадвал) . Оказа се задрал биелен лагер на 2-ри цилиндър .
Въпроса ми е:
Мога ли да сменя биелите или буталата а може би и вала с някой по здрави ? И ако някой знае как се сваля този двигател отделно или с скоростите?
В смисъл за подмяната на части имам предвид че оригинално издържат до около 300 конски сили .
Например на Audi А 3 1.8 Т слагат по здрави биели от някакъв дизел на Audi и държат около 200 нютон метра повече .
И си мисля че и Тойота ще имат някакви заменяеми части или греша ?!?
Колата е Celika ST185 (Казаха ми че е японска ) с десен волан .
Двигателя е 4 цилиндров 2.0 литра с турбина .
Задвижването е 4х4
Турбината изглежда много голяма ,чудя се дали е оригиналната има номер утре ще го кача има и надпис : Toyota на студения охлюв.
Ще съм ви благодарен за съветите:)

Re: Celica T18 2.0 3S-GTE I4 turbo

Публикувано на: 13 Апр 2015 22:24
от Vokil
Колега ако няма да тунинговаш колата с друго турбо и електроника и ако и наливаш нормално масло което не е под минимума на щеката този двигател си е доста здрав.

Re: Celica T18 2.0 3S-GTE I4 turbo

Публикувано на: 14 Апр 2015 01:08
от Bass_Man
http://www.koracing.net/viewarticle.php?article=10

Така като гледам биелите са ти най-малкия проблем и ако налееш толкова пари за чаркалаци няма да имаш проблем и едни биелки да метнеш! И тук става въпрос за коне измерени на колелата, а не на маховика!!!

Ето ти и тук пример: http://www.mr2.com/forums/threads/47833 ... -to-400-HP

Re: Celica T18 2.0 3S-GTE I4 turbo

Публикувано на: 14 Апр 2015 21:05
от andrei4
добре а има ли някакво значение как се прави ремонта на коляновия вал по специфичен ли е ?!?! Или е като на другите коли ?
Ориентирал съм се към ремонт в град Сливен някой има ли наблюдения ?
За сега смятам да карам колата на 1 бар с оригиналната турбина но не се знае след 1-2 години какво ще измисля .
В момента надуваше на о,5 и честно казано нещо не ме грабна ,но не съм я и настъпвал чак толкова .
На какви нютон метри издържат скоростите и раздатката ?

Re: Celica T18 2.0 3S-GTE I4 turbo биели и бутала - подмяна?

Публикувано на: 15 Апр 2015 08:10
от Bass_Man
Повечето Японски валове не може да ги копаш много. Общо взето след 1-ви ремонт по-добре друг вал. Също така си провери и тунела. Мисля че на сайтовете които съм ти дал пише и за скоростите. Като цяло само с надуване на сток турбината няма да можеш да ги счупиш. Най-много съединителя да скапеш, а той вероятно си е и тръгнал.

Re: Celica T18 2.0 3S-GTE I4 turbo биели и бутала - подмяна?

Публикувано на: 15 Апр 2015 09:47
от Vokil
Оригиналната електроника на 1 бар няма да работи. Максималните коне за кутията и раздатката са около 500 нагоре ги кърши. Поне така ми каза собственика на бялата с надпис монстър на нея :)

Re: Celica T18 2.0 3S-GTE I4 turbo биели и бутала - подмяна?

Публикувано на: 24 Апр 2015 09:02
от EdinR-DrugB
сток турбината не надува на 0,5 .. пика и е на 0,8 .. ако на тази е 0,5 значи има друг проблем .. колегата е прав,с стоковия комп нищо не може да се направи,може с някъв паразит да я надуеш до 1 бар,но рано или късно ще стопиш бутало - гаранция,франция.
нов вал,никви ремонтни размери ако искаш спокойствие без здрава храна
този двигател не е за всеки майстор,още повече за такива които ще се учат на него .. в пазарджик има сериозни хора с голям опит - препоръчвам ти ги.
колкото до тунинга - колегата е много прав,а аз ще ти кажа ако го искаш качествен да приготвиш 4-6 бона.
късмет