Проблем с Корола ce110 liftback 2.0d 1999
Публикувано на: 23 Май 2014 09:59
Здравейте!
Става въпрос за 1999 лифтбек 2.0д 2се мотор. Королата я имам от 2011 и е 4та Тойота в семейството и за нещастие тя ще е първата на която ще се прави какъвто и да е вид ремонт.
От близо месец имам следния проблем с колата :
При продължително каране (градско) в даден момент двигателя започва да свири/вие и т.н И съответно светва чек енджин лампата. Също така забелязах че маркуча който връща маслените пари обратно е много омаслен отвътре както и самата тръба + всмукателя. Не знам защо си мисля че охлаждането и не работи както трябва, защото като я оставя малко да изтине след това си пали пак на четвърт оборот и си работи като часовник. Вентилаорите ( тя е с 2 един да охлажда и другия е принципно за климатика) не се включват да охлаждат. Тук е мястото да вметна че стрелката за температурата си седи на средата както трябва да бъде. И двата маркуча - от и към радиатора са си топли , тоест термостата си работи. Парното духа като сешоар - водната помпа е наред. Като пусна климатика вентилаторите си въртят - не са изгорели моторчетата им. Което ме въвежда на мисълта че някъде има датчик/ци които са сдали багажа.
Като допълнителна информация ще спомена че колата не губи нито масло нито охл. течност .Карам я с червения/розов антифриз (етилен глюкол или нещо от сорта се казваше), минимално разреден с дейонизирана вода - примерно 80% на 20%.
Та ще съм много благодарен ако някой който има идея къде е проблема и как може да бъде решен сподели опита си с мен
Или поне ме насочите къде са разположени въпросните термо датчици, защото в общи линии разглобих колата и така и не ги намерих.
Разбирам че е най-лесно да я закарам на сервиз, парите така или иначе не са проблем, въпроса е че искам сам да я оправя или поне да опитам.
Благодаря предварително! И се извинявам ако вече съществува подобна тема.
Става въпрос за 1999 лифтбек 2.0д 2се мотор. Королата я имам от 2011 и е 4та Тойота в семейството и за нещастие тя ще е първата на която ще се прави какъвто и да е вид ремонт.
От близо месец имам следния проблем с колата :
При продължително каране (градско) в даден момент двигателя започва да свири/вие и т.н И съответно светва чек енджин лампата. Също така забелязах че маркуча който връща маслените пари обратно е много омаслен отвътре както и самата тръба + всмукателя. Не знам защо си мисля че охлаждането и не работи както трябва, защото като я оставя малко да изтине след това си пали пак на четвърт оборот и си работи като часовник. Вентилаорите ( тя е с 2 един да охлажда и другия е принципно за климатика) не се включват да охлаждат. Тук е мястото да вметна че стрелката за температурата си седи на средата както трябва да бъде. И двата маркуча - от и към радиатора са си топли , тоест термостата си работи. Парното духа като сешоар - водната помпа е наред. Като пусна климатика вентилаторите си въртят - не са изгорели моторчетата им. Което ме въвежда на мисълта че някъде има датчик/ци които са сдали багажа.
Като допълнителна информация ще спомена че колата не губи нито масло нито охл. течност .Карам я с червения/розов антифриз (етилен глюкол или нещо от сорта се казваше), минимално разреден с дейонизирана вода - примерно 80% на 20%.
Та ще съм много благодарен ако някой който има идея къде е проблема и как може да бъде решен сподели опита си с мен

Разбирам че е най-лесно да я закарам на сервиз, парите така или иначе не са проблем, въпроса е че искам сам да я оправя или поне да опитам.
Благодаря предварително! И се извинявам ако вече съществува подобна тема.