Страница 1 от 1
Омаслен ангренажен ремък
Публикувано на: 12 Май 2014 21:05
от Lakokara4a
Колеги, докато ми смениха два тампона на колата майсторите откриха че има счупване на капака на ангренажния ремък. Като светнали под него се оказало, че ремъка е омаслен. Казаха, че могат да отстранят теча, че евентуално идва от семеринг или от гарнитура. Ако се наложи смяна на гарнитура това сериозен ремонт ли е и мога ли да рискувам да я сменяват или да търся доказан специалист? И откъде според вас може да идва омасляването на ангренажа? Някой имал ли е такова омасляване и каква е била причината? Купил съм нови ремък, ролки и неща, но е важно първо да се отстрани теча, за да не стане същото. Дайте мнение откъде може да идва това масло. Не съм обърнал внимание да губи масло, може би малко, върви си прекрасно и не пуши. Само малко мирише в купето и казаха, че било от масло върху генерацията...
Re: Омаслен ангренажен ремък
Публикувано на: 12 Май 2014 23:02
от iovkito
Маслото си тече от семеринга на коляновия вал или разпределителния вал. Може да се стича и от друго място , например от гарнитурата на капака на клапаните и много рядко от гарнитура на главата. В твоя случай най-вероятно ще е семеринг.
Re: Омаслен ангренажен ремък
Публикувано на: 13 Май 2014 06:20
от Lakokara4a
Благодаря, сега разбирам че имало две гарнитури

Мислех си, че ми говори майстора за гарнитура на главата и бях леко стресиран, ама сега като ми каза се сещам че точно гарнитура на капака на клапаните каза или семеринг

Днес ще разбера и ще се "похваля" какво е

Re: Омаслен ангренажен ремък
Публикувано на: 13 Май 2014 08:06
от nikdel
Тази неделя минах по тази процедура самостоятелно. Видимо при мен теча беше от семеринга на разпределителния вал, но мазнотията се беше събрала долу при коляновия вал. Съжалявам, че не взех семеринг и за долу за да сменя и него. Поне видях, че е същия като горе и при следващата смяна на ремъка ще сменя и него.
Re: Омаслен ангренажен ремък
Публикувано на: 13 Май 2014 08:11
от мехаННика
Освен изброеното от iovkito може да тече от семеринг на маслената помпа а също и от капачката която държи семеринга на разпределителния вал, особено ако е имало достъп на неоторизиран персонал.
Re: Омаслен ангренажен ремък
Публикувано на: 13 Май 2014 10:17
от nikdel
Капачката на другия разпределителен вал я излекувах преди това с малко силикон. laugh.gif
Re: Омаслен ангренажен ремък
Публикувано на: 13 Май 2014 15:21
от Lakokara4a
Е, вече знам причината. Оказа се гарнитурата на капака на клапаните. И тази гарнитура я няма в България никъдеееее. Несериозно е, но е факт, че гарнитурите за тези коли ги няма никакви. Като дойде до 4 дена ще ви кажа резултати, дано вичко мине безпроблемно по смяната.
Re: Омаслен ангренажен ремък
Публикувано на: 16 Май 2014 19:30
от Lakokara4a
Всичко приключи поне засега. Смених ремъци (ангренажен и пистов), ролки, гарнитура на капака за клапаните, водна помпа и разни други неща, като засега всичко е наред вече. Ще мина километри и ще намина да проверя отново за теч. Надявам се вече всичко да е наред и само каране

Благодаря на колегата Люцкан за оказаното съдействие, частите и разбирането, което прояви. Страшно коректен, точен и разбран. От мен толкова по темата и дано нямам повече изненади
