Страница 1 от 1

Celica T20 GT 2.0 175HP 1996 - не пали след ремонт - РЕШЕН

Публикувано на: 03 Дек 2014 16:10
от ivan_humbadjiev
Здравейте колеги. Нов съм във форума,така че ако нещо не съм обяснил като хората , моля бъдете благосклонни.
От известно време карам Celica ST202 GT 175к.с. 2.0 1996г. след стабилен ремонт на мотора (поради заминал биален лагер) автомобилът започна да губи обороти и да гасне когато е загрял (на празен ход или спирачка + съединител на светофар) при студен мотор НЕ гасне, загрее ли - губи обороти и гасне. Обясниха ми ,че най-вероятно не са свързали правилно вакумите или е прецакана ЕГР система.Та искам да попитам , добре ли ще е да се изолира (премахне) ЕГР-системата ? Или според вас проблема може да е друг ?

Re: Celica Проблем след ремонт !

Публикувано на: 03 Дек 2014 22:45
от Vokil
колега изтегли си едно сервизно упътване(workshop manual) за модела и от него сравни кой маркуч къде отива както и буксите на клапаните зад колекторите.

Re: Celica Проблем след ремонт !

Публикувано на: 04 Дек 2014 11:21
от Bass_Man
Да най-вероятно е объркано нещо при събирането. Послушай колегата упътванията за тези коли за разкошни!

Re: Celica Проблем след ремонт !

Публикувано на: 04 Дек 2014 17:07
от ivan_humbadjiev
Благодаря ви ! Ще потърся в нета ,дано намеря.

Re: Celica Проблем след ремонт !

Публикувано на: 05 Дек 2014 12:55
от lord_pz

Re: Celica Проблем след ремонт !

Публикувано на: 27 Авг 2015 12:44
от ivan_humbadjiev
Здравейте колеги, проблемът с гасненето е решен. Оказа се ,че делкото не е фиксирано както трябва и не се подава искра в правилния момент ,което води до гасненето. Трябваше Стробоскоп за да се настрои моментът на подаване на искрата (градусите). Явно момчетата не са имали такъв и са завъртели делкото както им дойде ...Надявам се информацията да ви е полезна.

Re: Celica Проблем след ремонт !

Публикувано на: 27 Авг 2015 16:29
от skydiver
ivan_humbadjiev написа:... Явно момчетата не са имали такъв и са завъртели делкото както им дойде ...Надявам се информацията да ви е полезна.
Офтопик си е, но няма как да се сдържа...
Да сглобяваш високооборотен двигател и да завъртиш делкото на око...
Това се казва да разчиташ на knock сензора punk.gif