Страница 1 от 1

Разлики преди и след фейслифта на Corolla Е12?

Публикувано на: 02 Мар 2015 19:21
от enen
Здравейте,

От скоро се заглеждам по Тойота Корола Е12 бензин 1.4 или 1.6, което намеря. Интересно ми е какви са разликите в надеждността на автомобила при фейслифтовите модели? Визуални са горе-долу ясни: фарове, решетка, стопове, волан. Интересно ми е как е при надеждността - окачване, електроника и т.н.?

Също така искам да попитам за ГИ. Доколкото разбрах през около 60 хил. км. трябва да се прави реглаж на клапаните като при третата интервенция се сменят направо клапаните. На година ще карам около 15 хиляди км. Което значи че само с реглаж ще карам поне около 150 хиляди километра, което е около 10 години. А аз колата няма да я карам 10 години със сигурност. :whistle: Така че това не би трябвало да е проблем. Правилно ли мисля? Някакви други по-специфични за тези двигатели проблеми при слагане на ГИ? А колко струва горе-долу този реглаж?

Поздрави.

Re: Разлики преди и след фейслифта на Corolla Е12?

Публикувано на: 02 Мар 2015 20:10
от ss_mitko
Колега, правилно си се ориентирал към модела.
До колкото знам аз, промени в надеждност, окачване и електроника няма. Ти си изброил основните промени в модела.
Колкото до газта. Ако ще правиш по 15к на година, според мен газ не ти трябва.

Re: Разлики преди и след фейслифта на Corolla Е12?

Публикувано на: 05 Мар 2015 10:42
от enen
А разлики според държавата, в която са произведени има ли? Доколкото разбрах са се правили в Турция, Япония, Англия, Южна Африка? Гледам основно седан, но не знам дали се е произвеждал и в четирите държави.

Усещам, че малко се отдалечавам от темата, но искам да попитам и за ESP-то (VSC при Тойота). Има ли осезаем ефект или не трябва да е решаващ фактор при покупка?

Re: Разлики преди и след фейслифта на Corolla Е12?

Публикувано на: 05 Мар 2015 11:31
от Bass_Man
Я ми кажи тази небивалица за клапаните от къде я разбра, че аз за такова нещо не съм чувал!

Re: Разлики преди и след фейслифта на Corolla Е12?

Публикувано на: 05 Мар 2015 13:52
от enen
Bass_Man написа:Я ми кажи тази небивалица за клапаните от къде я разбра, че аз за такова нещо не съм чувал!
От форумите, колега. Нямам нито опит, нито познати с такава кола, та знанията ми са само от Интернет пространството. blush.gif Да уточня, че става въпрос за кола със сложен ГИ.

Re: Разлики преди и след фейслифта на Corolla Е12?

Публикувано на: 05 Мар 2015 21:22
от ss_mitko
enen написа:А разлики според държавата, в която са произведени има ли? Доколкото разбрах са се правили в Турция, Япония, Англия, Южна Африка? Гледам основно седан, но не знам дали се е произвеждал и в четирите държави.

Усещам, че малко се отдалечавам от темата, но искам да попитам и за ESP-то (VSC при Тойота). Има ли осезаем ефект или не трябва да е решаващ фактор при покупка?
Няма разлики. В Турция и Япония се сглобяват.
VSC-то не е решаващ фактор.
enen написа:
Bass_Man написа:Я ми кажи тази небивалица за клапаните от къде я разбра, че аз за такова нещо не съм чувал!
Да уточня, че става въпрос за кола със сложен ГИ.

Колкото до ГИ питай колегата Bass_Man той с това се занимава.

Re: Разлики преди и след фейслифта на Corolla Е12?

Публикувано на: 05 Мар 2015 22:50
от saszone
Това , което съм чел е че разликите се изразяват в : наличие на странични въздушни възглавници,тракшън контрол,спирачен асистент, а на едно място пишеше също така,че производството след 2003 е изнесено изцяло в Япония,не знам ,обаче до каква степен е вярно това твърдение wink.gif

Re: Разлики преди и след фейслифта на Corolla Е12?

