Corolla Verso AR10 2.2 2AD-FTV D4D 136HP 2006 - Проблем при палене след престой от 4-5 часа ?

vodafon
Мнения: 133
Регистриран на: 30 Юни 2013 16:23

Re: проблем при палене Corola Verso D4D 2,2

Мнение от vodafon » 15 Апр 2014 21:20

Me4oKyX написа:Стойности на дюзи се мерят на напълно загрял автомобил, на празен ход без товари - фарове, климатик, дори вентилатор. И да Йовки - проблема не е първа дюза - тя коригира за трета и втора, защото цилиндрите вървят 1-3-2-4 - следователно представи си го, за да разбереш защо първа коригира толкоз всичките плюсови стойности. Иначе ще ти клати мотора, но сега няма клатене, защото първа КОРЕГИРА нещата. Но тези стойности можеш само с промиваща хубава добавка да се оправят нещата. Иначе за възстановяването - Ревитализант за ГНП се води - за помпа и дюзи. На сайта има пълна информация за начин на ползване. Но е силно препоръчително да се промие яко с гарантирана добавка системата, защото като е чиста, ефекта е най-бърз и най-пълен. Сайта е xadoshop.bg :thumbsup: Но за разликата от 3лв си вземете спринцовките - хем по-силни, хем МНОГО по-лесни за размесване с горивото happy.gif Че иначе си трябва много играчка - не че не става, просто трябват нерви и търпение и топла нафта :thumbsup:
Това за ХАДО го потвърждавам с две ръце - лятото бях с диагноза "сваляне,чистене,рециклиране"с оферта 220 на дюза.
Третирах грубо и недостойно с лимонада от колегата после наСАдих спринцовка , миналия месец без да се меша майстор пак профилактика - лимонада + инжекция .
Разход 3.8-4.1 средно, на хемус я държах три четири километра с показание 199 на километража/повече не може да изпише/ и пробега за периода е 30к+ км без яд /9 месеца/.
Ярис е кошника- 2007, от лятото е влизал в сервиз само за масло и за гуми. На майстори не вярвам ВЕЧЕ

vodafon
Мнения: 133
Регистриран на: 30 Юни 2013 16:23

Re: проблем при палене Corola Verso D4D 2,2

Мнение от vodafon » 15 Апр 2014 21:29

poplo написа:Здрасти колега,

Аз имам същия проблем, описан в друга тема, ето видео: https://www.youtube.com/watch?v=S2RUSeUyUtg

Все още не съм намерил време да я оставя в Тойота да я погледнат, но много хора казват, че е от клапана на помпата.

Когато беше 20+ градуса нямаше абсолютно никакви проблеми с паленето. Запали ли проблеми няма нито с ускорение, нито с разход и каквото и да е...

Аз със сигурност ще пробвам добавката и най-вероятно есента - смяна на клапана след диагностика разбира се...
А гледайте си свещите бе колега, ако не държи налягане или клапана работи когато си иска каква е гаранцията че е от него.
Аз на клипа виждам неравномерен старт на 4 цилиндъра, от които поне 2 са студени/неподгряти може и в съчетание с некоректно работещ инжектор, но това си има и последващи симптоми. това ако е палене с липса на налягане ще въртиш като форд за нагнетяване всеки път -няма топло няма студено.
Замисли се - пали така само студена /кое я топли - свещи и работа.
Като е работила, пали без проблем, като запали не тресе, не пуши, гори малко върви много - що е то?
Като няма свещи да греят пали така студена

Аватар
iovkito
Мнения: 2861
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 70 пъти

Re: проблем при палене Corola Verso D4D 2,2

Мнение от iovkito » 15 Апр 2014 21:33

В ръководството за ремонт на Denso за двигател 1ad-ftv е написано , че клапанът на помпата се изпробва като се нагрее с пистолет за горещ въздух. При ниски температури и колебаене в паленето , се вдига капакът и се загрява този клапан до 60 градуса , важно е да е равномерно и не много отблизо , за да не се стопи буксата му. След това , ако колата запали нормално , знаем какво да правим. Естествено , че и свещите се проверяват , но при смяна на клапана се предполага , че това вече сме го направили.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Re: проблем при палене Corola Verso D4D 2,2

Мнение от Me4oKyX » 15 Апр 2014 21:35

poplo - какъв автомобил, година, мотор ?!! Ако е 2.0 д4д 116к.с. има логика да е клапаните, но ако не е - надали са клапани :thumbsup:

vodafon
Мнения: 133
Регистриран на: 30 Юни 2013 16:23

Re: проблем при палене Corola Verso D4D 2,2

Мнение от vodafon » 15 Апр 2014 21:49

Опаа, видех темата на колегата. Отметнал е свещите.
Пасувам вече

poplo
Мнения: 28
Регистриран на: 27 Юни 2013 12:46

Re: проблем при палене Corola Verso D4D 2,2

Мнение от poplo » 17 Апр 2014 10:17

Me4oKyX написа:poplo - какъв автомобил, година, мотор ?!! Ако е 2.0 д4д 116к.с. има логика да е клапаните, но ако не е - надали са клапани :thumbsup:
Ето темата - http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=2&t=26771

Свещите са проверени, да. Не е от тях, релето също е ок. Над 20 градуса пали перфектно, тъй като в момента е около 3 - проблемът е същия. Ако при палене се подаде минимално газ, всичко е ок, но ако изпуснеш момента пали от втория път.

Някой може ли да каже дали мога да почистя клапана на помпата в домашни условия, къде се намира и т.н Предполагам би било полезно и на автора на тази тема.

