Това за ХАДО го потвърждавам с две ръце - лятото бях с диагноза "сваляне,чистене,рециклиране"с оферта 220 на дюза.Me4oKyX написа:Стойности на дюзи се мерят на напълно загрял автомобил, на празен ход без товари - фарове, климатик, дори вентилатор. И да Йовки - проблема не е първа дюза - тя коригира за трета и втора, защото цилиндрите вървят 1-3-2-4 - следователно представи си го, за да разбереш защо първа коригира толкоз всичките плюсови стойности. Иначе ще ти клати мотора, но сега няма клатене, защото първа КОРЕГИРА нещата. Но тези стойности можеш само с промиваща хубава добавка да се оправят нещата. Иначе за възстановяването - Ревитализант за ГНП се води - за помпа и дюзи. На сайта има пълна информация за начин на ползване. Но е силно препоръчително да се промие яко с гарантирана добавка системата, защото като е чиста, ефекта е най-бърз и най-пълен. Сайта е xadoshop.bg Но за разликата от 3лв си вземете спринцовките - хем по-силни, хем МНОГО по-лесни за размесване с горивото Че иначе си трябва много играчка - не че не става, просто трябват нерви и търпение и топла нафта
Третирах грубо и недостойно с лимонада от колегата после наСАдих спринцовка , миналия месец без да се меша майстор пак профилактика - лимонада + инжекция .
Разход 3.8-4.1 средно, на хемус я държах три четири километра с показание 199 на километража/повече не може да изпише/ и пробега за периода е 30к+ км без яд /9 месеца/.
Ярис е кошника- 2007, от лятото е влизал в сервиз само за масло и за гуми. На майстори не вярвам ВЕЧЕ