Страница 1 от 1

Проблемен студен старт vvti

Публикувано на: 28 Сеп 2014 21:19
от lubooo
От около година королата пали трудно сутрин при първия старт за деня когато застудее , лятото няма никакъв проблем , след като загрее всичко е ок и си пали през деня без въртене.Проблема със студеня старт се появи след монтажа на газта , преди това зимата дори при -15 палеше от раз . Свещите са сменени , филтри итн .... трудното палене се изразява в въртене около 5-7 секуди и притрисане , всякаш пали цилиндър по цилиндър hmm.gif

Re: Проблемен студен старт vvti

Публикувано на: 29 Сеп 2014 01:49
от scorpion
Колега, по асоциация с друг модел автомобил, проверете температурния/ите датчици. Пай добре е да пренощува в сервиз, да я закачат и проверят показанията.

Re: Проблемен студен старт vvti

Публикувано на: 29 Сеп 2014 09:12
от sha4ev
lubooo написа:От около година королата пали трудно сутрин при първия старт за деня когато застудее , лятото няма никакъв проблем , след като загрее всичко е ок и си пали през деня без въртене.Проблема със студеня старт се появи след монтажа на газта , преди това зимата дори при -15 палеше от раз . Свещите са сменени , филтри итн .... трудното палене се изразява в въртене около 5-7 секуди и притрисане , всякаш пали цилиндър по цилиндър hmm.gif
Имах подобен проблем със предишната ми кола.Тя беше с обикновена газова.Проблема се оказа,че вечер,като изгася двигателя,газовия клапан е изпускал по малко и сутрин се давеше,и съответно по трудно палеше.След смяната му,всичко се оправи.

Re: Проблемен студен старт vvti

Публикувано на: 29 Сеп 2014 16:42
от saho
Може да е и лошо настроена газова. Покарай еди ден само на бензин и виж как ще запали сутринта

Re: Проблемен студен старт vvti

Публикувано на: 29 Сеп 2014 16:55
от rumen_af
Колега и аз имах същия проблем след като сложих ГИ. 2000 км след това и започна да пали от 2 рия после и от третия път. Сменях свещи, филтри и още работи но нищо не помогна. След правилна настройка на ГИ всичко си дойде на мястото.
P.S. Покарай около 200км само на бензин и виж след това как пали. Ако пали от раз - отивай при газаджията за настройка - това ми го казаха в BRC-Пловдив!!!

Re: Проблемен студен старт vvti

Публикувано на: 29 Сеп 2014 18:17
от lubooo
saho написа:Може да е и лошо настроена газова. Покарай еди ден само на бензин и виж как ще запали сутринта
правих го този тест миналата зима , цял ден на бензин + 50 км извънградско , на другата сутрин пак запали трудно

Re: Проблемен студен старт vvti

Публикувано на: 29 Сеп 2014 19:07
от nikdel
[/quote]Имах подобен проблем със предишната ми кола.Тя беше с обикновена газова.Проблема се оказа,че вечер,като изгася двигателя,газовия клапан е изпускал по малко и сутрин се давеше,и съответно по трудно палеше.След смяната му,всичко се оправи.[/quote]
И аз залагам на това. При мен ставаше но от клапанчетата на рейката. Аз ги натегнах от инбусите за регулиране. Но трябва да се пипа внимателно.

Re: Проблемен студен старт vvti

Публикувано на: 29 Сеп 2014 20:38
от lubooo
в такъв случай ще спра газта от бутилката и ще запаля до доизгори газта по инсталацията и на сутринта ще видя , но трябва да захладнее малко ,че все още и понасят сутрешните температури и пали нормално biggrin.gif

Re: Проблемен студен старт vvti

Публикувано на: 01 Окт 2014 00:25
от Bass_Man
Не можеш да я изхабиш цялата така защото под определено налягане ще прехвърли на бензин и пак ще остане. Спри газта отзад и извади маркуча между изпарителя и рейката за да си сигурен какво се случва! Може от филтъра, изпарителя, рейката или където ти е най-удобно. Така ще видиш и дали въобще ти работят клапаните. Може и без да спираш газта от кранчето да го извадиш би трябвало да съсне само това което е в маркуча и да спре.