Аватар
iovkito
Мнения: 2861
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 70 пъти

Re: проблем при палене Corola Verso D4D 2,2

Мнение от iovkito » 17 Апр 2014 12:04

Защо не пробваш това , което написах по-горе , вместо да си играеш да го сваляш? Не че е много трудно , развиват се 2 болта и се издърпва. Като си срещу колата при вдигнат капак , поглеждаш отдясно на кората на двигателя , там е помпата с клапана. Общо взето на помпата няма друго , няма как да се объркаш. Ето и една снимка .
Изображение
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

iliyanis
Мнения: 2
Регистриран на: 25 Авг 2011 11:06

Re: проблем при палене Corola Verso D4D 2,2

Мнение от iliyanis » 23 Апр 2014 15:06

gogo1966 написа:Здравейте,
Имам проблем при паленето на моята Corola Verso D4D 2,2 136 к.с 2006 г.
Проблема е в това - сутрин или след престой повече от 4-5 часа, независимо в гараж, отвън, зима или лято пали "колебливо" (едно тракащо, пресекващо, аха-аха да угасне, но не е само на стартер) и след като заработи мотора отзад излиза един облак бяло-син пушек.
Следващите запалвания - без никакъв проблем

История е следната:
1. Купена е юли 2013. тогава нямаше проблем при паленето
2. Към декември паленето се влоши пак при гореописаната ситуация - нормално палене, в следващата секунда започваше въртене на стартер 4-5 пъти и постепенно тръгване на двигателя. След преглед в сервиз на Тойота се оказа проблем в компенсационните стойности на 1 и 3 дюза.
3. Последва серия ремонти и проверки - Дизел център София - смяна на разпръсквачи на 1 и 3 дюза, останалите са ОК. Денсо център Варна - смяна на комън рейл (клапана за налягане не държи)+тест на помпа и дюзи отново. Те са също сега ОК.

Но сега пали по начина, описан по-горе и ме притеснява този пушек особено много.
Моля за компетентните ви мнения и препоръки, защото не знам вече какво да правя. Вече съм "инвестирал" в ремонти четирицифрена сума много над 1000 лв.


Имах абсолютно същия проблем и решението бе супер елементарно и случайно!!!
По същия начин се бъхтих и аз по диагностики тук и там и какво ли още не
оказа се че са проблемни клапаните за високо налягане и като ми казаха за цената направо лошо ми стана!!!

в един момент установих че акумулатора ми е зле! В момента в който го смених всички симптоми изчезнаха и зимата на 2013-2014 година няма никакви проблеми нито с клапани нито с дюзи нито с нищо
трудното палене изчезна черния дим изчезна спряха да светват по таблото лампите за проблем в двигателя мощността се нормализира бе с една дума всичко си дойде на мястото!!!
Toyota COROLLA Verso 2002 D4D 2000

gogo1966
Мнения: 13
Регистриран на: 24 Юли 2013 07:08

Re: проблем при палене Corola Verso D4D 2,2

Мнение от gogo1966 » 28 Апр 2014 17:58

Здравей колега,

Акумулатора го провериха и казаха че е ОК. при мене не са святкали лампите за проблем в двигателя, има си мощност и пушека е синкаво-бял.
Друго което ме подсетиха е да се уплътни с по-здрава скоба маркуча за обратното гориво, защото сега се мърда доста и леко мокри, което може би причинява влизане на въздух след по-голям престой и да се получава като въздушна възглавница, която трябва да се преодолее после при палене. В смисъл че сместа и налягането в рейла не е каквото трябва.
Дали би могло да е това... ???
Toyota Corolla Verso 2,2 D4D 136 к.с. 2006

kalkam
Мнения: 222
Регистриран на: 17 Дек 2011 17:33
Местоположение: Златица

Re: проблем при палене Corola Verso D4D 2,2

Мнение от kalkam » 29 Апр 2014 08:23

Задължително спри теча, но проблемът не е от него.
Corolla Verso 2,2 D4D 2008г.

ivkata
Мнения: 5
Регистриран на: 09 Юни 2015 14:16

Re: проблем при палене Corola Verso D4D 2,2

Мнение от ivkata » 10 Юни 2015 15:31

Здравейте колеги ,
Нов съм във форума.
И аз имам подобен проблем с паленето на версо 2.2 136. Нещото , което нправих беше , че подкачих гориво преди стартиране с помпичката на филтъра и запали от раз. Може ли да взима въздух от някъде и къде да търся?
Предварително благодаря!

Аватар
Akima
Мнения: 7165
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 40 пъти
Получена  благодарност: 78 пъти

Re: проблем при палене Corola Verso D4D 2,2

Мнение от Akima » 12 Юни 2015 01:30

SCV?
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

ivkata
Мнения: 5
Регистриран на: 09 Юни 2015 14:16

Re: проблем при палене Corola Verso D4D 2,2

Мнение от ivkata » 12 Юни 2015 09:22

Akima написа:SCV?
Колега Akima ,доколкото съм запознат със системата , SCV клапана управлява налягането в помпата за високо налягане или нещо бъркам?

Аватар
Akima
Мнения: 7165
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 40 пъти
Получена  благодарност: 78 пъти

Мнение от Akima » 12 Юни 2015 14:20

ivkata написа:
Akima написа:SCV?
Колега Akima ,доколкото съм запознат със системата , SCV клапана управлява налягането в помпата за високо налягане или нещо бъркам?
Говорили сме по въпроса - има сервизна кампания за SCV - смяна клапан и софтуерно увеличаване на налягането - http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=23&t=29162.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

kaisersoze
Мнения: 2
Регистриран на: 25 Ное 2015 21:06

Re: Проблем при палене - Corolla Verso AR10 2.2 D4D 136HP 20

Мнение от kaisersoze » 25 Ное 2015 21:09

Здравейте! Имам същия проблем. Нов акумулатор, сменени свещи... дали намерихте при вас някакво решение?

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта