Съвет при избор на 2 Короли.
Публикувано на: 23 Апр 2014 13:15
Здравейте колеги,
предстои покупка на кола в семейството, четох доста из форума, допитах се до ТМА и ПитСтоп и сме се спрели на Corolla 1.6 бензин, след 2005-та година когато са оправени всички драми на предходното поколение.
Набелязъл съм два автомобила и искам съвети на кой от двата да се спрем финално, при положение, че цените им са идентични.
Общото и за двата автомобила е едно и също ниво на оборудване,
Автомобил 1:
Каран като служебен автомобил, Купуван от ТМА, обслужван там до края на гаранцията след това в сервиз койтообслужва автопарка на цялата фирма собственик.
Английска сглобка, декември 2006. на 127 000 км. Салона е доста мърляв но с едно сериозно почистване от професионалист ще заприлича на нещо. Корите между купето и двигателя леко са се деформирали.
През годините е имала щети по 2-3-4000 лв.на годинна което за такъв автомобил за мен е малко множко. Но не е имала сериозни удари. Регистрирана, платено каско, ГО до края на 2014.
Автомобил 2
Класически нов внос от Италия, излъскан до неузнаваемост.
ЯПОНСКА сглобка, февруари 2006, леко ударен преден капак от автовоза. по джантите има корозия от италианските химии. Поне по документи е на 170 000 и има и някъква истроия как надлежно е сменяно маслото. като последната смяна е преди година.
Та кой от двата автомобила ще ми препоръчате.
Има ли голяма разлика в изпълнението на английска и японска сглобка? Това което видях е че и на двата АБС-а е от куцата немска фирма BOSCH.
предстои покупка на кола в семейството, четох доста из форума, допитах се до ТМА и ПитСтоп и сме се спрели на Corolla 1.6 бензин, след 2005-та година когато са оправени всички драми на предходното поколение.
Набелязъл съм два автомобила и искам съвети на кой от двата да се спрем финално, при положение, че цените им са идентични.
Общото и за двата автомобила е едно и също ниво на оборудване,
Автомобил 1:
Каран като служебен автомобил, Купуван от ТМА, обслужван там до края на гаранцията след това в сервиз койтообслужва автопарка на цялата фирма собственик.
Английска сглобка, декември 2006. на 127 000 км. Салона е доста мърляв но с едно сериозно почистване от професионалист ще заприлича на нещо. Корите между купето и двигателя леко са се деформирали.
През годините е имала щети по 2-3-4000 лв.на годинна което за такъв автомобил за мен е малко множко. Но не е имала сериозни удари. Регистрирана, платено каско, ГО до края на 2014.
Автомобил 2
Класически нов внос от Италия, излъскан до неузнаваемост.
ЯПОНСКА сглобка, февруари 2006, леко ударен преден капак от автовоза. по джантите има корозия от италианските химии. Поне по документи е на 170 000 и има и някъква истроия как надлежно е сменяно маслото. като последната смяна е преди година.
Та кой от двата автомобила ще ми препоръчате.
Има ли голяма разлика в изпълнението на английска и японска сглобка? Това което видях е че и на двата АБС-а е от куцата немска фирма BOSCH.