Публикувано на: 07 Мар 2015 04:20
от Bass_Man
Е в кои форуми колега в този такива неща не съм виждал?
Всички Хюндай таксита в БГ се водят с "келяви" клапани като тази Тойота, не съм чул нито един случай на 150 000км да се сменяват клапани, легла, глави и тн поради ползване на газ! И не знам някъде да има някой който да е специализирал в тази работа понеже ако беше вярно щеше да има много работа!

Re: Разлики преди и след фейслифта на Corolla Е12?

Публикувано на: 07 Мар 2015 09:58
от saho
Това, че никой не се занимава да пише не значи, че нямат проблеми с клапаните. Лично се обучавах в София и присъствах на проблем с един хюндай с проблем уж в газовата а отиде за ремонт на глава. Единия цилиндър нямаше компресия, за да се стигне до това положение си е чиста немърливост от страна на шофьора, който е трябвало в тези незнайни километри поне да ги е регулирал тези клапани.
Моята е с фобос 1, вече 50 000 км. регулих и клапаните, имаше известно вкопаване на 2-3 изпускателни с 0,05мм. което си е в рамките на нормалното, но само в тези 50 000, защото преди газовата си бяха добре. Имам и омаслител, обаче 16 клапана не са като 8 клапана просто са си малки финни и си дават фира. Да сме живи и здрави другото се оправя. Аз съм честен и не лъжа, нямам и причина, газовата съм си я настроил повече от перфектно въпреки, че липсват изгъзици като ижектори от 300 лв.

Re: Разлики преди и след фейслифта на Corolla Е12?

Публикувано на: 09 Мар 2015 01:21
от Bass_Man
Колега а защо не пита този Хюндай на колко километра е? И как така само на единия цилиндър няма компресия не са ли от един и същи материал? В момента аз знам за едно Поло доволно старо което на един цилиндър няма никой на тях как се процедира? Отделно съм виждал лично една Дачия на над 300 000км. след ремонт на главата с малката подробност че от 150 000км не беше правена профилактика на АГУ и смяна на филтрите.......... От такива случки да си правим генерални заключения.......
Сега може би ще издам поредната тайна!!! На всички автомобили клапаните се вкопават за това хората са им направили възможност за реглаж - дали ръчно, дали автоматично!!!
Иначе викаш качествените инжектори са изгъзица въпреки че има доволно качествени за около 200лв. но пък си си сложил омаслител който по твоите думи явно не действа :whistle: . Доста по-разумно щеше да е да имаш по-прецизно дозиране на сместта! При един автомобил разликата в разхода между Валтек блЯк боди и истински инжектори е 2 литра на 100 градско и извън градско.

Смешки много но реалността е че при добре направена АГУ автомобила има ПО-ГОЛЯМ ресурс заради по-чистото и горене с по-ниска температура! Защото иначе двигателите с АГУ трябваше да стват по-мощни ама те не са освен ако не са с течна фаза и там разликата е приблизително 10%.
BTW ако искаш мини някой път да я видя твоята кола как е станала :thumbsup: .

Иначе ти казваш не всеки пише пък човека е чел за много случаи все пак трябва да синхронизираме версиите може пък и аз нещо да не съм разбрал :thumbsup: !
Но 5 стотни можеш да ги отбележиш като тенденция ако след 50 000км има още поне 5 иначе съвсем спокойно може да са в грешката на измерване.

ПС: задай си въпрос защо обикновенно има проблем с изпускателните.

Re: Разлики преди и след фейслифта на Corolla Е12?

Публикувано на: 19 Мар 2015 13:42
от mitko007
Аз моята (1.4 vvt-i 2003г.) я карах от 30К до 100К и нищо не съм и правил по двигателя. Миналта есен като взех Авенсиса, я върнах в Тойота и пича който работи там го видях по-късно и ми каза че спирачките са оправили и са я продали. Оказа се че я е купил някакъв през две улици от мен. Гледам я всеки ден и си е все така перфектна!