Страница 1 от 1
Инвестиция в Тойота Карина или нова Тойота Селика 1.8 VVTI
Публикувано на: 26 Юли 2014 17:01
от rambisimos
Здравейте, имам една огромна дилема. Имаме 2 Карини с баща ми. Неговата е комби 2.0 133кс, моята седан 1.6 107кс. Така, нека да започна.
Не харесвам моята защото е тромава в ниските обороти, отпушва се след 3000 оборота. Обичам бързият старт, не съм састезател, просто това ми е страст.
Идеята ми е да закупя 1 нова карина 2.0 133кс и така с бащата ми ще имаме 3, и постояно ако се счупи нещо слагаме. Но главната идея е да сложа 133кс 2.0 двигател в моята седан Карина. Целите които искам да постигна са - по-бърз старт, разход градско 11-12 (дали ще се покачи разхода ако сложим 133кс, по пътя на логиката не би трябвало тъй като се забързва купето по бързо по този начин) и същевременно удоволствие от карането.
(с газов инжекцион съм и харчи 12 градско)
Или просто да продам Каринката и да взема Тойота Селика Т23 1.8 16V 143кс, понеже съм фен на спортния лукс.
Проблемът, който идва при Селиките, доколкото чета из форума е, че на 90% им трябва смяна на сегменти, бутала и гарнитура, което излиза допълнително около 1600лв.
Ще съм благодарен, ако искажете вашето мнение.

Re: Инвестиция в Тойота Карина или нова Тойота Селика 1.8 VV
Публикувано на: 30 Юли 2014 11:20
от sha4ev
Здрасти колега.Най важното за което трябва да помислиш е,за какво точно ще ползваш автомобила.За удоволствие,за гонки по светофарите,или автомобил за всичко.Ако се спреш на селиката,то тогава щом,ще сменяш сигменти,бутала,гарнитури вземи някоя за ремонт и си я направи като за теб.Ако пък вземеш карината,както каза,ще имаш трета за части.
Re: Инвестиция в Тойота Карина или нова Тойота Селика 1.8 VV
Публикувано на: 30 Юли 2014 22:04
от Vokil
Колега ако вече си женен или трайно обвързан не ти трябва селика

)))
Re: Инвестиция в Тойота Карина или нова Тойота Селика 1.8 VV
Публикувано на: 31 Юли 2014 09:49
от SAMOOEL
Абсолютно подкрепям казаното от колегите по-горе. Трябва да си наясно за какви цели ще използваш автомобила.
Помня, че до преди няколко години се майтапехме с моите приятели кой първи ще си купи "семейно комби"

:) хахах. Никой от нас не харесваше комбитата и всички гледахме "двувратки" или т.нар. "талиги", нооо . . . времето си минава и нуждите нарастват по отношение на вътрешно пространство и обем на багажника (особено ако се появи нов член на семейството)!! Мислех си, че моят Авенсис Т22 седан има огромен багажник, но . . . сега с удоволвтвие бих минал на "семейното комби".
Моят сктомен съвет е . . . . ами Тойота

:):)
Поздрави и успех! Каквото и да избереш - само безаварийно ;)
Re: Инвестиция в Тойота Карина или нова Тойота Селика 1.8 VV
Публикувано на: 01 Авг 2014 20:00
от rambisimos
Благодаря за мненията!
Ами ние с приятелката ми сме от доста време заедно, попринцип ни е рано за деца все още, но сте прави предпочитам си 4-врата ккола.
Целта ми е да не харчи много градско, както и извън градско, не съм състезател, но просто ми харесва да усещам ускорението на колата и затова искам да е малко по рязка в ниските обороти! Знам, че няма пълно шастие, но целта ми е да не харчи повече от 12 градско и 10 извънградско и същевременно. Ориентирах се към смяна на двигателя и съм се насочил, към търсене по моргите за 3SFE 133к.с Carina, 2.0 GTI 156к.с Celica T18, 2.0i 175кс Celica T20. Доколкото знам ВВТ-И двигателите не са от най-добрите, за сметка на това пък 3SFE и 3SGTE са доказани и добри. Не съм от "най-големите разбирачи" и затова искам да попитам Вас, за да постигна дадените цели кой от трите двигатели трябва да избера?
Re: Инвестиция в Тойота Карина или нова Тойота Селика 1.8 VV
Публикувано на: 01 Авг 2014 21:20
от ceko26
Състезавай двете Карини и прецени има ли смисъл да правиш тези смени на двигател.
Re: Инвестиция в Тойота Карина или нова Тойота Селика 1.8 VV
Публикувано на: 01 Авг 2014 23:26
от rambisimos
Определено има още като се качих в на баща ми комбито което е 133 кс и е по-тежко, пак набира в пъти по-бързо от колкот омоята която е 107кс.

Re: Инвестиция в Тойота Карина или нова Тойота Селика 1.8 VV
Публикувано на: 02 Авг 2014 01:00
от Vokil
3сфе има по-добре изразена тяга в ниските обороти от 3сге нагоре нещата се променят

Re: Инвестиция в Тойота Карина или нова Тойота Селика 1.8 VV
Публикувано на: 02 Авг 2014 22:10
от PESHO OT MARS
3S-FE е малко по-жив в ниските но не очаквай чудеса от него.
София-Варна с моята каране 130-140км/ч по магистралата (където я има) и 80-120 км/ч през останалото време дава май около 10-11 л/100 газ. Като цяло натоварена със семейството всяко изпреварване което правя над 100 км/ч ми се вижда мудно.
Следващото нещо което ще си взема след 2-3 годинки ще е Акорд с К20 мотор който да го доправя до TYPE-R,