Тъй като съм собственик Корола Версо 2,0Д4Д 116к.с., да споделя мнението си относно модела:
1.Ако можеш си вземи друг модел

, ама немска, японка забрави, защо ли?Ами защото всички части са 3-4пъти по-скъпи от европейските, обслужването им не е за приказване.Вярно, не всички части не са свръх скъпи, но повечето които са евтини на другите марки, тук са ужас.Ако ДВГ е бензинка не мога да кажа отзиви, но има много написано, и не е май за взимане маслоядец.Дизел ако е, какво да ти кажа...Проблеми съм имал почти във всички възли на ДВГ, като хванеш ЕГР, входен колектор, съединител съм сменил, дюзи, тече ми радиатора /друга тема/, забравих турбото - бълва масло и също ще трябва да се рециклира.Скоростите вият като ЗИЛ сложих им добавка да видим, трудно се включват със зор и дърпане, предницата не тропа , но скърца ужасно при неравности с бавно движение особено на спящи полицаи.Предниците принципно на ТОЙОТА са им здрави, слаби са им ДВГ, скорости, диференциал, горят масло ВСИЧКИ ДВГ-та дори и нови от магазина, в книжката пише нормален разход масло 1Л на 1000км

, това ако е нормално, незнам кое не е?! Разхода на гориво градско се вдига с 80% спрямо извънградско, което при немските марки не е така!!!Вървежа мога да кажа, че тромав "китук" и, че този модел е направен за извънградско там е супер, в града няма маневреност никаква, ужас

.Всички части по купето не се намират по моргите, или е свръх трудно, цената е

.Ако търсиш например тайвански заместител просто НЯМА, само оригинални части, например огледала, аксесоари и др. цените са ужас.Огледало комплект 525лв. само от ТМ ауто с поръчка, само това да е с мед да го намажеш.ДЮЗИТЕ, ах това DENSO много пари бре 800лв./бр. за нови, шри рециклиране съм чувал, че умират за норматив, нови за около 200000км са мъртъвци заради горивата де.Друг минус който съм забелязал, при дъжд отваряш шофьорска врата за секунди се пълнят бутоните за вдигане/сваляне с вода и се намокря плата на корите на врата.Обезшумяването не добро, но може би при всички ВАН-ове е така.Местото в багажника не е кой знае какво.Като караш не можеш да си видиш предницата и трудно се свиква все е едно караш танк, на усет
Друг минус който забелязах е че, когато коланите са прибрани стоят много хлабави, и при неравности тропат много гадно закопчалките им по гредите между вратите.Няма МП3, има само на по-новите след 2006г.YATOUR-a спасява положението преди 2006г.Да не говорим че няма никакъв начин за тунинг.Минус е и DPF филтъра, но на 2,2д4д.
+Като плюсове мога да кажа: просторна, функционална, место за бутилки по вратите много има, конзолите за управление са много удобни, таблото е готино, задния ред седалки се регулират напред - назад като на предните, но това е при 7+1 места.Друго не се сещам.
П.П. Тука ги купуваме когато хората ги хвърлят...Или преди основно ТО, и си викат ония ахмаци да му мислят.Ама това е положението, май за всички марки.
П.П2 Жена, кола и прасе, каквото се падне, късмет е
