100к тест на XV дизел-техн.въпроси
Публикувано на: 24 Фев 2015 22:48
привет!
наскоро излезе 100к тест на този модел с 2.0 дизел,който се оказва толкова негативен,колкото и този на ауди Q3 tdi.
понеже се интересувам точно от боксера дизел не разбирам какво точно не могат да издялкат,че да тръгне безпроблемно най-после.
първата серия бяха сложили много уплътнителна паста на някаква гарнитура,което беше запушило канали за маслото или за антифриза.от там хвърляха масово мотори.
помислих си,че актуалните вече са ги оправили.теста всъщтност е направен за 2год.,значи възможно е тези XV-та да са с последните стари мотори,кой знае.
след разглабянето на мотора 2 бутала били по периферията стопени поради дефектни дюзи дензо.били дефектирали,защото имало метални частици или финни стружки,които ги прецакали.а сега де,откъде са дошли тия боклуци?от калпава горивна помпа ли?стените на цилиндрите били със сериозни следи от износване!?това заради хоризонталното им разположение ли е или е следствие от горепосочените щети?
иначе мотора като разход е много икономичен,но дали ще успеят да го закърпят откъм надеждност.
минавам на бензиновите боксери,все пак бяха известни с безпроблемност.оказва се,че определени мотори,които се слагат на wrx,им горят гарнитурите.ок тия точно не ме интересуват,а форестъра.най-вече с cvt-автоматик.при нормалния 2.0 атмосф. 150к.с.,който е доста по-евтин,вече има една строшена кутия заради скъсана верига(вътре в ск.кутия).след проучване се оказва,че калпавата фирма LUK ги произвежда техните вериги,прехвърлят вината на някаква под-фирма,която ги закалявала и оплескала някаква партида.наскоро пуснаха форестър дизел с cvt,досега при дизела я имаше само в аутбек.уж за дизелите и за форестър XT турбо 240 кс с такава кутия били подсилили веригата.
всички тия минуси при актуалните модели са доста тревожни,направо отблъскват потенциални клиенти.
бих се радвал някой техн.запознат да направи някое предположение къде може да е причината за неудачите,поне за мотора да кажем,откъде идват тия стружки...
мерси предварително!
пс>ще се опитам да намеря линка за теста,макар че е на немски.
ето>
http://www.autobild.de/artikel/subaru-x ... 57749.html
наскоро излезе 100к тест на този модел с 2.0 дизел,който се оказва толкова негативен,колкото и този на ауди Q3 tdi.
понеже се интересувам точно от боксера дизел не разбирам какво точно не могат да издялкат,че да тръгне безпроблемно най-после.
първата серия бяха сложили много уплътнителна паста на някаква гарнитура,което беше запушило канали за маслото или за антифриза.от там хвърляха масово мотори.
помислих си,че актуалните вече са ги оправили.теста всъщтност е направен за 2год.,значи възможно е тези XV-та да са с последните стари мотори,кой знае.
след разглабянето на мотора 2 бутала били по периферията стопени поради дефектни дюзи дензо.били дефектирали,защото имало метални частици или финни стружки,които ги прецакали.а сега де,откъде са дошли тия боклуци?от калпава горивна помпа ли?стените на цилиндрите били със сериозни следи от износване!?това заради хоризонталното им разположение ли е или е следствие от горепосочените щети?
иначе мотора като разход е много икономичен,но дали ще успеят да го закърпят откъм надеждност.
минавам на бензиновите боксери,все пак бяха известни с безпроблемност.оказва се,че определени мотори,които се слагат на wrx,им горят гарнитурите.ок тия точно не ме интересуват,а форестъра.най-вече с cvt-автоматик.при нормалния 2.0 атмосф. 150к.с.,който е доста по-евтин,вече има една строшена кутия заради скъсана верига(вътре в ск.кутия).след проучване се оказва,че калпавата фирма LUK ги произвежда техните вериги,прехвърлят вината на някаква под-фирма,която ги закалявала и оплескала някаква партида.наскоро пуснаха форестър дизел с cvt,досега при дизела я имаше само в аутбек.уж за дизелите и за форестър XT турбо 240 кс с такава кутия били подсилили веригата.
всички тия минуси при актуалните модели са доста тревожни,направо отблъскват потенциални клиенти.
бих се радвал някой техн.запознат да направи някое предположение къде може да е причината за неудачите,поне за мотора да кажем,откъде идват тия стружки...
мерси предварително!
пс>ще се опитам да намеря линка за теста,макар че е на немски.
ето>
http://www.autobild.de/artikel/subaru-x ... 57749.html