Интересни технически решения

За хората дет искат да си чешат пръстите на каквато и да е тема
Потребителски аватар
Kiki
Мнения: 5956
Регистриран: 05 фев 2008 21:24
Репутация: 294
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4

Говорилня

Мнение от Kiki » 27 мар 2020 07:49

Това е подобие на ванкелов двигател, заради който преди години, Мазда за малко щеше да фалира.

Hursa
Мнения: 1377
Регистриран: 10 окт 2011 21:22
Репутация: 51
Местоположение: Козлодуй

Говорилня

Мнение от Hursa » 27 мар 2020 11:40

Много интересно решение.
Но роторните двигатели (до колкото знам) имат „непреодолим“ недостатък – уплътнението на ротора (затова са и на относително много високи обороти). (В случая – няма и значителното „уплътняване“ на луфтовете между бутало и цилиндър от масления филм, подобно на стандартните бутални двигатели.) Това практически „заличава“ всичките им предимства, поне що се отнася за икономичността им. А при тази схема на двигателя, този недостатък (според мен) се проявява значително повече, отколкото при „двигателя на Ванкел“ – входовете и изходите на колекторите (три) са от към страничната част на ротора (допълнително на тези повърхности са изработени и канавките за вентилиране на работните обеми) – където хлабината е с много по-голямо протежение.
Auris Е15 Hybrid

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта