Страница 1 от 1

Avensis T22 2.0 D4D губи мощност при достигане на раб.темп.

Публикувано на: 08 Апр 2015 22:51
от pavel68
Здравейте.
Може темата да е доста разисквана, но не намерих подобен случай.

Тойота авенсис 2001 2.0 д4Д .при достигане на работна температура светва чек.

Двигателя губи напълно мощност и започва да тресе и да чука, след около 1 мин и изгасва.
Първата грешка която показа бе вода в горивото, следващата проблем в клапаните на ГНП,а днес я тестваха в сервиз на Тойота и грешката е теч в дюзите.

Показанията на дюзите са
  • 1-1,2;
  • 2-0,4;
  • 3-0,6;
  • 4-1,0.
Когато двигателя се охлади чека не свети и колата върви и така до достигане на работна температура след което пак чек.
Свалихме клапаните и ги почистихме, горивния филтър е сменен но проблема не се отстранява .

Какво можете да ме посъветвате.
БЛАГОДАРЯ ЗА ПОМОЩТА!

Re: Avensis T22 2.0 D4D губи мощност при достигане на раб.те

Публикувано на: 09 Апр 2015 19:06
от pavel68
В добавка към темата.Преди да се случи всичко това ползвах добавка за гориво на кастрол. И проблема започна след като я спрях на третото зареждане. Възможно е нещо да е запушено, но какво. След първия чек изминавах около 50 км до следващия, а сега не повече от 10. Зареждал съм в последните 3-4 г. само гориво от еко, но днес като видях какво гориво е източено от друга кола зареждала там ми стана ясно, че наистина съм изгорил доста вода.

Re: Avensis T22 2.0 D4D губи мощност при достигане на раб.те

Публикувано на: 09 Апр 2015 22:08
от jim_beam
колега без да гадая какво може да е,няма да е лошо да си почистиш резервара,горивен филтър предполагам си сменил вече.другото,което много често дефектира при тоя модел,са двата клапана на гнп.но защо пък чак като загрее се появява проблема,при тия клапани беше точно обратното. happy.gif
сподели като откриеш причината.

Re: Avensis T22 2.0 D4D губи мощност при достигане на раб.те

Публикувано на: 10 Апр 2015 07:19
от Japanese_fever
Колега зрдавей!
Прочети тази тема от Хонда форума. Мисля, че имаш подобен проблем, с една дума - дюзите:

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=96610

Re: Avensis T22 2.0 D4D губи мощност при достигане на раб.те

Публикувано на: 10 Апр 2015 09:35
от pavel68
Благодаря за мненията, резервоара го отваряхме, вярно ,че не го източихме, но всичко е чисто и до горивния филтър пътищата са проходими.Като я запалихме връща и обратно гориво. запалването и при студен и топъл двигател е едно и също.Пали лесно. Проблема е , че след като запали може да поработи 1-2 мин нормално и после пак чек.Във вторник ми обещаха да направим проба със смяна на клапаните на помпата и ще пиша пак.Благодаря на всички до тук.

Re: Avensis T22 2.0 D4D губи мощност при достигане на раб.те

Публикувано на: 13 Апр 2015 11:04
от hangelov
При мен имам подобен проблем но не ми светка чека, като загрее почва да пали трудно 8-10 оборота като е студена пали от 2-3 оборота. Също така като загрее двигателя , колата става мудна и тромава. Няма да отварям нова тема затова пиша тук.Мислех че е от свещите и ги смех.Това го прави вече над 1 година и нещо.И при сменени филтри.

Re: Avensis T22 2.0 D4D губи мощност при достигане на раб.те

Публикувано на: 14 Апр 2015 10:54
от ufer
Не съм много наясно с дизелите, но има ли някакъв температурен датчик, който мери в различни диапазони и подава инфо на компютъра? Той може да прави номера във високия температурен интервал!

