Страница 1 от 1

Avensis 2.0 D4D 126HP 2007 - не пали от първия път студен

Публикувано на: 17 Фев 2015 10:08
от nikolaivalchev2
Здравейте колеги
Притежавам Тойота Авенсис 2007 година,2000 кубика,126 коня.Автомобила е на 120000 км.Закупен от Карком,аз съм първи собственик.От известно време,сутрин не иска да пали от пърия път.Смених горивния филтър,но отново продължи да не пали.В сервиз гледаха свещите,които са оргинални и ми казаха,че няма изгорели.Дюзите били зацапани и трябвало да се продухат и изчистят.Не зная да слагам ли добавки на Лики моли или други ,за да изчистя дюзите.Моля за помощ и съвети.

MODEDIT Akima
Kalchev
Прочети правилата!
Има отделна тема за това как да си зададеш въпроса - http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=29&t=28695#p285044.

Re: Авенсиса не пали от първия път

Публикувано на: 18 Фев 2015 14:56
от scorpion
Колега, съвета ми е да се уговори в сервиз с компютърна диагностика, преглед на автомобила но да се остави вечерта, така че на другия ден да го вържат и видят какво ще покаже диагностиката. Може да е от някой датчик, който подава грешна информация. Как са прегледали свещите. На 120К свещи пък дори и оригинални едва ли работят като нови. Добавки има и на Редекс. Ако не помогнат то поне едва ли ще навредят.
Но първо диагностиката.

Re: Avensis 2.0 D4D 126HP 2007 - не пали от първия път студе

Публикувано на: 26 Фев 2015 21:07
от jim_beam
колега,по всяка вероятност са се заблудили,надали има 1 здрава свещ за тия години,разкачай шината и мери сам!

Re: Avensis 2.0 D4D 126HP 2007 - не пали от първия път студе

Публикувано на: 06 Мар 2015 12:09
от nikolaivalchev2
jim_beam написа:колега,по всяка вероятност са се заблудили,надали има 1 здрава свещ за тия години,разкачай шината и мери сам!
оказа се,че свещите са здрави,а е за смяна клапана на горивната томпа,която дозира количеството гориво.

Re: Avensis 2.0 D4D 126HP 2007 - не пали от първия път студе

Публикувано на: 29 Мар 2015 10:02
от baba_metca
В английския форум има точно такава тема. Проблема е в кофти scv клапан.много хора са се опитвал е да го чистят,но с временен успех. Освен че е нужна смяна има нужда и от софтуерен ъпдейт иначе файда няма. http://www.toyotaownersclub.com/forums/ ... ms-2.0-D4D