Въпроса за лампата винаги ще стои и пред мен, защо японецо е лишил таблото от показател на температурата и е сложил само сигнализатор, същото е и при ходна джаз, и там в форума никои не успя да ми даде разумно обяснение що да е така. Някои се опитаха да го обяснят че видиш ли тези коли били насочени повече към женската аудитория и да не ги претрували с информация го направили с лампичка-глупости. Искам да ми се покаже японеца разрешил тази простотия да бъде изпълнена по тоя начин да му натрия каската

Лично за малкия ми опит с колата забелязвам че лампата гасне към 40-50 градуса на мотора, което за мен е грешно, би трябвало да гасне при достигане на работна температура около 80 градуса, аз сега от къде да знам термостата ми да не отваря рано и колата вместо да държи 80+ градуса да бачка на 60

Ама нищо аз почти съм на път да поправя тая японска грешка и съм се оборудвам с уред за показване на температурата, сега само калибрирам датчика

Иначе специфика няма, иска си хубаво масло моторчето 5/30 и бензин и тва е

Погледни как са му свещите най- добре ги смени, защото тук на всяка свещ е бубина и при "изхабени" свещи бубините се товарят и да не изпраскаш някоя

Ако сменяш антифриз не сипваи кво да е, търси розов на база етилен гликол тои се води и лонг лаиф иначе ако налееш някои мотукс или друг ментак рискуваш скоро след това да сменяш радиатор и куп други поразии. Друго не се сещам , все пак я имам само 2 седмици и още не се е налагало да се боря с някои специфичен проблем а дано да няма такъв

В тоя ред на мисли ако някои е запознат защо зад двигателя в дясно чувам едно цъкане като на реленце маи е от оная простотия за изпаренията от резервоара дето ги подава за доизгаряне, така ли тряя да цъка, и маи не винаги цъка щото много пъти съм слушал двигателя като работи и едва оня ден ми го чух тва да цъка.