Страница 1 от 1
Съединител Авенсис, 2000г, 7A-FE
Публикувано на: 13 Сеп 2014 22:45
от JapCar
Струва ми се, че съединителя отделя много високо. Сравнявам го с другият ми Авенсис, следващият модел (D-4D) с който съм свикнал. Струва ми се, че понякога има и леки вибрации при потегляне и вероятно е за смяна, защото колата е на 160 х.км и предполагам не е сменян.
Въпросите:
-Как да го тествам за буксуване?
-Регулира ли се момента на зацепване, освен регулировките за хода/височината на самия педал, които са описани по книгите и мисля, че нямат отношение по въпроса?
Re: Съединител Авенсис, 2000г, 7A-FE
Публикувано на: 13 Сеп 2014 23:37
от Bass_Man
Можеш да го тестваш основно по два начина.
Единия е на висока скорост 4-та или 5-та даваш газ до ламарината да кажем от 2000 оборота нагоре и ако приплъзва в един момент ще започне да вдига оборотите но скоростта няма да мърда.
Другия за да я запреш някъде колата в бордюр или нещо подходящо дърпаш ръчна и започваш да пускаш съединителя и ако приплъзва пак ще си качва оборотите и няма да може да мръдне. Може и на спирачки и пускаш съединителя с малко газ и трябва да угасне или ще приплъзне. но не си прави много експерименти и внимавай да не се удариш в нещо !!!!
Реглаж според мен няма.
Re: Съединител Авенсис, 2000г, 7A-FE
Публикувано на: 14 Сеп 2014 09:01
от JapCar
Bass_Man написа:Можеш да го тестваш основно по два начина.
Единия е на висока скорост 4-та или 5-та даваш газ до ламарината да кажем от 2000 оборота нагоре и ако приплъзва в един момент ще започне да вдига оборотите но скоростта няма да мърда.
Другия за да я запреш някъде колата в бордюр или нещо подходящо дърпаш ръчна и започваш да пускаш съединителя и ако приплъзва пак ще си качва оборотите и няма да може да мръдне. Може и на спирачки и пускаш съединителя с малко газ и трябва да угасне или ще приплъзне. но не си прави много експерименти и внимавай да не се удариш в нещо !!!!
Реглаж според мен няма.
И аз за подобни методи бях чувал, но не съм ги правил...никога не съм сменял съединител, колите заминаваха преди да се наложи, но сега е друг случай.Ще пробвам.
Сменя ли се винаги и огледалния диск със феродовия или се оценява на място?
Ако се сменя винаги, си струваше да има регулировка(като на всички соц. возила biggrin.gif ), да изпилиш феродото повече преди смяна без да ти пука за огледалния...

Re: Съединител Авенсис, 2000г, 7A-FE
Публикувано на: 14 Сеп 2014 09:09
от мехаННика
Не знам защо са ти такива тестове, ако съединителя отделя над средата, а е бил по-нисък до скоро направо го поръчвай. Друга съвсем лесна проверка е да погледнеш маншончето на работния цилиндър (долната помпа) ако е смачкан значи си готов за смяна.
Re: Съединител Авенсис, 2000г, 7A-FE
Публикувано на: 14 Сеп 2014 09:49
от JapCar
мехаННика написа:Не знам защо са ти такива тестове, ако съединителя отделя над средата, а е бил по-нисък до скоро направо го поръчвай. Друга съвсем лесна проверка е да погледнеш маншончето на работния цилиндър (долната помпа) ако е смачкан значи си готов за смяна.
Защото си идвам в БГ за малко, колата я кара сестра ми и то много малко, та нямам верен критерий за тая кола...Просто ми направи впечатление, че за мен не е много ОК.
Та, трябва ли да се сменя (при следващото ми идване) комплект или може само диска.
Цените в двата случая (от-до, само порядъка и колко трудът приблизително)?
Re: Съединител Авенсис, 2000г, 7A-FE
Публикувано на: 14 Сеп 2014 20:34
от мехаННика
Може и само феродовия диск, ако другото изглежда добре. Комплект съединител Aisin грубо около 300лв и труд около 150, масло скорости ако не е сменявано.
Re: Съединител Авенсис, 2000г, 7A-FE
Публикувано на: 14 Сеп 2014 21:03
от JapCar
Ако ще сменям, ще изчакам до зимата като си дойда...
Днес пътувах 200км и направих пробите- на 4 и 5 на около 2500об рязко газ докрай, не вдига оборотите, мн. плавно/бавно поема. Не съм гледал маншона и другата проба още.
Re: Съединител Авенсис, 2000г, 7A-FE
Публикувано на: 15 Сеп 2014 00:01
от Bass_Man
Значи ще кара още biggrin.gif .