Страница 1 от 2
FAQ / ЧЗВ (Често задавани въпроси)
Публикувано на: 08 Дек 2014 17:40
от slowtraveler
Във връзка с постоянно появяващи се еднотипни въпроси, май е добре да направим тази тема:
Моля да се структурират новите мнения по следния макет:
Аудиовизуална техника и информационни дисплеи:
ПРОБЛЕМ: Бордовия компютър показва много висок разход - 17-28, докато реалния разход си е нормален....
ВЕРОЯТНО РЕШЕНИЕ: Проверете единиците, в които показва компютъра - вероятно сте го превключили в други единици: MPG, km/l и т.н.
ДВГ
ПРОБЛЕМ: Автомобила ми от началото на века с двигател 1ZZ-FE или 3ZZ-FE гори масло
ВЕРОЯТНО РЕШЕНИЕ:
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=1030
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=20608
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=1&t=21529
____________________________________________________________________
РАБОТА С ФОРУМА
ПРОБЛЕМ: Как се качват снимки във форума:
РЕШЕНИЕ:
Akima написа:
1.Качваш снимката на външен сървър - например
http://prikachi.com/ или
http://snimka.bg/
2.Копираш директния линк на изображението - завършващ с .jpg .png .gif
3.Пишеш си поста и когато стигнеш до мястото,където ще е снимката натискаш бутона [img] в редактора.
4.Пействаш директния линк на изображението между двата тагa IMG
5.Готово.
Нагледен пример:
Код за потвърждение: Избери целия код
[img]http://prikachi.com/images.php?images/479/8007479Q.jpg[/img]
Re: FAQ
Публикувано на: 08 Дек 2014 19:17
от Akima
Аз съм твърдо ЗА!
Отдавна "напъвам" за подобна тема/раздел.
Запазвам си този пост за някои неща за Корола и други полезни работи,които съм събрал.
Профилактика на фарове на автомобил - Toyota Avensis T25
Re: FAQ
Публикувано на: 13 Дек 2014 09:04
от Japanese_fever
Re: FAQ
Публикувано на: 21 Мар 2015 20:36
от Japanese_fever
Re: FAQ
Публикувано на: 21 Мар 2015 20:41
от slowtraveler
You have been permanently banned from this board..... Това ми пише...
Re: FAQ
Публикувано на: 15 Май 2016 17:00
от Japanese_fever
Брех, на мен защо ми показва всичко?
Това е същият линк, който е с дал в Akima в тeмата
Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допустимо в раздел "Двигатели":
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=23&t=13283&start=45
За което трябва да го черпите, между другото! biggrin.gif
Защита на турбото
Публикувано на: 22 Юли 2016 18:59
от longoza
Здравейте колеги. Понеже за първи път карам турбо дизел( D4D) се зачетох, че след каране дълго време на високи обороти двигателя трябва да се остави да работи няколко минути преди да се изключи. Това много ли фатално може да бъде, че какъвто съм разсеян сигурно ще забравя някой път. Четох някъде, че не трябвало да се пуска по инерция дълго време по наклон, понеже двигателя се охлаждал бързо, което вече ми изглежда развинтена фантазия.
Защита на турбото
Публикувано на: 22 Юли 2016 20:18
от TATI
Да, трябва да се остави да работи на празен ход за няколко минути, за да се охлади маслото, иначе става на бакелит.
А от какъв зор трябва да пускаш колата по инерция? Ами ако загасне? Оставаш без серво и без спирачки.
Защита на турбото
Публикувано на: 22 Юли 2016 20:31
от longoza
Ще си лепна една бележка на таблото докато ми стане навик.
Защита на турбото
Публикувано на: 22 Юли 2016 23:40
от WoLF
Спускай се винаги на скорост - возиш се за без пари, а по инерция си гори грамовете

Ако много си "ръчкал" колата винаги я остави малко да се нормализира температурата на маслото, примерно докато си сваляш колата или нещо подобно

За какво служи лампата за чека
Публикувано на: 23 Юли 2016 08:12
от Антонио
Някой може ли да ми обясни за какво е тази лампа за чека на таблото
! | Съобщение от: slowtraveler |
Моля поставяйте насочващо заглавие на темата за да е ясно за какво се отнася...
Заглавието е коригирано |
Привет на всички.
Публикувано на: 23 Юли 2016 08:17
от iovkito
Защита на турбото
Публикувано на: 23 Юли 2016 08:21
от slowtraveler
Джипката има специална таблица:
Stop/go без натоварване със студено турбо - 0 минути
Stop/go със средно натоварване със студено турбо - 0.5 минути
Магистрала със средно натоварване топло турбо - 1 минута
Градски трафик с натоварен до максимум автомобил топло турбо - 1.5 минути
Магистрала с натоварен до максимум автомобил топло турбо - 2 минути
Катерене на баир с натоварен до максимум автомобил горещо турбо - 2.5 минути
На времето някои хора си поставяха турбо таймери - 'гасиш' автомобила, и си излизаш, но двигателя остава да работи зададено време...
Относно инерцията - ползвал съм я по предназначение... Не ми е гаснал автомобила, но дори и да изгасне, това съвсем не е толкова трагично колкото някои си го представят
Сервото на волана при движение почти не е необходимо. А сервото на спирачките пази вакуум за няколко натискания на спирачките... А след като вакуума изчезне - спирачките пак си работят, само е нужно по-голямо усилие... Така сме карали и тежък бус с повреден двигател...
За какво служи лампата за чека
Публикувано на: 23 Юли 2016 08:29
от slowtraveler
Мдаа, трудно може да си скрие усмивката човек
Колега, лампата за чека, е по - позната като MIL: malfunction indicator lamp - лампа за индикация на повреда (да някои и викат 'хеликоптерчето', 'Джеки Чан', подводницата и т.н.)....
Компютърът на двигателя постоянно следи състоянието на двигателя чрез множество датчици...
Ако сигналите от някои от тези датчици излязат извън предварително зададени рамки, компютърът отчита, че има проблем, светва жълтата лампа и записва в паметта си какъв проблем е отчел (кода на грешката)....
В някои случаи е възможно проблема да е бил временен, и лампата да изгасне от самосебе си, ако датчиците започнат да подават коректни данни...
При подаване на контакт лампата винаги светва, за да можеш да я провериш дали въобще работи...
За какво служи лампата за чека
Публикувано на: 24 Юли 2016 11:34
от WoLF
Някои мерцедеси вадят грешка ако караш на резерва

ДжекиЧан-а означава всичко и нищо в същото време. Многобройни неща могат да го причинят, включително страхотни проблеми или страхотни дреболии

Доброто в случая, е че е записана грешка и може да се прочете конкретно какво го е причинило. На някои пипани коли въпросната индикация не свети, докато не паднат гумите на колата...