Re: Avensis T22 2.0 D4D губи мощност при достигане на раб.те

Публикувано на: 16 Апр 2015 18:14
от pavel68
За сега проблема ми все още не е отстранен. Последно излиза в датчика за налягане на горивото в рейла. Проблема е, че не мога да го открия ако някой може да помогне номер по Denso e 6040 Japan 1 C26, a по тойота 89458-12010. Благодаря предварително за оказаната помощ.

Re: Avensis T22 2.0 D4D губи мощност при достигане на раб.те

Публикувано на: 17 Апр 2015 02:58
от Japanese_fever
Колега, а с други дюзи пробвали?

Re: Avensis T22 2.0 D4D губи мощност при достигане на раб.те

Публикувано на: 17 Апр 2015 23:24
от Akima
pavel68 написа:За сега проблема ми все още не е отстранен. Последно излиза в датчика за налягане на горивото в рейла. Проблема е, че не мога да го открия ако някой може да помогне номер по Denso e 6040 Japan 1 C26, a по тойота 89458-12010. Благодаря предварително за оказаната помощ.
Къде се намира?

http://toyotamarket.ru/

Изображение

Изображение

Или откъде да го купиш?

http://www.ebay.co.uk/itm/AVENSIS-2-0-D ... 1089870086

Re: Avensis T22 2.0 D4D губи мощност при достигане на раб.те

Публикувано на: 24 Апр 2015 17:41
от pavel68
А някой запознат ли е този денсо датчик с номер по тойота 89458-12010 може ли да бъде заменен с 89458-71010 ?

Благодаря предварително.

Re: Avensis T22 2.0 D4D губи мощност при достигане на раб.те

Публикувано на: 05 Май 2015 18:46
от Akima
pavel68 написа:А някой запознат ли е този денсо датчик с номер по тойота 89458-12010 може ли да бъде заменен с 89458-71010 ?

Благодаря предварително.
Не.

Toyota 89458-71010 / Denso 499000-6121 e за 2AD-FTV.

Твоя 89458-12010 по Denso e 499000-6040 и става само за 1CD-FTV.

:thumbsup:

Re: Avensis T22 2.0 D4D губи мощност при достигане на раб.те

Публикувано на: 22 Май 2015 18:04
от pavel68
Здравейте колеги. Най-после успях да намеря датчик и колата отново се движи.Работи перфектно.Проблема отстранен

Avensis T22 2.0 D4D губи мощност при достигане на раб.темп.

Публикувано на: 02 Яну 2019 19:40
от perkoboy
Здравейте и честита Нова 2019 г.

Нов съм във форума и предварително се извинявам ако написаното от мен звучи лаишки.

Включвам се в темата тъй като мисля че имам проблем със същия датчик за повишено налягане в „Комон рейла”. При мен симптомите са:
1. Автомобила пали без проблем и след това двигателя гасне след около 20-30 сек.
2. При подаване на газ не вдига обороти и се появява чукане.
3. След това пали без проблем и пак гасне сякаш не достига гориво.
Получи се на 31.12.2018 г. след зареждане до горе при празен резервоар на бензиностанция Еко.
Проводите за гориво до г. филтър са проходими. След припомпване от г. филтър протича нафта (установих го след разкачане на маркучетата). След разкачане буксата на дебитомера (MAF) автомобила вдигаше обороти и първо помислих, че проблема е от него. При откачена букса на MAF и при неколкократното й закачането и откачане, без ясно изразена причина, след като е изминато определено разстояние в един момент проблемът се появява.
Четох доста из форума и гледах клипове в YouTube, от което разбрах, че този датчик при проблем започва да дава хаотични сигнали.
За съжаление не намирам информация къде се намира (за клапаните на ГНП има хубав клип в YouTube). Няма информасия за него и в toyotamarket.ru.
Моля за помощ (информация, ако може със снимки или клип) къде се намира датчика 89458-12010 и как се сваля.

Пожелавам здраве и късмет на всички.