Страница 1 от 1

Celica T20 2.0 3S-GTE I4 turbo - проблем с кабели и делко?

Публикувано на: 04 Апр 2015 20:26
от andrei4
Здравейте колеги , имам нова придобивка :
Toyota Celika 2.0 turbo 4x4 колата е японска .
Не беше палена 5-6 месеца , когато я запалих прекъсваше оказа се свещта на 1-ви цилиндър.
Смених я след 10-15 километра каране колата пак започна да прекъсва . Извадих свещите нямаха проблеми. Оказа се че кабелите не са същите а са преправяни за да се движи колата само . Намират се кабели на NJK за 100 лева с отстъпката от 148 лева . има кабели и за 50 лева ,но тези по евтините ги дават само за 150 к.с. без турбо . И гледам капачката на делкото двата и електрода са отвътре са износени и изкривени така ли е оригинално ?!?

Re: 3s gte проблем с кабелите

Публикувано на: 05 Апр 2015 03:09
от andrian999999
купи си хубави кабели, за да не купуваш два пъти , също така не е лошо нов палец и капачка. това е само съвет не съм майстор и не разбирам много

Re: Celica T20 2.0 3S-GTE I4 turbo - проблем с кабели и делк

Публикувано на: 05 Апр 2015 16:54
от Akima
Кабели NGK или Denso.

Дистрибутор само Denso:

Изображение.

Успех. :thumbsup:

Re: Celica T20 2.0 3S-GTE I4 turbo - проблем с кабели и делк

Публикувано на: 09 Апр 2015 21:18
от andrei4
Колеги проблемът е решен.
Оказа се излязло кабелче на буксата на дюзата на 1-ви цилиндър

Re: Celica T20 2.0 3S-GTE I4 turbo - проблем с кабели и делк

Публикувано на: 11 Апр 2015 21:10
от andrei4
Нов проблем задрал биелен лагер на 2-ри цилиндър :Д

Re: Celica T20 2.0 3S-GTE I4 turbo - проблем с кабели и делк

Публикувано на: 24 Апр 2015 08:32
от EdinR-DrugB
най често става на четвърти,но винаги има изключения ... явно е видяла голям зор
не е болка голяма стига да имаш късмет да не е надран вала или още по зле пукнат,задължително проверка на вала иначе гориш ... то за това първата работа като вземеш такава кола е веднага смяна на лагерите покрай останалите неща .. слабо място са
взимаш ACL race серията има ги навсякъде и си решаваш проблема,по скъпи са нооооооооо има за какво ... ако вала е зле не прави глупости да шлайфаш и да минаваш на ремонтен размер лагери - нов - има хубави из англията за по 100 пандура

Re: Celica T20 2.0 3S-GTE I4 turbo - проблем с кабели и делк

Публикувано на: 24 Апр 2015 22:21
от andrei4
вала не е много надран , но има леки драскотини този новия от къде се поръчва ?!?и колко пари ще излезе с поръчката и лагерите ?!?

Re: Celica T20 2.0 3S-GTE I4 turbo - проблем с кабели и делк

Публикувано на: 24 Апр 2015 22:23
от andrei4
тука има няколко дебелини лагери на тази марка :
http://www.heed-auto.com/index.php?opti ... &Itemid=57

Re: Celica T20 2.0 3S-GTE I4 turbo - проблем с кабели и делк

Публикувано на: 25 Апр 2015 00:50
от alex72bg
Андрейчо, явно не си приел на сериозно какво ти казах след като я счупи - продай каквото може да се ползва от този двигател и ела да ти дам атмосферния. Ако счупиш и него ще те призная worthy.gif
Инвестицията в 3SGTE, особено когато по него работят хора, които нямат опит точно с този двигател е не само хвърляне на пари на вятър - при следващото счупване ще става само за желязо.
И взе ми си включи телефона.

Re: Celica T20 2.0 3S-GTE I4 turbo - проблем с кабели и делк

Публикувано на: 27 Апр 2015 05:43
от EdinR-DrugB
значи иска шлайф и ремонтен размер - с две думи не става за нищо!иска нов!няма да е зле да е зле да послушаш колегата алекс,ремонта на този двигател от хора които ще се учат на него - по добре не се захващай - казах ти в пазарджик има хора с голям опит,ако си решил да го правиш те са хората!

Re: Celica T20 2.0 3S-GTE I4 turbo - проблем с кабели и делк

Публикувано на: 28 Апр 2015 20:35
от loser
Моля Ви, обяснете с какво е толкова различен този двигател.