Страница 1 от 1
RAV4 2004 2.0 VVTi - смуче ток
Публикувано на: 10 Яну 2015 14:10
от a_grozdanov
Здравейте колеги, от месец и малко вече стана колата започна да си източва акумулатора. Премерих с мултицета - 0.95 апера утечка дава. Извадих реле по реле, бушон по бушон - няма промяна. В един момент разхода на ток падна до 0.35А. Нормално ли е толкова високи стойноти да държи или има нещо дето не е на мястото си. По колата няма намеса от майстори. В бг е от 2010г. Миналата година лятото започна да си хаби токовете. Моля за съвет или решение.. някой от вас мерил ли е разхода на ток?
Re: RAV4 2004 2.0 VVTi - смуче ток
Публикувано на: 10 Яну 2015 15:29
от TATI
Е как да е нормално 1 ампер? Максимума е 0,02 А. И 0,35 пак е прекалено много. Вади всичко едно по едно и ще намериш, като почнеш от алармата и касетофона, основните заподозрени и след това продължаваш нататък. А, да, проверявай поне с два уреда, че китайците от 10 лв дават доста големи отклонения понякога. Аз съм мерил на мойта и е 0 без аларма и 0,01 с включена такава.
Re: RAV4 2004 2.0 VVTi - смуче ток
Публикувано на: 10 Яну 2015 20:20
от a_grozdanov
Уж мултицета е скъпичък, голям и малко по-старо производство читав с 2 думи. Сега бушоните на алармата са в жабката, утре пак ще продължавам с меренето. Музиката е вградената, един голям туч и работи безупречно. Тя надявам се има отделен бушон за нея .. ?
Re: RAV4 2004 2.0 VVTi - смуче ток
Публикувано на: 12 Яну 2015 08:28
от rockton
Не вади всички съмнителни предпазители едновременно, направи си някаква примерна методика, започни от една група.
Вади един предпазител и гледай как е консъмацията, после го постави на място(ако няма промяна) и продължавай със следващият, докато консумацията падне на не повече от 80- 100mA.
Имай в предвид че някои' контролери имат нужда от няколко секунди за да изпаднат в слип режим, стенд бай , тоест да заспът!
Поздрави и успех........

Re: RAV4 2004 2.0 VVTi - смуче ток
Публикувано на: 12 Яну 2015 23:30
от a_grozdanov
Така правихме... нямаше промяна, вече и с 2 уреда проверявам - верно показват или поне едно и също. Днеска за мой ужас от 0.35 закачих мутицетите и 0.28... в колата живее нещо според мене вече biggrin.gif
Малко да затопли и ще продължавам да човъркам защото не е хубаво това хич.
А и едно питане също излиза още - възможно ли е тва чудо да е с 45А акумулатор ? Нещо малко ми се вижда за 2.0л мотор с климатроник и 100 ел. неща по нея ...
Re: RAV4 2004 2.0 VVTi - смуче ток
Публикувано на: 12 Яну 2015 23:42
от Akima
http://www.bosch-automotive-catalog.com ... toLoad%3D1
Според Bosch е такъв:
12V 45Ah 330A - Silver S4 трябва да е.
Да не е той проблемен?Пробвал ли си с друг?
Re: RAV4 2004 2.0 VVTi - смуче ток
Публикувано на: 13 Яну 2015 18:06
от a_grozdanov
Ми този от Тойота е купен Януари 2014г. Оригинален дет му се вика от там за тая си кола. Факта е че като откача клема и 5 дни да виси - закачам и ток има - пали, оставям го вързан и почва да пада леко. Сега след като падна (незнайно как коснумацията) не е откачана клемата и държи все още - пали си. Благодаря ви за бързите съвети и мнения - аз продължавам борбата и ще споделям как ни протича ежедневието с варелчето. biggrin.gif
Re: RAV4 2004 2.0 VVTi - смуче ток
Публикувано на: 13 Яну 2015 18:16
от Akima
Добре - стрелям в тъмното:
1.Алтернатор - по-точно диоден блок.
2.Реотани на задно стъкло - подгряване на стъклата - имал съм такъв случай на "залепване" - при изваден ключ и заключена кола топли задно стъкло и не спира.
Имаш ли нещо допълнително в колата?