Чистачка DENSO DU-070L спрямо оригинална от Yaris NSP130
Публикувано на: 11 Мар 2015 16:18
Здравейте,
Преди близо две седмици оригиналното перо на чистачката се предаде след малко над 3 години експлоатация. Скъса се и не чистеше добре.
След дълго търсене, днес най-накрая пристигна новата чистачка - DENSO DU-070L.
Докато чаках новата чистачка се принудих да взема някакъв заместител. Спрях се на TRICO HF700 (19лв с ДДС от AutoHelp на бул. Сливница в София). TRICO-то е произведено в Мексико. Перото му не подлежи на подмяна и е залепено за пластина, която е огъната по дъга. Корпусът прилича на оригиналната чистачка и в резултат се получава някакъв хибрид между "бананки" и т.нар. хибридни, каквато всъщност е оригиналната чистачка на Yaris-a. Още със слагането на TRICO-то разбрах, че чистачката не е качествена. В двата си края оставя непочистено по около 5см. Самото перо е значително по-твърдо от оригиналното и от това на DENSO-то. Както и височината на "триъгълника" на перото е доста голяма.
И така, започнах да търся оригинално перо на разумна цена, но уви... не намерих. Така започнах да търся кой произвежда чистачките за TOYOTA и попаднах на информация за NWB. Намерих и техния сайт, в който открих, че освен пера, компанията произвежда и цяла чистачка, която е почти 1:1 с оригиналната за моята кола. Моделът е NWB NU-028L. Но на пазара тази чистачка се предлага като DENSO DU-070L. Търсих я при вносителя на DENSO - КОСЕР, но без успех. Докато не я намерих в AutoPower.BG. Цена - 57лв с ДДС. Колеги от форума също ме насочиха към този сайт.
Ето и какво представлява въпросната чистачка:
DENSO DU-070L Снимки и клипове
На снимките горната чистачка е DENSO DU-070L, а на долната - оригиналната.
Корпусът на DENSO е с метални шарнири (държачите на перото) и пластмасова обвивка. А оригиналната е изцяло от пластмаса. Това обяснява по-дебелите държачи на перото на оригиналната. Има малки разлики в дизайна на корпуса, както може да се види от снимката, показваща механизмите за монтаж. Перата са абсолютно идентични, както и металните пластини в тях. Осигурителната щипка на монтажа също е малко по-различна, но действа по абсолютно същия начин с оригиналната.
Относно работата на DENSO-то... мога да кажа, че по-добре просто няма накъде! Клипчетата показват всичко. Изключително тиха работа, без подскачане на перото, без оставяне на следи.
Преди близо две седмици оригиналното перо на чистачката се предаде след малко над 3 години експлоатация. Скъса се и не чистеше добре.
След дълго търсене, днес най-накрая пристигна новата чистачка - DENSO DU-070L.
Докато чаках новата чистачка се принудих да взема някакъв заместител. Спрях се на TRICO HF700 (19лв с ДДС от AutoHelp на бул. Сливница в София). TRICO-то е произведено в Мексико. Перото му не подлежи на подмяна и е залепено за пластина, която е огъната по дъга. Корпусът прилича на оригиналната чистачка и в резултат се получава някакъв хибрид между "бананки" и т.нар. хибридни, каквато всъщност е оригиналната чистачка на Yaris-a. Още със слагането на TRICO-то разбрах, че чистачката не е качествена. В двата си края оставя непочистено по около 5см. Самото перо е значително по-твърдо от оригиналното и от това на DENSO-то. Както и височината на "триъгълника" на перото е доста голяма.
И така, започнах да търся оригинално перо на разумна цена, но уви... не намерих. Така започнах да търся кой произвежда чистачките за TOYOTA и попаднах на информация за NWB. Намерих и техния сайт, в който открих, че освен пера, компанията произвежда и цяла чистачка, която е почти 1:1 с оригиналната за моята кола. Моделът е NWB NU-028L. Но на пазара тази чистачка се предлага като DENSO DU-070L. Търсих я при вносителя на DENSO - КОСЕР, но без успех. Докато не я намерих в AutoPower.BG. Цена - 57лв с ДДС. Колеги от форума също ме насочиха към този сайт.
Ето и какво представлява въпросната чистачка:
DENSO DU-070L Снимки и клипове
На снимките горната чистачка е DENSO DU-070L, а на долната - оригиналната.
Корпусът на DENSO е с метални шарнири (държачите на перото) и пластмасова обвивка. А оригиналната е изцяло от пластмаса. Това обяснява по-дебелите държачи на перото на оригиналната. Има малки разлики в дизайна на корпуса, както може да се види от снимката, показваща механизмите за монтаж. Перата са абсолютно идентични, както и металните пластини в тях. Осигурителната щипка на монтажа също е малко по-различна, но действа по абсолютно същия начин с оригиналната.
Относно работата на DENSO-то... мога да кажа, че по-добре просто няма накъде! Клипчетата показват всичко. Изключително тиха работа, без подскачане на перото, без оставяне на следи.