Страница 1 от 1

Жълта масленица подчертана какво означа?

Публикувано на: 09 Юни 2014 13:47
от Diesel 2 D 4D
Свети жълта масленица подчертана какво означава?

Re: Жълта масленица подчертана какво означа?

Публикувано на: 09 Юни 2014 13:50
от Diesel 2 D 4D
Колата е E12, Королла 2.0 D4D

Re: Жълта масленица подчертана какво означа?

Публикувано на: 09 Юни 2014 13:53
от TATI
Означава да си сипеш масло в двигателя и после да си прочетеш ръководството за експлоатация.

Re: Жълта масленица подчертана какво означа?

Публикувано на: 09 Юни 2014 13:57
от Diesel 2 D 4D
TATI написа:Означава да си сипеш масло в двигателя и после да си прочетеш ръководството за експлоатация.
Привет ТАТИ, Не е ли червената за маслото? А и него съм го проверил и нивото си е екстра (5мм под горният белег)

Re: Жълта масленица подчертана какво означа?

Публикувано на: 09 Юни 2014 14:19
от memorex
Може да спреш да караш докато не се разбере причината.Щом нивото е добре може да датчика за налягане или наистина налягането да е ниско което общо взето е признак за сериозни проблеми по двигателя.

Re: Жълта масленица подчертана какво означа?

Публикувано на: 09 Юни 2014 14:23
от slowtraveler
Лампата за налягане на маслото е червена.
Жълтата би трябвало да е за ниво...

Re: Жълта масленица подчертана какво означа?

Публикувано на: 09 Юни 2014 14:27
от TATI
Колегите са ти отговорили. Червената е за налягане, жълтата за ниво и когато нивото спадне на/под минимума, светва. Може датчика да прави номера. Той се намира на картера. Вдигни колата някъде и проверете кабелите или самия датчик. Ако наистина имаш масло около максимума, значи може да е някаква ел. повреда.

Re: Жълта масленица подчертана какво означа?

Публикувано на: 09 Юни 2014 14:46
от Diesel 2 D 4D
Мерси

Re: Жълта масленица подчертана какво означа?

Публикувано на: 10 Юни 2014 09:51
от DJANO
TATI написа:Колегите са ти отговорили. Червената е за налягане, жълтата за ниво и когато нивото спадне на/под минимума, светва. Може датчика да прави номера. Той се намира на картера. Вдигни колата някъде и проверете кабелите или самия датчик. Ако наистина имаш масло около максимума, значи може да е някаква ел. повреда.
Този датчик като цяло работи в доста кофти условия и често се случва да се напълни с кал, вода и т.н. Бих ти предложил да откачиш буксата и да почистиш всичко там. Също си долей масло до нормално ниво, ако е близо до минимума по щека е нормално датчика да го хваща.